וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טרי עובד עם הראש

שער נגיחה של טרי קבע 0:2 לצ'לסי על סטוק ומפגש עם אסטון וילה בחצי הגמר. פורטסמות מחכה לטוטנהאם או פולהאם

לאחר שפורטסמות היתה לעולה הראשונה לחצי גמר הגביע האנגלי אמש (שבת), ובזמן שטוטנהאם ופולהאם ייאבקו בדרבי לונדוני חוזר על השגת הכרטיס הנוסף, שוחקו הערב שני המשחקים הנותרים במסגרת רבע גמר המפעל ההיסטורי. בראשון, ביצעה אסטון וילה קאמבק נהדר מול רדינג, כששבה מפיגור 2:0 על מנת לנצח 2:4 ולהדיח את הסינדרלה בטרם עת. במשחק השני גברה צ'לסי 0:2 על סטוק סיטי בלונדון, כדי לזכות בכרטיס משלה לארבע האחרונות.

בינתיים, כבר התקיימה הגרלת משחקי חצי הגמר שיתקיימו בוומבלי ב-10 וב-11 באפריל. מפגש פיקנטי בין גרנט לצ'לסי ייאלץ לחכות לגמר שכן פורטסמות תפגוש את מנצחת המשחק החוזר בין טוטנהאם לפולהאם ואילו צ'לסי הוגרלה למפגש מסקרן מול אסטון וילה.

רדינג - אסטון וילה 4:2

אחרי ההפסד הכואב למנצ'סטר יונייטד בגמר גביע הליגה לפני שבוע, קיוו שחקניו של מרטין אוניל להתאושש מנטלית על מנת לעשות צעד לקראת ביקור נוסף בוומבלי. מנגד ניצבו 23 אלף צופים ורדינג אחת, שמאכזבת עד כה העונה בליגת המשנה, אך במסגרת הגביע כבר הצליחה להדיח את ברנלי וליברפול. הערב, למשך 42 דקות, היא היתה קרובה מאוד לחולל הפתעה נוספת. אבל רק קרובה.

מנג'ר המארחת, בריאן מקדרמוט, שמח לקבל בחזרה את חלוץ נבחרת אירלנד, שיין לונג, שהחמיץ את ארבעת המשחקים האחרונים של רדינג לאור הרחקה, ולונג חזר, ובגדול. החלוץ בן ה-23 נגח את ה-0:1 של המארחת בדקה ה-27, והכפיל את התוצאה בדקה ה-42. וילה ירדה מדוכדכת לחדרי ההלבשה, אך יצאה מהם קבוצה אחרת לגמרי. אשלי יאנג פתח את המחצית השניה בסערה, כשצימק ל-2:1 בדקה ה-47, וארבע דקות מאוחר יותר השווה ג'ון קארו ל-2:2 ממרכז הרחבה. רדינג ההמומה ניסתה להגיב, אך במקום המופע של החלוץ הנורווגי הבינלאומי נמשך, ובדקה ה-57 הוא השלים את המהפך של הקבוצה מבירמינגהאם. אלא שאת המילה האחרונה שמר קארו לתוספת הזמן, אז הוכשל ברחבה וקם על מנת לבעוט את הפנדל חזק, מדויק, והחלטי. 2:4 לאורחים בסיום, שמצטרפים לפורטסמות אל מעמד ארבע האחרונות במפעל.

צ'לסי - סטוק סיטי 0:2

קבוצתו של אנצ'לוטי ראתה אתמול את מנצ'סטר יונייטד מטפסת אל המקום הראשון בטבלה, כשהיא יודעת שהיא הולכת להישאר שם לפחות בימים הקרובים, בגלל משחקה של צ'לסי בגביע. סטוק הגיעה אחרי ההפסד לארסנל, שקטע לה רצף של שישה ללא הפסד בליגה, והיא קיוותה להפתיע בסטמפורד ברידג' בכדי להמשיך את העונה המוצלחת שלה. במחצית הראשונה הצליחו האורחים להחזיק מעמד, כשהם מונעים מדרוגבה ואנלקה למצוא את הרשת, אבל המזל שלהם אזל בדקה ה-35.

מאלודה הרים כדור קרן, זה נהדף לאחור אל פרנק למפרד, שירה טיל לכיוון השער. הכדור פגע באחד משחקני סטוק, הטעה את השוער, והלך כל הדרך אל הרשת. רגע לפני המחצית קיבל דרוגבה הזדמנות נהדרת, אבל את הבעיטה שלו הצליח סורנסן להדוף. סטוק קיוותה לחזור למשחק, אבל בדקה ה-67 ספגה את השני, כשמי אם לא, ג'ון טרי, התכבד לכבוש. הפעם היה תורו של לאמפרד להרים את הקרן, והבלם נגח מצויין פנימה. 6 דקות לסיום קיבל קאלו הזדמנות לשים את השלישי, כשפרץ מהאגף והגיע אחד על אחד מול סורנסן, אבל השוער קלט היטב.

במשחק נוסף בליגה:

אברטון - האל 1:5
לאברטון: מיקל ארטטה (17, 39), ריצ'רד גרסיה (עצמי, 51), לנדון דונובן (82), ג'ק רודוול (86)
להאל: טום קיירני (32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully