וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון בעטה בדלי

השלישית בטבלה החמיצה הזדמנות גדולה לעלות לפסגה, אחרי 0:0 מאכזב בבולון. 1:1 לפ.ס.ז' בלאנס, 0:1 לראן על מונאקו

יממה לפני מפגש הפסגה בין האלופה בורדו למונפלייה המפתיעה, נערך הערב (שבת) המחזור ה-27 בליגה הצרפתית ובו ליון קיבלה הזדמנות גדולה לעלות לפסגה, אך בעטה בדלי עם 0:0 מאכזב מול בולון הלפני אחרונה. לבורדו יש שלושה משחקים פחות מהקבוצה של קלוד פואל, אך כרגע בהחלט מופעל לחץ על המוליכה, כשמלבד ליון גם מארסיי וליל עדיין בתמונה.

בולון - ליון 0:0

המארחים, במרחק 10 נקודות מחוף מבטחים, כבר השלימו עם ירידתם לליגה השנייה אחרי עונה אחת בלבד בין הגדולות, אך הערב תקעו מקל בגלגלים של ליון וקטעו רצף של ארבעה הפסדים. ליון, שבסוף דצמבר הייתה במשבר עמוק ובמרחק 13 נקודות מהפסגה, נעצרה אחרי תקופה נהדרת (22 נקודות מ-24 האחרונות) ולא תצא בצורה אידיאלית לגומלין מול ריאל מדריד באלופות. בולון הייתה קרובה יותר לשער במחצית הראשונה, אך נתקלה בשוער הנבחרת הוגו לוריס. לקראת הסיום ליון לחצה בעזרת החילופים ההתקפיים, אך ליסנדרו לופז וחבריו לא מצאו את הרשת. יואן לאשור הוותיק הורחק משורות המארחים (90).

סנט אטיין - ליל 1:1

סנט אטיין בעטה לא פחות מ-20 פעמים לכיוון השער לעומת 7 בלבד של ליל ועמנואל ריבייר, הצעיר הסנסציוני של הירוקים, כבש את שער הליגה השלישי שלו בארבעת השבועות האחרונים כדי להעניק למקומיים יתרון בדקה ה-17. אלא שליל הגיבה מהר עם שער של סטפן דומון בדקה ה-22 והמשחק הסתיים בתוצאה המעט מאכזבת עבור שתי הקבוצות.

ראן - מונאקו 0:1

האורחים עדיין לא ויתרו על אירופה, אבל ראן הלחוצה רצתה להרגיע את האוהדים המקומיים עם ניצחון אחרי שלושה הפסדים רצופים והשיגה את הנקודות בזכות שער של קרלוס בוקנגרה. המגן האמריקאי, שכבש גם בהפסד נבחרתו בהולנד 2:1, הבקיע מקרוב בדקה ה-28 אחרי כדור חופשי של סילבן מארבו.

לאנס - פריס סן ז'רמן 1:1

עם ניצחון בודד ב-2010 ואחרי ההפסד הבית הכואב בקלאסיקו למארסיי, פריס סן ז'רמן חיפשה נחמה בסטאד פליקס בולאר מול עוד קבוצה שכבר איבדה עניין בליגה ומקפידה לאחרונה לנצח בבית ולהפסיד בחוץ. שתי הקבוצות החמיצו לא מעט, כולל כדור לקורה של מבלוט ארדינג, עד שבדקה ה-67 סבסטיאן רודה שבר את הבצורת עם בעיטה בשמאל אל הרשת. פ.ס.ז' כבר הייתה בדרך לעוד הפסד, אלא שספטן ססניון חשב אחרת והשווה מקרוב בדקת הסיום, כתוצאה ממצב נייח.

משחקים נוספים:

אוקזר - ואלנסיין 0:1
לאוקזר: אירניוש ילן (38)

ניס - נאנסי 3:2
לניס: רנאטו סיבלי (7), שאוקי בן סעדה (37). לנאנסי: ג'אמל בקאר (5), ג'ונתן בריסון (27), איסיאר דיה (90)

סושו - טולוז 0:1
לסושו: ריאד בודבוז (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully