וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא סוגרת רווחים

הירוקים נצמדו לסגנית מרמת השרון אחרי 1:2 על נצרת עילית. הפועל ירושלים הפסידה 2:1 למכבי הרצליה, אשקלון - לוד 1:1

משחקי סוף השבוע בליגה הלאומית הבליטו שוב את הפער בין עירוני קרית שמונה לשאר הליגה. המוליכה הגדילה את יתרונה בפסגה ל-11 נקודות, וכעת נותר לגלות מי תהיה זו שתצטרף אליה בדרך לליגת העל. הפועל כפר סבא הצליחה להיצמד למקום השני והיא מדורגת שלישית בשל הפרש שערים נחות מזה של רמת השרון, וזאת לאחר שניצחה הערב (שני) את נצרת עילית 1:2. במשחקים נוספים אירחה הפועל ירושלים מהתחתית את מכבי הרצליה והפסידה לה 2:1. הפועל אשקלון תפגוש את בני לוד.

הפועל כפר סבא - הפועל נצרת עילית 1:2

עשר נקודות מתוך 12 האחרונות הציבו את הפועל כפר סבא במקום הרביעי, ובעקבות תוצאות השבת וההפסד של רמת השרון בבית לראשון לציון, המארחים ידעו שניצחון יצמיד אותם למקום השני. הם עמדו במשימה. כבר בדקה ה-3 עלתה כפר סבא ל-0:1 משער נגיחה של ג'ורג' בייסה. הקבוצה של תומר קשטן לא הספיקה לחגוג יותר מדי כי בדקה ה-15 השוותה נצרת עילית, משער של מוטי כלטוב, שבעט כדור קשתי מחוץ לרחבה. שער השוויון לא הלחיץ את כפר סבא, ובדקה ה-21 היא החזירה לעצמה את היתרון בזכות שער נגיחה שכבש חוליו גרסיה. במחצית השנייה לא מצאו הקבוצות את הרשת, והתוצאה נותרה בעינה. בדקה ה-84 נותרה נצרת עילית בעשרה שחקנים לאחר שנשלף כרטיס אדום לעבר ליאור לינדר, ושש דקות אחר כך גם המארחים נותרו בעשרה שחקנים לאחר שג'ורג' בייסה הורחק.

הפועל ירושלים - מכבי הרצליה 2:1

המארחת נמצאת במצב הכי קשה בליגה. היא לא ניצחה מאז ה-19 בדצמבר והספיקה לחוות שישה הפסדים שהורידו אותה עד למקום הלפני אחרון. גם הגעתו של יהודה זגורי לעמדת המאמן לא הועילה עד כה, וכדי לא לתת ליריבותיה לתחתית להתרחק הפועל ירושלים הייתה חייבת ניצחון בדחיפות. אבל עם כל הרצון והמוטיבציה של הירושלמים, גם מכבי הרצליה, שכבר ידעה ימים יפים יותר, הייתה גדולה עליהם והנחילה להם הפסד שביעי רצוף. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, אופיר חיים כבש להרצליאנים בדקה ה-55, ובדקה ה-73 קבע אנטוני פארקר 0:2. די אהרון צימק מהנקודה הלבנה לירושלים בדקה ה-90 והמתיק מעט את טעמו המר של ההפסד. שלוש הנקודות אותן השיגה הרצליה מאפשרות לה לפנטז על הפלייאוף העליון.

הפועל אשקלון - בני לוד 1:1

עוד קבוצה שעדיין חולמת על הפלייאוף העליון היא הפועל אשקלון, אבל נראה שחלומותיה יתפוגגו בקרוב. הקבוצה של אורי מלמיליאן נעצרה במחזור הקודם בקרית שמונה אחרי רצף ניצחונות מרשים שאיפשר לה לברוח מהתחתית, והמשחק מול בני לוד היווה עבורה מבחן לגבי המשך דרכה בליגה. היא לא עמדה בו והשיגה רק נקודה. לוד לא הפסידה מאז תחילת ינואר ובעזרת ארבעה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו נמלטה מהקו האדום, והנקודה שחילצה באשקלון היא עוד צעד בדרך להבטחת עונה נוספת בלאומית. בני לוד עלתה ליתרון בדקה ה-40 משער של מוראד אבו ענזה, אך יתרונם החזיק מעמד רק 4 דקות, לאחר שדודו בן שושן כבש לזכות המארחים והשווה ל-1:1. במחצית השנייה שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש וחילקו את הנקודות ביניהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully