וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ישראל צימקה ל-2:1 מול צ'ילה

רם וארליך ניצחו 7:6, 6:7, 6:2, 1:6, 0:6 את קפדוויל ואגילאר. רם מאמין: "אנחנו בתמונה". מחר ב-16:00: סלע מול גונזאלס

רויטרס

וידאו: ספורט 5

אחרי שדודי סלע איכזב והראל לוי לא עמד בעוצמות ובאיכות של פרננדו גונזאלס, הגיע משחק הזוגות, שכרגיל, היה הנקודה החזקה של נבחרת הדייויס של ישראל. אנדי רם ויוני ארליך הראו הרבה אופי, כשצימצמו הערב (ראשון) את התוצאה בשלב הראשון של הבית העליון בגביע דייויס מול צ'ילה ל-2:1, עם ניצחון 6:7, 7:6, 2:6, 6:1 על חורחה אגילאר ופול קאפדוויל במשחק שארך חמש מערכות.

מחר יפתחו את יום המשחקים השלישי שני המחבטים המובילים, פרננדו גונזאלס ודודי סלע, בשעה 16:00 שעון ישראל. במידה וסלע יצליח לחולל סנסציה, לנצח את העשירי בעולם ולהשוות ל-2:2 את ההתמודדות, יעלה הראל לוי למשחק גורלי מול ניקולאס מאסו מיד לאחר מכן למשחק המכריע. אנחנו עדיין מאמינים.

יוני ארליך ואנדי רם, שחקני נבחרת ישראל טניס. רויטרס
הניסיון עשה את ההבדל. רם וארליך/רויטרס

אומנם אנדיוני לא משחקים ביחד כבר יותר משנה בסבב וגם לא הציגו טניס איכותי במיוחד מול הזוג המחליף של צ'ילה, אבל הניסיון והתיאום של הצמד הוותיק נתן בסופו של דבר את הנקודה הראשונה לישראל. למרות השמחה מהניצחון והמחמאות לרם וארליך, צריך לציין גם את סלע ולוי שהתישו אתמול את שני השחקנים הבכירים של צ'ילה שנעדרו ממפגש הזוגות.

הישראלים פתחו בצורה חלשה, הפסידו את המערכה הראשונה ונקלעו לפיגור גדול גם בשנייה, אלא שאז התעוררו השניים, הרימו את רמת הטניס שלהם וחזרו מ-5:2 במערכה השנייה לניצחון. במערכה השלישית שוב השתנה המומנטום והצ'יליאנים זכו בקלות את המערכה עם 2:6 קליל. מהמערכה הרביעית היה רק צמד אחד על החימר בקוקימבו: אנדי רם ויוני ארליך זכו 12 משחקונים מול אחד בלבד של צ'ילה וטיילו לניצחון קל אחרי 3:15 שעות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מהלך המשחק

רם וארליך פתחו את המשחק טוב, כשחזרו משתי נקודות שבירה על חבטות ההגשה של ארליך בדרך ל-0:1. הצמד הצ'יליאני הצליח לאזן ל-1:1 במהרה. שני הזוגות המשיכו לשמור על חבטות ההגשה שלהם בדרך ל-2:2. במשחקון הבא הצליחו הצ'יליאנים לזכות בשבירה הראשונה במשחק על חבטות ההגשה של ארליך ושמרו על חבטות ההגשה שלהם, 2:4 לצ'ילה. שני הזוגות שמרו על חבטות ההגשה שלה עד מצב בו צ'ילה הובילה 4:5, דווקא אז הצליחו אנדיוני לשבור את ההגשות שלהם ולהגיע ל-6:6 ושובר שוויון. צ'ילה הצליחה לשבור את ישראל פעמיים, מול שבירה אחת של אנדיוני בדרך ל-5:7 בשובר השוויון ו-6:7 במערכה הראשונה.

המערכה השנייה נפתחה לא טוב מבחינת הישראלים שנשברו מוקדם בדרך לפיגור מוקדם של 5:2 אחרי 23 דקות בלבד. הזוג הישראלי התעורר, שמר על חבטות ההגשה שלו ושבר את צ'ילה פעמיים בדרך ל-6:6 ולעוד שובר שוויון, שהיה מאוד דרמטי ובסיומו ניצחו אנדיוני 9:11 ו-6:7 במערכה. הישראלים זכו במערכה אחרי 58 דקות ואיזנו את תוצאת המשחק ל-1:1.

המערכה השלישית נפתחה לא טוב עבור הצמד הישראלי, שנשבר כבר במשחקון הראשון בדרך לפיגור 3:1. רם וארליך מתקשים לזכות במשחקוני ההגשה שלהם, לעומת אגילאר וקפדוויל שלא מתקשים במשחקוני ההגשה שלהם. המגמה המשיכה וצ'ילה שוב שברה את ההגשות של רם וארליך בדרך ל-2:6.

הזוג הישראלי פתח מצוין את המערכה הרביעית כשהצליח לשבור את חבטות ההגשה של הצ'יליאנים בדרך ל-0:3 מהיר. הישראלים המשיכו במומנטום מול הצ'יליאנים, שנראו כי הרימו ידיים במערכה הרביעית, וניצחו 1:6 קליל כדי להשוות את מצב המערכות ל-2:2.

המערכה החמישית כבר הייתה כולה של הישראלים, שניצחו בקלילות 0:6 את הצמד הצ'יליאני התשוש, בדרך לריצה של 1:12 ולצימצום המפגש כולו ל-1:2 לטובת צ'ילה.

רם: "ניצחון גדול, אנו עדיין בתמונה"

הקפטן אייל רן החמיא בסיום לצמד שלו: "אנדיוני הציגו לב ענק והרבה נשמה. הם שיחקו גדול כמעט בכל המשחק. שתי המערכות הראשונות היו יכולות ללכת לשני הצדדים. במיוחד אני מרוצה מההופעה שלהם בשני הסטים האחרונים, הם הציגו את הטניס הטוב ביותר שלהם.

"לרגע לא חשבתי שאנחנו הולכים לאבד את הנקודה הזאת. אחרי הסט השלישי ישבנו ודיברנו וסיכמנו שנמשך בקו האגרסיבי שלנו, וכך היה. היינו יותר טובים והגיע לנו לנצח".

על הסיכוים לניצחון במפגש, אמר רן: "המומנטום עבר אלינו. זה מזכיר מאוד את המצב שהיינו בו מול שבדיה לפני שנה. בפיגור 2:1 דודי עלה וניצח את המשחק שלו ואני סמוך ובטוח שגם היום הוא יכול לעשות את זה. דודי הוא שחקן נשמה. המשחק הראשון שלו מול מאסו היה בשבילו עוד צבירת ניסיון רק כדי שמחר הוא יוכל להרגיש טוב יותר. זה לא ייאמן איך השחקנים שואבים ממנו השראה ואחרי כל משחק שלו השחקנים עולים במוטיבציה כל כך גדולה.

"דודי הוא שחקן נשמה שמעלה את הרמה שלו בדייויס לרמות הכי גבוהות שיש. לא סתם אומרים שהוא קוסם ומחר אנחנו נראה את דודי שתמיד נלחם למען המולדת. אחרי המשחק הגדול שהראל נתן מול גונזאלס אני בטוח אם נגיע למצב של 2:2 הוא יעשה את העבודה. יש לו כל כך הרבה ניסיון ורצון לתת לנבחרת".

הקפטן הישראלי המשיך לפרגן לשחקניו: "הצ'ילאנים נתנו היום מנוחה לגונזאלס ומאסו משתי סיבות: הם ידעו שהיום יהיה קשה עד בלתי אפשרי לנצח את אנדיוני ובכל מקרה רצו לשמור כוחות למחר, כי הם הבינו את הסיכון העצום שיש בדודי ובהראל לנבחרת שלהם ולא רצו לחזור על תסריט ההפסד בארץ. לשמחתנו, לנו יש אפשרות לחלק את העומס בצורה איכותית".

"היום ניקח שעה כדי ליהנות מהניצחון ונתחיל להתכונן למחר. אני מאמין שנוכל לעשות סנסציה. הצוות הרפואי עוזר לנו להתאושש ואנחנו מודים לו מאוד".

אנדי ורם ויוני ארליך נשמעו מרוצים בסיום המשחק. "כל ניצחון בדייויס הוא כיף", אמר רם, "אנחנו שמחים שהבאנו את הנקודה הקריטית הזאת היום, זה עוזר לנו מאוד לקראת מחר. התחלנו את המשחק לא טוב אבל ידענו שאנחנו צריכים להמשיך ולנסות לסיים את הנקודות ברשת. בהתחלה זה לא הצליח אבל עם ההתמדה זה הגיע ועבד".

"בסופו של דבר ההבדל בינינו הוא הניסיון של אנדיוני וכשהתחברנו לקראת הסוף הפערים היו ברורים, היה קל יותר ונעים על המגרש. לרגע לא חשבנו שנפסיד, במיוחד שאנחנו משחקים כצמד".

השניים התייחסו למשחקי המחר, וארליך ציין: "מחר יום חדש. יהיה קשה כמו בכל יום אבל יש גם סיכוי טוב לנצח. אנחנו מאמינים בנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully