וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הפסד ראשון ללברקוזן

לאחר איבוד הפסגה, הקבוצה של היינקס המשיכה את התקופה הרעה ונכנעה 3:2 בנירנברג. אין יותר בלתי מנוצחות ביבשת

ה-0:0 המאכזב של לברקוזן עם קלן בשבוע שעבר אפשר לבאיירן מינכן להדיח אותה מהפסגה לראשונה מאז חודש אוקטובר. עם זאת, למשחק הערב מול סגנית נועלת הטבלה הגיעה החבורה של יופ היינקס עם התואר המחייב של הקבוצה היחידה באירופה שעדיין לא הפסידה, והיא ידעה שניצחון נוסף ישיב אותה למקום הראשון בטבלה. אלא שאם שתי תוצאות התיקו הרצופות היו נורת אזהרה ותו לא, אחרי המשחק הערב נראה שהנורה הזו מהבהבת, ובחוזקה.

המארחים הבווארים, שהחזיקו בהתקפה הגרועה בליגה ערב המשחק, נאלצו לעלות עם חלוץ אחד - אריק צ'ופו מוטינג - לאור הרחקתו של אלברט בוניאקו, אבל ההתקפה של נירנברג נראתה טוב מאי פעם היום. צ'ופו מוטינג עצמו, שהבקיע עד הערב רק פעם אחת העונה, מצא את הרשת בדקה ה-42 על מנת להעלות את המארחת ל-0:1 מפתיע, אחרי בישול של מייק פרנץ. לברקוזן עוד לא הספיקה לעכל, והחלוץ בן ה-20 היכה בפעם השניה, שלוש דקות מאוחר יותר, כדי לקבוע 0:2 מדהים.

אל מול 40 אלף צופים נלהבים עלתה נירנברג למחצית השניה בסערה לא פחות גדולה, ובדקה ה-55 הפך מיקאל טבארז את ההפתעה להשפלה, כשניצל בישול של מרסל ריסה כדי להפוך את התוצאה ל-0:3. לחבורה המוכה של היינקס לא נותר אלא לחפש קאמבק הירואי, שהחל בדקה ה-66, מרגליו של סטפן קיסלינג, שהרשית בפעם ה-14 העונה. פטריק הלמס צימק ל-3:2 בלבד בדקה ה-73, אלא שגם הלחץ הכבד של האורחים בדקות הנותרות לא נשא פרי. לברקוזן רושמת הפסד ראשון העונה, ונראה שמשהו בהחלט חורק בממלכתו של היינקס.

הופנהיים - מיינץ 1:0

שער אחד של אריסטיד באנסה (69) הכריע את משחק מרכז הטבלה וסידר לעולה החדשה ניצחון ראשון לאחר שלושה משחקים עקרים. באנסה כבש את שערו השישי העונה בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה אחרי ששעט לבדו מקו מחצית המגרש. מיינץ, שלפני המשחק הייתה צמודה להופנהיים עם 32 נקודות, עלתה למקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully