וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן ניצחה 1:2 את בני יהודה

האקס מור גולן (5) ושי חדד (50) כבשו להפועל רמת גן בניצחון החוץ 1:2 על בני יהודה. נעים: "ניצחון גדול, צ'קאנה הוא סופרמן"

כנראה שמלחמת ההישרדות חזקה יותר מהמאבק על הקצפת האירופית. בני יהודה, אחרי שלושה ניצחונות רצופים ועם אפשרות לצמק את הפער ממכבי תל אביב השלישית לחמש נקודות, אירחה הערב (ראשון) בבלומפילד את הפועל רמת גן, שרצתה לברוח עוד קצת מהתחתית והשיגה את מטרתה עם ניצחון 1:2 מפתיע. כעת רמת גן עם 26 נקודות במקום ה-12, מרחק שמונה נקודות מהקו האדום ורק שלוש מהפלייאוף האמצעי.

מור גולן שחקן הפועל רמת גן (שמאל) עם סרג' איילי. ברני ארדוב
הניצחון הכי גדול של רמת גן העונה. גולן עם איילי/ברני ארדוב

בני יהודה קיוותה לרשום את הניצחון הרביעי הרצוף שלה ולשחזר את ה-0:2 על האורדונים מהסיבוב הראשון, אך כבר בדקה החמישית מור גולן הבהיר שהסיטואציה שונה הפעם. שחקן בני יהודה לשעבר קיבל כדור מעומר בוקסנבוים ושלח פנימה. המארחים יצאו בכוחות מתוגברים לעבר שערו של רפי כהן, אבל המצבים הטובים יותר במחצית הראשונה היו בצד של רמת גן.

לאחר ההפסקה הכניס גיא לוזון את מיכאל זנדברג במקום ג'ורג' אמסיס, אבל שוב הספיקו לאורחים חמש דקות כדי למצוא את הרשת. היה זה שי חדד שהניף רגל ובבעיטה חופשית נהדרת מ-25 מטרים השכין את הכדור בין חיבורי הקורות של דלה איינוגבה. בני יהודה השיגה את השער המצמק שלה מפנדל מפוקפק אותו כבש אלירן עטר (59) ולאחר מכן חזרה לספק החמצות אדירות וגם איבדה את עמרי אפק בכרטיס אדום (71). כנראה ששאיפות המקום השלישי מעט מוגזמות עבור בני יהודה, שתסתפק כרגע במקום הרביעי. רמת גן משיגה את ניצחונה הגדול ביותר מאז שבה לליגה הבכירה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מהלך המשחק

דקה 5: גול! פתיחה מדהימה של רמת גן. בוקסנבוים מצא במסירת עומק את גולן, שמעשרה מטרים כבש לרשת קבוצתו לשעבר. 0:1 להפועל רמת גן.

דקה 8: גלבאן הוריד קטנה לאמסיס שמ-15 מטרים בעט מעל השער.

דקה 20: כדור ארוך של מוסא אותו פיספס גארידו, מצא את איילי בתוך הרחבה, אבל איינוגבה יצא מצוין והדף את הבעיטה של איילי.

דקה 41: ראדי הגביה בעיטה חופשית לתוך הרחבה, ואפק נגח משבעה מטרים מעל השער.

דקה 45: ההתקפה הכי טובה של הזהובים עד כה. אחרי מספר מסירות מדוייקות הגביה אפק לתוך הרחבה ואדרי נגח בשלומיאליות החוצה.

דקה 48: איילי השאיר מצוין בעקב לבוקסנבוים שבעט טוב מ-16 מטרים, אבל איינוגבה מתח אצבעות והדף לקרן.

דקה 50: גול! שי חדד ירה כדור חופשי אדיר מ-25 מטרים לחיבורים הרחוקים, איינוגבה רק ליטף את הכדור שטנ פנימה. 0:2 גדול להפועל רמת גן.

דקה 52: עטר הטעה שני מגינים ברחבה והשאיר אחורה לגלבאן שבעט חזק ושטוח מ-16 מטרים, רפי כהן הדף והגנת רמת גן הרחיקה.

דקה 59: גול! אדרי קיבל כדור עומק מגלבאן וספק הוכשל על ידי בוקסנבוים. השופט זטמה הצביע על הנקודה הלבנה ועטר דייק. בני יהודה מצמקת ל-1:2.

דקה 62: השופט התעלם מנגיעת יד של אפק בתוך רחבת בני יהודה, הכדור הגיע בסופו של דבר לגולן שבעט חזק ושטוח ליד הקורה.

דקה 64: גלבאן שיחרר בעיטה מצוינת ששרקה ליד עמוד השער.

דקה 71: בני יהודה נותרת ב-10 שחקנים. איילי ניסה להשתלט על כדור שהוחזר לאיינוגבה, אפק שהיה האחרון בדרך אל השער הכשיל אותו וראה אדום, לאחר שהשופט התייעץ עם קוונו.

דקה 76: עטר ניסה את מזלו בבעיטה מ-25 מטרים, אבל הכדור טס מעל המשקוף.

דקה 78: החמצה ענקית של ביטון. גלבאן שלח את החלוץ המחליף בכדור ארוך, ביטון חלף על פני מגן אחד ובעט מול רפי כהן, אבל בן עמי גלש מצוין והציל שער בטוח.

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי (משה ביטון, 58), איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, מהראן ראדי, סיניסה ליניץ', עומרי אפק (הורחק, 71), ג'ורג' אמסיס (מיכאל זנדברג, 46), פדרו גלבאן, אלירן עטר.

הרכב הפועל רמת גן: רפי כהן, קובי מוסא, אלי לוי, תמיר בן עמי, בני חדד, שי חדד, קרלוס צ'קאנה, עומר בוקסנבוים, מור גולן (ולדימיר רוזנפלד, 90), עמית אוחנה (תומר תייר, 66), סרג' איילי (ג'ורג' דאטורו, 88).

יובל נעים מאמן הפועל רמת גן עם אלי לוי. ברני ארדוב
התדרוך נשא פרי. נעים עם אלי לוי/ברני ארדוב

נעים: "האם האמנתי שננצח כאן? התשובה היא לא"

יובל נעים, מאמן הפועל רמת גן, נשמע נרגש בסיום: "ללא ספק זה הניצחון הכי גדול שלנו העונה. הגענו פגיעים מאוד כשהגענו למשחק עם סגל חסר, בלי פרגל, דומב וחרמון הבלמים שלנו ואני חייב לתת מילה טובה לסופרמן של הקבוצה, קרלוס צ'קאנה, שחוץ מבשער שיחק העונה בכל התפקידים. באסיפה הטקטית כשאמרתי שהוא יפתח בלם, היה מן רחש כזה בין השחקנים. זה נראה להם מוזר ואני בתוך תוכי ידעתי שהוא יהיה טוב. גם שאר השחקנים נתנו הצגה של לב, נשמה, נחישות ועמידה טקטית. שיחקנו מול יריבה קשה מאוד שעשתה פה בבית צרות להרבה קבוצות אחרות. אם תשאל אותי האם האמנתי לפני המשחק שננצח את בני יהודה בבלומפליד, התשובה היא לא".

בצד השני, כמובן אכזבה גדולה. "אין ספק שזו לא בני יהודה שאני רוצה לראות", אמר המאמן גיא לוזון. "מחצית ראשונה רעה מאוד שלנו וגם הגול המוקדם של רמת גן לא עזר לנו. איבדנו סבלנות, לא היינו רגועים, לא אגרסיביים ולא נחושים. פתחנו את המחצית השנייה ומהר מאוד קיבלנו את השני. 2:0 היה פיגור גדול מדי כדי לחזור. כל הכבוד לרמת גן, אנחנו נצטרך להפיק לקחים ולהשתפר. לא היינו טובים וכמעט שלא יצרנו מצבים. כשלא יוצרים מצבים ומנגד היריבה כובשת מהמצב הראשון אליו היא מגיעה, אז מפסידים".

הקפטן אסי בלדוט, שהתחמם לאורך כל המחצית השניה ולא שותף, עזב בכעס את האצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully