וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר לא עלתה על שביל הבריחה

הנראזורי קיבלו הזדמנות להגדיל את הפער ממילאן לשש, אבל סיימו ב-0:0 עם גנואה. פאלרמו רביעית, אחרי 0:1 על ליבורנו

תוצאות השבת באיטליה עשו שירות נהדר לאינטר, אבל היא התעקשה לשמור את העניין בליגה עם 0:0 ביתי מאכזב נגד גנואה, שהיה התיקו הרביעי שלה בחמישה משחקים והותיר את הפער על ארבע נקודות. עוד לפני כן נערכו מספר משחקים של המתחרות על המקום הרביעי, אליו שבה פאלרמו הודות לניצחון 0:1 על ליבורנו. גם סמפדוריה התקרבה עם 1:2 ביתי על לאציו המסובכת בתחתית, בעוד נאפולי הפסידה 2:1 בבולוניה ונמצאת במשבר שעלול להשאירה מחוץ לאירופה.

אינטר - גנואה 0:0

אחרי שקטעו במחזור הקודם רצף של שלוש תוצאות תיקו עם ניצחון 2:3 בפריולי על אודינזה, קיוו באינטר כי יוכלו ליצור המשכיות במשחק הבית מול גנואה ולהגדיל את הפער בפסגה לשש נקודות, בעקבות ה-0:0 בין רומא למילאן. האורחת, מצידה, רצתה להתקדם למקום השמיני ובעיקר לעשות צרות לאינטר שהשפילה אותה לעיני אוהדיה עם חמישייה בסיבוב הקודם.

דויד סואזו, המושאל מאינטר לגנואה, האמין כי הוא וחבריו מסוגלים להפתיע את הנראזורי, שפתחו בהרכב התקפי עם גוראן פאנדה, מריו באלוטלי ודייגו מיליטו. למרות הכלים הרבים בהתקפה, שחקניו של ז'וזה מוריניו, שהמשיך לרצות עונש הרחקה, לא הצליחו לאיים בצורה רצינית על שערו של מרקו אמליה במחצית הראשונה. לאחר ההפסקה הלחץ מצד המארחים התגבר, אבל מיליטו ובאלוטלי החמיצו וגם סמואל אטו שעלה מהספסל לא עזר. אינטר עם עוד תיקו מאכזב, מקדימה את מילאן בארבע נקודות.

פאלרמו - ליבורנו 0:1

אחרי שראתה את יובנטוס חולפת על פניה בשבת, רצתה פאלרמו לשוב אל המקום הרביעי ולחזיר אל כנו את היתרון אותו השיגה על פני הגברת הזקנה בעזרת הניצחון בטורינו במחזור הקודם. פאלרמו לא הפסידה בבית כל העונה, וגם ליבורנו שהגיעה לסיציליה אחרי שלוה הפסדים רצופים, לא הצליחה לשנות את הנתון הזה ונותרה מתחת לקו האדום. האורחים החזיקו מעמד מול המטווח של פאלרמו, עד שנכנעו בדקה ה-81 לשער של פבריציו מיקולי, שבעט לרשת מקצה הרחבה אחרי בישול של המחליף ניקולס ברטולו.

בולוניה - נאפולי 1:2

האם הקסם של וולטר מצארי פג? המאמן שלא הפסיד בארבעת החודשים הראשונים שלו בנאפולי, סופר כבר משחק שישי ללא ניצחון ורואה את חלום המקום הרביעי מתרחק מקבוצתו. המשחק הוכרע ברבע השעה הראשונה, כאשר דווקא מרסלו זלאייטה האורוגוואי, המושאל לבולוניה מנאפולי, כבש את הראשון אחרי שבע דקות. כדור חופשי של אדאילטון הברזילאי חלף על פני כולם בדרך אל הרשת בדקה ה-12, וכל שנותר לנאפולי זה לצמק עם נגיחה של לאנדרו רינאודו שתי דקות לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

סמפדוריה - לאציו 1:2

כשהיא מקדימה את הקו האדום בשלוש נקודות בלבד, יצאה לאציו למשחק חוץ קשה מול סמפדוריה, שלמרות ההפסד לפארמה במחזור הקודם עדיין חולמת על מקום במוקדמות ליגת האלופות או לפחות בליגה האירופית. כבר אחרי שבע דקות בישל מאורו זראטה לסרג'יו פלוקארי את שער היתרון של לאציו, אבל סמפ, ללא אנטוניו קסאנו שהחל את המשחק על הספסל, ביצעה מהפך הודות לבעיטה אדירה ממרחק של סטפנו גוברטי (29) ועוד שער של הסקורר ג'אמפאולו פאציני (36). זראטה הורחק בדקה ה-77 ולאציו עדיין בסכנת ירידה.

משחקים נוספים:

סיינה - פארמה 1:1
לסיינה. סימונה ורגאסולה (69). לפארמה: ג'ונתן ביאביאני (34)

קליארי - קטאניה 2:2
לקליארי: אנדראה לצארי (9), אנדראה קוסו (74). לקטאניה: ג'וזפה מסקארה (31), מקסי לופז (35)

בארי - קייבו 0:1
לבארי: חוסה איגנסיו קסטיז'ו (20)

אטאלנטה - אודינזה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully