וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימנז: "זאת ריאל מדריד הכי טובה שראיתי"

מאמן סביליה הסתנוור מהאופן בו ריאל עלתה לפסגה. פלגריני: "מי שתטעה פחות, תזכה". פפ: "לא איבדנו אמונה"

יתכן כי המחזור ה-25 ייחשב לנקודת המפנה של העונה בליגה הספרדית, לאחר שריאל מדריד חלפה על פני ברצלונה וכבשה את הפסגה. זה קרה באופן דרמטי. ברצלונה לא הצליחה לנצח את אלמריה בשבת, וסיימה בתיקו 2:2. כשעתיים לאחר מכן עלתה ריאל מדריד למגרש בידיעה שניצחון על סביליה יעלה אותה לראשות הטבלה. הבלאנקוס נקלעו לפיגור 2:0 ונראה היה כי איש לא יחגוג בסנטיאגו ברנבאו, אבל אז ריאל הראתה כי יש בה אופי לצד ברק וכישרון, חוללה מהפך דרמטי וניצחה 2:3. המקום הראשון ביד. עכשיו ברצלונה היא זו שרודפת.

"שיחקנו כמו קבוצה, והכל עבד כמו שצריך", אמר קשר ריאל צ'אבי אלונסו בסיום, "הניצחון נותן לנו המון ביטחון בליגה ולקראת ליגת האלופות ביום רביעי. יש עדיין דרך ארוכה בליגה והרבה דברים יכולים לקרות, אבל אנחנו בכיוון הנכון".

מאמן ריאל, מנואל פלגריני, הודה כי קבוצתו פתחה רע את המשחק, אבל היה מרוצה מההמשך. "ישנו ברבע השעה הראשונה, אולי כי חשבנו על התיקו של ברצלונה מול אלמריה, על האפשרות להוביל את הליגה, על ליגת האלופות...אף אחד לא רוצה לשחק במצב כזה. אבל אחרי הגולים של סביליה התעוררנו, ושיחקנו כדורגל גדול, יצרנו הרבה הזדמנויות וסביליה בקושי תקפו. התוצאה לא משקפת את ההבדל בין הקבוצות, הם הגיעו לשני מצבים וכבשו, אנחנו החמצנו".

"זה חשוב להיות מובילי הטבלה, אבל הכי חשוב זה לא להיות תלויים באף אחד, אלא רק בעצמך ועשינו צעד גדול לכיוון הזה. מעכשיו ועד סוף העונה, מי שתעשה פחות טעויות, תזכה", סיכם פלגריני.

מאמן סביליה, מנולו חימנז, החמיא לבלאנקוס על המהפך שביצעו. "זאת ריאל מדריד הכי טובה שראיתי, וראיתי הרבה", אמר חימנז ל"מארקה", "ריאל שיחקה כדורגל מחשמל, יש להם שחקנים גבוהים, חזקים ומהירים".

בברצלונה יכולים להיכנס ללחץ. הקבוצה לא מרשימה בתקופה האחרונה, ולאחר שאיבדה נקודות מול אלמריה, עתה עליה להעלות רמה כדי לטפס לפסגה. מאמנה פפ גווארדיולה, שהורחק במהלך המשחק לאחר דין ודברים עם השופט, אמר בסיום: "למרות שהורחקתי ולמרות התוצאה, לא איבדנו אמונה. המשכנו ללחוץ על אלמריה גם בעשרה שחקנים ועל זה אני גאה בשחקנים". כשנשאל גווארדיולה על הסיבה להרחקתו, אמר בקצרה: "תשאלו את השופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully