וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מאיורקה כבשה את המקום הרביעי

דודו אוואט וחבריו טיילו ל-0:3 ביתי על ספורטינג חיחון וחלפו על פני סביליה. 0:0 לאספניול עם ויאריאל, בן סהר שוב לא שותף

אחרי המהפך הדרמטי בפסגת הלה ליגה בשבת, משחקי ראשון עמדו בסימן הקרב על המקום הרביעי. מאיורקה ניצלה היטב את הפסדה של סביליה ובזכות 0:3 ביתי על ספורטינג חיחון, כבשה את המקום המוביל למוקדמות ליגת האלופות. גם בילבאו הצטרפה למאבק לאחר שגברה בסן ממס 0:2 על ויאדוליד. בן סהר לא קיבל דקות משחק במדי אספניול שסיימה ב-0:0 ביתי עם ויאריאל. עוד בתחתית, חרז השיגה ניצחון נדיר, ראשון העונה בחוץ, כשגברה על מלאגה 2:3.

מאיורקה - חיחון 0:3

הקבוצה מהאי שבה לאונו אסטדי הביתי שבועיים אחרי ההפסד לסביליה והמזל חזר להאיר לה פנים עם ניצחון 11 מ-12 משחקי ליגה. דודו אוואט פתח כהרגלו בהרכב ולא נזקק לעבוד קשה במיוחד מול היריבה עמה ניהל מגעים בעבר. כבר אחרי 12 דקות העלה חוליו אלברז את מאיורקה ליתרון בבעיטה ממרחק. מאיורקה שלטה במשחק וסגרה את הסיפור בדקה ה-76. גונזלו קסטרו פרץ לתוך הרחבה ופרגן מסירה לויקטור שגלגל פנימה מול השער החשוף. דקה לסיום השלים פייר וובו את החגיגה. מאיורקה השיגה ניצחון שני ברציפות וחלפה על פני סביליה בדרך למקום הרביעי. חיחון נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.

אספניול - ויאריאל 0:0

המארחת, אחת מקבוצות ההתקפה הגרועות בלה ליגה, שוב לא הצליחה לכבוש במפגש מול הצוללת הצהובה הלא יציבה. בן סהר ישב 90 דקות על הספסל וראה איך חבריו מחמיצים מול שערו של דייגו לופז. אספניול גם נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-76 כשחוזה מריה קאייחון הורחק בצהוב שני לאחר שהתחזה ברחבה, אך התוצאה נותרה מאופסת עד לסיום.

בילבאו - ויאדוליד 0:2

העונה הנפלאה של הקבוצה הבאסקית נמשכת וכעת בילבאו רחוקה שש נקודות (ומשחק עודף) מולנסיה השלישית. גאיסקה טוקרו התרומם לכדור קרן של איגור גבילונדו ונגח את הראשון בדקה ה-27. 10 דקות מאוחר יותר השלים טוקרו צמד, הפעם לאחר בישול של פרננדו יורנטה. עבור ויאדוליד, השקועה עמוק מתחת לקו האדום, היה זה משחק ליגה עשירי ברציפות ללא ניצחון.

סראגוסה - אתלטיקו מדריד 1:1

הקולצ'ונרוס הגיעו למשחק לאחר ניצחונות הבית הגדולים על ברצלונה ו-ולנסיה, אבל יש הבדל גדול מאוד בין אתלטי של בית לזו של משחקי החוץ. כבר אחרי שבע דקות נגח ייז'י יארוסיק הצ'כי פנימה. חוזה אנטוניו רייס הורחק בדקה ה-69, אבל המחליף איברהימה באלדה שנכנס בדקה ה-88, כבש שער שוויון דרמטי בנגיחה בתוספת הזמן. הקבוצה של חוזה אורליו גאי פתחה פער של חמש נקודות מויאדוליד שמתחת לקו האדום וממשיכה את מסע ההתאוששות המופלא, כשמנגד אתלטיקו מתרחקת מאוד מהכרטיס לאירופה.

משחקים נוספים:

מלאגה - חרז 4:2
למלאגה: דודה (40), ואלדו (55)
לחרז: מומו (5, 72 בפנדל), לאנדרו חיודה (76), פביאן אוריאנה (90)

אוסאסונה - חטאפה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully