וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר לשחקנים: נהיה עם אבי נמני עוד הרבה שנים

הבעלים של מכבי תל אביב המשיך לנסות ולהרגיע את הרוחות בעקבות פגישתו עם קשטן, שנועדה לטענתו לצורך העשרה

במכבי תל אביב ניסו במהלך כל סוף השבוע להרגיע את הרוחות והשטח, אחרי פרסום הידיעות על הפגישה בין הבעלים מיטש גולדהאר לבין המאמן דרור קשטן. בקבוצה הבהירו חד משמעית כי לא הוצע לקשטן שום תפקיד במועדון לקראת העונה הבאה וגם אמש, הקפיד גולדהאר לספר לסובבים אותו כי הוא ממשיך מדי יום ללמוד אודות הכדורגל הישראלי וכי הוא מתכוון להמשיך ולהיפגש עם אישים הקשורים בצורה כזו או אחרת לכדורגל הישראלי, בכדי ללמוד יותר את השטח ולהעמיק את שליטתו בנעשה סביבו. מקורביו של גולדהאר סיפרו אמש כי אחת הסיבות שהוא נפגש עם קשטן היתה בכדי לקבל ממנו את חוות דעתו בנוגע למספר שחקנים ישראלים שחלקם באים בחשבון לחיזוק הקבוצה לקראת העונה הבאה. אתמול בבלומפילד הקפיד המיליארדר הקנדי לומר שוב ושוב לכל מי ששאל אותו כי הוא לא הציע שום תפקיד לקשטן ואין בכוונתו לעשות זאת בעתיד. אגב קשטן עצמו שוחח עם אבי נמני והדגיש בפניו כי לא קיבל שום הצעה לאמן במועדון ובכל מקרה אין לו כוונה כזאת.

נמני עצמו התייחס לפרשה ואמר בתום המשחק נגד הפועל באר שבע: "אחרי כל כך הרבה שנים בכדורגל, אמרו עליי הכל, המציאו עליי הכל, אני לא מתרגש כבר מכלום. אני לא מתעלם אמנם משום דבר אבל אני גם לא מתרגש משום דבר. אנחנו חיוביים מאוד במחשבה, בעל הבית דיבר איתי לפני חמישה חודשים ואמר לי שאנחנו הולכים לדרך ארוכה ביחד ובונים לאט לאט ואני מאמין לו".

במהלך הימים האחרונים הורגשה מתיחות בין מספר גורמים בתוך המועדון, במיוחד על רקע אי הידיעה על הפגישה בין גולדהאר וקשטן, בה נכח גם המנכ"ל עוזי שעיה. במהלך השבת נערכו שיחות רבות בתוך המועדון בין כל הגורמים בקבוצה ונראה לפחות כלפי חוץ כי הסערה חלפה וכי הפרשה נמצאת מאחור.

"חייבים לדעת לשמור על התוצאה"

בסיום משחק התיקו 1:1 נגד הפועל באר שבע, נכנס גולדהאר לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים. בין השאר אמר להם הבעלים: "רציתי לדבר איתכם לפני שאני עוזב בחזרה לקנדה. ראיתי היום הרבה דברים טובים שמצאו חן בעייני בעיקר בחצי הראשון ומבחינתי זה סימן טוב. אני רואה כאן קבוצה טובה שהולכת בדרך אותה התחלנו וגם התוצאות האחרונות לא משנות מבחינתי שום דבר. חוזק של קבוצה נמדד דווקא ברגעים של הפסדים או כשלונות. אני שבע רצון מהשחקנים ומהצוות המקצועי".

גולדהאר התעכב במיוחד על נמני והוסיף דברים בנוכחות כל השחקנים, הצוות המקצועי וחברי ההנהלה שנכחו בחדר ההלבשה: "אני מאמין בכם השחקנים, כפי שאני מאמין באבי נמני. נמני מאמן צעיר, מוכשר מאוד ותעזבו את כל מה שקראתם בתקשורת בימים האחרונים. התחלתי דרך עם אבי נמני ואני אומר לכם שאני אמשיך איתו את הדרך ואנחנו נהיה ביחד עם אבי עוד שנים רבות. התחלתי כאן תהליך מסויים ודרך מסויימת ואני בהחלט אומר לכם שאני רואה את אבי נמני הולך איתי ועם המועדון בדרך הזאת בשנים הקרובות".

בתוך כל הסערה, התייחסו אתמול גם לתוצאת התיקו שסימנה משחק שלישי רצוף ללא נצחון, כאשר בשבוע הבא יצאו הצהובים לפגוש את מכבי חיפה בקרית אליעזר. "אנחנו חייבים לדעת לשמור על התוצאה", אמר אחד משחקני הקבוצה הבוקר, "לא יקרה כלום אם נפנים שגם תוצאה של אחת אפס היא טובה ונרד לסגור קצת את המשחק. חבל שלא ניצלנו מצבים אתמול כי המשחק היה בידיים שלנו. לגבי שבוע הבא זה כבר סיפור שונה לחלוטין אבל אולי נצליח לעשות תוצאה טובה כי אנחנו מגיעים בלי לחץ ואין מאיתנו ציפיות שנעשה תוצאה טובה ודווקא זה יכול לעזור לשחקנים לבוא משוחררים ולשחק טוב גם במשחק חוץ מאוד קשה כמו בחיפה", הוסיף השחקן.

השחקנים קיבלו יום מנוחה, כאשר מחר תחזור הקבוצה להתאמן וביום שלישי תקיים משחק אימון נגד הפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית, באצטדיון הסופרלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully