וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: 14 להלפרין, 41 לאולימפיאקוס

האדומים הביסו את איליסיאקוס 60:101. ספרד: ריאל ממשיכה לנצח לפני מכבי, 80:92 על אוברדויר. ברצלונה גברה על ויאדוליד

אולימפיאקוס ממשיכה לדרוס את יריבותיה בליגה היוונית ללא רחמים, והערב (ראשון) הגיע תורה של איליסיאקוס, שחטפה על הראש מהאדומים תבוסה בלא פחות מ-41 הפרש, 101:60. האורחים עוד הצליחו להישאר בטווח נגיעה ברבע הראשון, וירדו למחצית בפיגור 14 "בלבד", אבל רבע שלישי מזוויע, בו קלעה איליסיאקוס 12 נקודות בלבד לעומת 27 של המארחים, הוביל לתוצאה המפלצתית. מאברוקפלאידיס הוליך את אולימפיאקוס עם 17 נקודות ב-7 מ-8 מהשדה, בעוד יותם הלפרין (4 מ-8 לשלוש) ושחורציאניטיס הוסיפו 14 נקודות כל אחד. ונטיגו קאמינגס, אקס מכבי תל אביב, הוליך את המפסידים עם 13.

גם פנאתינייקוס, שסיימה את דרכה באירופה, מצאה ניצחון ליגה, אבל היא הייתה צריכה לעבוד קשה הרבה יותר. שחקניו של אוברדוביץ' יצאו למשחק חוץ מול פאוק סלוניקי, וחזרו עם ניצחון 74:82, שמנע מהם מבוכה לאחר שאיבדו פער דו ספרתי. האורחים פתחו טוב ושלטו מהפתיחה במשחק, כשהם רושמים רבע שני טוב, בדרך לפער 10. ברבע השלישי הפער גדל, אבל אז קאמבק של פאוק החזיר אותם עד פיגור 4 בלבד. אלא שבאטיסט ודרו ניקולס לא נתנו למארחים לחזור, והבטיחו את הניצחון, 3 דקות לסיום המשחק. ניקולס ובאטיסט הוליכו את קלעי פנאתינייקוס עם 15 נקודות כל אחד, בעוד אנטוניס פוטסיס הוסיף 12. כריס מונרו קלע 24 לפאוק.

השליטה המוחלטת של ברצלונה בליגה הספרדית נמשכה גם היום במסגרת המחזור ה-24. הקטלאנים לא התקשו לגבור 59:73 בחוץ על ויאדוליד והחזירו את הפער מקאחה ויטוריה השנייה לשתי נקודות. הגנה נהדרת של בארסה ברבע הראשון, בו עצרה את ויאדוליד על שבע נקודות בלבד, עשתה את העבודה לקראת המשך רגוע, למרות משחק לא טוב של חואן קרלוס נבארו (4 נקודות בלבד) וריקי רוביו (7). טרנס מוריס היה הקלע הבולט של ברצלונה עם 20 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים, כשארזם לורבק תרם 17 מול 16 של למונט בארנס אצל המארחים.

החגיגות של ריאל מדריד מההעפלה לשלב ההצלבה ביורוליג ומיום ההולדת ה-108 של המועדון, נמשכו בניצחון הליגה 80:92 היום על אוברדוירו. לפני המפגש מול מכבי תל אביב בטופ-16, בקרב על המקום הראשון בבית, ריאל ממשיכה להיראות מצוין. דווקא האורחים מהמקום הלפני אחרון פתחו טוב יותר ואף הוליכו בשש נקודות יתרון בתום הרבע הראשון, אך ריאל העבירה הילוך ברבע השני וירדה למחצית ביתרון שש נקודות משלה. במחצית השנייה ניסתה האורחת לחזור, עם משחק נהדר של 26 נקודות ו-7 ריבאונדים מצד ג'רמיה מאסי ו-23 של קונסטנטינוס וסילאידיס, אבל טרוויס האנסן עם 17 ואנטה טומיץ' עם 16 שמרו את הבלאנקוס בהובלה עד לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully