וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נשמר הסטטוס קוו המדומה

מונפלייה החמיצה שני פנדלים, אך הצליחה לסחוט 1:1 דרמטי מ-10 שחקני בורדו. השתיים צמודות ולאלופה שני משחקים חסרים

אלופת צרפת, בורדו, לא שיחקה כבר שבועיים ויריבותיה יצרו אשליה של ליגה צפופה, אך לא הצליחו לנשל אותה מהפסגה. העיניים היו נשואות למשחק העונה בסטאד שבאן דלמאס בין בורדו למונפלייה, שהסתיים ב-1:1 דרמטי ושמר על סטטוס קוו זמני. עוד לפני כן, שחקני בורדו קיבלו עוד בשורות טובות מכיוון אחת הטוענות לכתר. אחרי שבשבת ליון איכזבה עם 0:0 בבולון וליל הסתפקה ב-1:1 בסנט אטיין, הפעם הגיע תורה של מארסיי להשיג רק 1:1 ביתי מול לוריין העיקשת.

בורדו - מונפלייה 1:1

משחק עונה פנטסטי ודרמטי קיבלנו הערב (ראשון) בבורדו. בדקה ה-33 הורחק מיקאל סיאני, אך סדריק קראסו עצר את הפנדל של אלברטו קוסטה. תשע דקות עברו ומונפלייה קיבלה פנדל שני, אך קראסו הנהדר שוב עצר, הפעם את הבעיטה של ויקטור מונטאניו. למרות החיסרון המספרי, החבורה של לורן בלאן השיגה את שער יתרון מבעיטה חופשית של מרואן שמאק בדקה ה-59, אך קוסטה, אמן הבעיטות החופשיות, תיקן את החמצת הפנדל בכדור נייח מושלם בתוספת הזמן. שתי הקבוצות צמודות עם 52 נקודות, אל לאלופה שני משחקים חסרים.

מארסיי - לוריין 1:1

הקבוצה של דידייה דשאן הגיעה לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, כולל 0:3 ענק בקלאסיקו על פריס סן ז'רמן, אך דווקא כשניתנה למארסיי ההזדמנות להשתוות לבורדו היא פישלה בגדול. המקומיים ישבו על שערו של פביאן אודאר לאורך כל המשחק, אך הרבו להחמיץ מרגלי חאטם בן ארפה ומתיו ולבואנה.

הקפטן ממאדו ניאנג השיג את שער היתרון בדקה ה-43 אחרי בישול של המגן לורן בונאר וציין את שערו ה-16 העונה, אבל לוריין לא ויתרה. בדקה ה-64, בבעיטה היחידה של האורחים לעבר השער, הבלם לורן קוסצ'יילני הבקיע מקרוב והימם את יושבי הסטאד ולודרום. כריסטיאן גורקוף, מאמן לוריין, עושה טובה גדולה לחבר לורן בלאן וכמובן לבן יוהאן מבורדו.

גרנובל - לה מאן 1:1

קרב התחתית הסתיים גם הוא בתיקו, כשלה מאן לא ניצלה את היריבה החלשה על מנת לצמק את הפער מניס שנמצאת במקום ה-17 (26 נקודות), ונותרה עם 21 נקודות מתחת לקו האדום. נאסים אקרור האלג'יראי כבש כבר בדקה השנייה עבור גרנובל האחרונה שהשלימה עם הירידה, אבל מודיבו מאיגה דאג לאזן בדקה ה-50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully