וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רוני לוי פספס ניצחון בכורה

אוניראה ספגה בדקה ה-93 וקרב הצמרת מול סטיאווה הסתיים ב-2:2 דרמטי. סלאמינה של קלינגר ירדה ליגה. 8 דקות לבלילי

ואלוויק, קבוצתו ההולנדית של אוהד לויטה, עשתה היום (ראשון) צעד נוסף בדרך לליגה השנייה, כאשר הפסידה במגרשה 1:0 לטוונטה החזקה. הניצחון הדחוק היה חשוב מאוד לקבוצה של סטיב מקלארן, שבעקבות הפסד הבכורה של פ.ס.וו אינדהובן בשבת (2:1 לברדה) כבשה מחדש את הפסגה ומחזיקה כעת בשתי נקודות יתרון על פני יריבתה במאבק האליפות.

לויטה פתח כהרגלו בשערה של נועלת הטבלה (12 נקודות בלבד) ושמר על רשת נקייה עד לדקה ה-69, כשקבוצתו מציגה משחק שקול ומטרידה לעיתים את הגנת האורחים. 21 דקות לסיום הוכרע המשחק, כשכדור חופשי מצא את הראש של הקפטן קנת' פרז, והדני הוותיק נגח לרשתו של השוער הישראלי. ואלוויק קיבלה צ'אנס להשוות בדקה ה-80, אבל פרנק מוסלבלד שלח את הכדור לקורה של סנדר בושקר.

*** שני מחזורים לסיום העונה הסדירה בקפריסין, ירדה הערב (ראשון) סלאמינה לליגה השניה לאחר שהפסידה במגרשה 2:0 למוליכה, אומוניה ניקוסיה. גירוגוס אפרם (3) ומאצ'יי זוראבסקי (90, בפנדל) כבשו ושלחו את קבוצתם של ניר קלינגר וברוך דגו, ששיחק 90 דקות, לליגה השניה.

*** בטורקיה, אנטליהספור של פיני בלילי הפסידה 1:0 במשחק חוץ לפנרבחצ'ה. אנדרה סנטוס הברזילאי כבש את שער הניצחון בדקה ה-32 והעלה את פנר זמנית למקום השני. פיני בלילי עלה לשחק כמחליף בדקה ה-82 ולא עזר לקבוצתו להימנע ממשחק שישי ברציפות ללא ניצחון. לאחר המחזור ה-24 נמצאת אנטליהספור במקום ה-11 עם 30 נקודות.

*** בבלגיה, אליניב ברדה שיחק 90 דקות, אך גנק הפסידה 2:1 למכלן במשחק השלמה מהמחזור ה-26 ואיבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון. ז'ולן גוריו (20) ומקסים ביסה (38) גמרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה. סמואל יבואה, אקס הפועל תל אביב, נכנס בדקה ה-72 וכבש את השער המצמק בתוספת הזמן. עבור הגנאי היה זה שער ראשון בבלגיה מאז עבר בחודש ינואר.

2:2 בין אוניראה לסטיאווה

רוני לוי היה רחוק שניות ספורות מניצחון ראשון כמאמן אוניראה אורזיצ'ני, אך קבוצתו של הישראלי ספגה שער דרמטי שלוש דקות בתוך תוספת הזמן ונפרדה ב-2:2 ביתי מטיאווה בוקרשט. קרב הצמרת נפתח בסערה. כבר אחרי שלוש דקות כבש סורין פרונזה שער פנטסטי והעלה את אוניראה ליתרון. הקצב המדהים נמשך וסטיאווה איזנה כעבור ארבע דקות כשאובידיו פטרה כבש מקרוב לאחר בישול של פנטליס קאפטנוס היווני.

המשחק המשיך להיות דו צדדי עם הזדמנויות מצוינות ליד שני השערים, אבל בדקה ה-72 פרונזה הפך הפעם למבשל ומריוס אונופראס כבש את שערו השלישי העונה. לוי כבר חש בניצחון היוקרתי, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לקאפטנוס. החלוץ, שערך בכורה בנבחרת יוון, כבש שער שוויון דרמטי וקבע 2:2 וחלוקת נקודות.

אוניראה עלתה למקום השני עם 36 נקודות ושתי נקודות מפרידות בינה לבין המוליכה קלוז', שהפסידה מוקדם יותר לגלאץ 1:0. הצמרת הרומנית צפופה במיוחד כאשר רק ואסלוי השביעית רחוקה רק ארבע נקודות מקלוז'. ללוי מצפה בשבוע הבא עוד קרב צמרת, כשקבוצתו תתארח אצל טימישוארה השלישית. שם, יחפש הישראלי ניצחון בכורה ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully