וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בורשטיין ממשיך לפרוח

הישראלי קלע 21 נקודות והוליך את פואנלברדה לניצחון 76:81 על גראן קנאריה. בלאט ואריס הביסו 78:95 את פאניוניוס

אם למישהו עוד היה ספק בכושרו של טל בורשטיין בשבועות האחרונים, שלח הישראלי מסר נוסף גם הערב (שבת). בורשטיין אירח עם קבוצתו, פואנלברדה את גראן קנאריה, והוביל את המארחים לניצחון 76:81. גראן קנאריה לא נתנה למארחים לברוח בפתיחה, ולמרות פיגור מינימלי ברבע השני, חזרה עד שיוויון. בורשטיין לקח על עצמו לא מעט במשחק, והוביל את קבוצתו ליתרון 5 ברבע האחרון, ממנו לא הצליחו האורחים לחזור. הישראלי סיים עם 21 נקודות (4 מ-9 מחוץ לקשת) יחד עם שלוש אסיסטים ב-34 דקות משחק. חואקים קולום סייע לו עם 12, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. לגראן קנאריה: ג'יי סי קרול 24.

קאחה ויטוריה ללא ליאור אליהו, דרסה מצידה את חובנטוד באדלונה 79:104 בבית. המארחים הציגו יכולת התקפית נהדרת כבר ברבע הראשון, אותו סיימו עם 32 נקודות, בדרך ליתרון 10 במחצית. חובנטוד ניסתה לחזור, אך במקום זאת התמוטטה ברבע השלישי, ואיפשרה למארחים לרוץ ל-18:32 בדרך לניצחון הגדול. קארל אינגליש הוליך את קלעי ויטוריה עם 27 נקודות (7 מ-12 לשלוש) ו-6 ריבאונדים, פאו ריבאס היה שם עם 21 משלו, להם צירף גם 4 אסיסטים. לחובנטוד: טום 12.

אריס סלוניקי של דייויד בלאט ממשיכה לטפס במעלה הטבלה, לאחר שהשיגה הערב את ניצחונה השלישי ברציפות בליגה היוונית, כשהפעם הביסה את פאניוניוס 78:95. שתי הקבוצות דווקא היו צמודות מאוד בפתיחה, כשמחצית מוליכה אריס ביתרון 2 בלבד. אלא שאז הגיע רבע שלישי מהסרטים עבור בלאט ושחקניו, שרצו ל-17:30, בדרך ליתרון דו ספרתי. אריס לא הורידה את הרגל מהגז, והמשיכה להגדיל את הפער עד לסיום, בדרך לניצחון גדול. מאט וולש הוליך את קלעי אריס סלוניקי עם 22 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, קיקי קלארק הוסיף 18 וג'רמי ריצ'ארדסון קלע 16. לפאניוניוס: טייריס רייס 16.

מולי קצורין ונימברוק ממשיכים לדרוס בליגה הצ'כית, והערב הם התעללו באופאבה, כשהביסו אותה 81:106. קבוצתו של קצורין לא הצליחה לברוח בפתיחה, ורק לקראת המחצית פתחה פער של 11 נקודות. אבל כלום לא הכין את אופאבה לרבע השלישי, אז טסה נימברוק ל-15:29, ומשם רק הגדילו המארחים את היתרון. רונלד לואיס הוליך את קלעי נימברוק עם 24 נקודות, פיליפ ריצ'י הוסיף 16. לאופאבה: אנדריי דייגרין 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully