וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "לוקחים כל ניצחון שייתן לנו אוויר"

רכז ראשל"צ היה מאושר אחרי שהביס את חולון: "עשינו את זה דרך ההגנה". בית הלחמי: "זה ניצחון גדול, הליגה הזו משוגעת"

זה לקח הרבה זמן, אבל הערב (ראשון) חובבי הכדורסל ראו את מכבי ראשון לציון מציגה את משחקה הטוב ביותר העונה, במחזור ה-16 בליגת העל, כשהביסה בביתה 74:93 את הפועל חולון, שעד הערב דווקא נראתה לוהטת. במשחק תחתית חשוב הציגה הפועל עפולה יכולת התקפית נפלאה כדי להביס את עירוני רמת גן 80:101, בעוד עירוני אשקלון עשתה צעד נוסף אל עבר הבטחת מקום בפלייאוף העליון, לאחר שניצחה 74:85 את עירוני נהריה.

בירנבוים: "ידענו שיש לנו את הכישרון ההתקפי"

מאיר טפירו, שהיה נפלא עם 15 נקודות ו-12 אסיסטים, הוסיף: "אני חושב שזו פעם ראשונה ששמרנו ברמה מאוד גבוהה לאורך 40 דקות, ואני שמח שעשינו את הניצחון דרך ההגנה הטובה. התקפית יש לנו את זה כל השנה, הגנתית לא היה לנו את זה עד היום. אנחנו לוקחים כל ניצחון שיכול לתת לנו אוויר. אני שמח שאני יכול להחזיר לקהל הנפלא ולהנהלה שעושה לילות כימים ומקווים שנמשיך ביכולת הזאת".

על שיתוף הפעולה המחודש עם אוגונה אוניקווה אמר הרכז הוותיק: "אם יש לי גבוהים טובים, הרבה יותר קל לי לשחק. שיחקתי עם אוגונה, הוא מכיר אותי, ואני מדבר איתו עם העיניים. זה התחיל היום ואני מקווה שזה ימשיך במשחקים הבאים, קל לי יותר לשחק ככה".

מאמן ראשון לציון, אפי בירנבוים, היה מרוצה מהניצחון הגדול: "ידענו שיש לנו את הכישרון ההתקפי. מה שעשה לנו את המשחק זה ההגנה, הרבה זמן לא זכור לי להחזיק קבוצה על 4 נקודות ברבע". בירנבוים דיבר על הרכש החדש, ואמר: "אוגונה ידוע בתור שחקן הגנה, ברגע שיכולנו לקבל אותו, וזה לא היה קל, אז זה שיפר לנו את ההגנה".

מנגד, ליאור ליפשיץ היה מדוכדך מתבוסת קבוצתו: "אין לי תשובות לרבע הראשון. כולם ראו את הפתיחה הנוראית שלנו. ברגע שאתה נותן לקבוצה כמו מכבי ראשון את הביטחון ומכניס את השחקנים הדומיננטיים שלהם לעניינים, זה קשה. כל הפסד מרחיק אותנו מהפלייאוף העליון, הכנסנו את עצמנו לסיטואציה לא טובה. אנחנו אנשים מאמינים ואני מאמין שבסוף יהיה בסדר".

ליפשיץ דיבר על השמועות בנוגע לעזיבה אפשרית, ואמר: "אני לא מתייחס לפרסומים, זה מועדון שנתן לי את הבמה ולקחתי איתו גביע. אני מתעסק עם המועדון הזה בלבד".

בית הלחמי: "מקווה שנמשיך בקצב הזה"

אשקלון, כאמור, לא ממש התקשתה לנצח את נהריה 74:85, במה שעזר לה להתקרב להבטחת מקום בפלייאוף העליון. מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי, היה מרוצה בסיום. "ניצחנו קבוצה עם סגל זרים מצוין, בזמן שאנחנו היינו בהרכב תלאים. שאפו גדול מגיע לשחקנים הישראלים שלנו. זה ניצחון גדול עבורנו ואני מקווה שנמשיך בקצב הזה גם בשבוע הבא. הליגה הזאת משוגעת וצריך לזכור שקבוצות עשו שינויים לא קטנים בסגל". לגבי איש המשחק, עומאר סניד, אמר המאמן: "עומאר הוכיח היום כמה הוא מנהיג, כשמורן רוט ובריאן טולברט היו בינוניים".

מנגד, ג'רון רוברטס, שהיה רק אחד משחקניה החלשים של נהריה הערב, אמר: "קשה לנו לנצח כשאנחנו לא משחקים טוב בהגנה. בשביל לנצח אנחנו חייבים לשפר את משחק ההגנה שלנו. זה הפסד קשה, אבל אני לא חושב שהמיקום שלנו בליגה משקף את המציאות, אנחנו בטוח לא בין אחת משתי הקבוצות הגרועות בליגה ואני בטוח שנישאר בסוף העונה בליגה".

רבי: "קבוצה עם שחקן פנים תהיה חזקה בהרבה"

ייתכן שהקבוצה המרוצה מכולן אחרי משחקי הערב היא הפועל עפולה. אחרי שהושפלה במחזור הקודם מול נהריה השיגה הערב הקבוצה של אלי רבי ניצחון 80:101 חשוב מאוד על עירוני רמת גן בקרב התחתית, ושיפרה את מצבה הלא פשוט. "כשאתה ברצף של הפסדים אתה מאבד את האמונה ביכולת שלך, ואני התעסקתי בשבועות האחרונים בלתת ביטחון לשחקנים ולתת להם להבין שהחבר'ה האלה עשו הופעות טובות השנה. היום שיחקנו הרבה יותר טוב ממשחק הקודם וניצחנו", אמר רבי, שמעמדו ערב המשחק לא היה יציב במיוחד.

על אופציית החיזוק שעומדת כרגע בפני הקבוצה, הוסיף המאמן: "מהאימון הראשון יש דיבורים על חיזוק, נכון לכרגע אנחנו לא מצרפים. במידה ויתאפשר, נשמח. קבוצה עם שחקן פנים אמיתי, ריבאונדר, חוסם, תהיה קבוצה חזקה בהרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully