וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: לאריסה הדהימה את א.א.ק

סלים טועמה שיחק 40 דקות וקבוצתו הפתיעה 0:1 את הרביעית בטבלה. קפריסין: 33 דקות למישאלוב בהפסד פאפוס לאריס

לאריסה היוונית השיגה הערב (שבת) ניצחון מפתיע במגרשה 0:1 על א.א.ק אתונה, הרביעית הטבלה. אחרי שבשבוע שעבר ירדה מתחת לקו האדום, לאריסה הדהימה את קבוצת הצמרת ועלתה זמנית למקום ה-12. סלים טועמה פתח על הספסל ונכנס כמחליף בדקה ה-50. חמש דקות מאוחר יותר כבש יאן בלאזק את השער הניצחון. שמעון אבוחצירא הפצוע לא נכלל בסגל. החלוץ עבר ניתוח ולא צפוי לחזור למגרשים עד תום העונה.

*** בקפריסין, הפסידה פאפוס של משה מישאלוב 2:1 לאריס לימסול. הישראלי פתח והוחלף כעבור 33 דקות בשל פציעה. פאפוס ספגה שער דרמטי בתוספת הזמן במשחק לו הייתה משמעות גדולה לגבי סלאמינה של ניר קלינגר. בעקבות ניצחונה של אריס, אם סלאמינה תפסיד מחר (ראשון) במגרשה לאומוניה ניקוסיה, היא תרד לליגה השניה שני מחזורים לתום העונה הסדירה.

*** בבלגיה, הובסה לוקרן 4:0 על ידי סרקל ברוז' במשחק השלמה מהמחזור ה-26, כאשר אף אחד מהישראלים לא נטל חלק במשחק. יואב זיו ועומר גולן ישבו על הספסל ולא שותפו בעוד אבי סטרול לא התלבש. פרדריק בוי כבש צמד מהיר (15, 18), אולג ישצ'וק (52) וריינאלדו המחליף (81) חתמו. לוקרן נותרה במקום ה-14, אחד מעל הקו האדום עם 18 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully