וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי: "הברק היכה פעם שלישית"

6.3.2010 / 21:37

מאמן נתניה היה מאושר אחרי ניצחון נוסף על ירושלים: "זו עונה חלומית". גודס: "אנחנו בועטים בדלי כל פעם מחדש"

איזה עונה נפלאה עוברת ברק נתניה. העולה החדשה והצנועה של אריק אלפסי אמנם לא יכולה להעביר שיעורים ביציבות, אבל מפעם לפעם היא שבה כדי להזכיר לנו כמה קסם יש בה. הערב (שבת) שבה הקבוצה של אריק אלפסי לאיזור השרון כשבאמתחתה ניצחון 72:74 נאה על הפועל ירושלים, ואם מישהו סופר - זו הפעם השלישית העונה שנתניה מנצחת את הקבוצה של גיא גודס. כן, משלושה משחקים.

"לא להאמין. הברק היכה פעם שלישית. זה הישג אדיר למועדון", אמר אריק אלפסי המאושר בסיום. "היינו במינוס 10, חשבתי שהם בורחים לנו, אבל עשינו עצירות הגנתיות. שיחקנו די חכם בהתקפה, בלי מספיק פרגון, אבל הכדור האחרון של פינוק שינה הכל", פרגן אלפסי לכוכבו. "הוא היה מדהים היום. הוא נתן משחק אחד גרוע מול אשקלון במחזור הקודם וידענו שהוא לא מסוגל לתת שניים כאלה ברציפות, אבל כולם היו גדולים היום. שלוש פעמים לנצח מול ירושלים זה גדול, ועוד פעמיים במלחה. זו עונה חלומית בשביל הקבוצה שלנו, אבל אנחנו צריכים להמשיך ולנסות לקחת את הביתיות ואולי גם להגיע בסוף לנוקיה".

פינוק עצמו, שסיים עם 27 נקודות כולל אסיסט של משחק לשמוליק ברנר, אמר: "ניסיתי לוודא שתהיה לנו הזריקה האחרונה, או שנבזבז את מרבית הזמן. עמדתי לקחת את הזריקה בעצמי, אבל אז ראיתי את שמוליק מתחת לסל. עשיתי מהלך חכם של שחקן חכם. במשחק האחרון נגד אשקלון זה היה המשחק הגרוע ביותר שלי, אבל החברים שלי עזרו לי להתרומם. לנצח את ירושלים פעם אחת זה גדול, אז שלוש פעמים זה לא ייאמן".

ברנר, שסיים את האסיסט הנפלא עם סל קלאץ' שהתברר כסל הניצחון, הוסיף: "פינוק עשה את המהלך האחרון, וזה היה גדול כי הם חשבו שהוא ייקח את המהלך האחרון ויזרוק. אמרתי לדנילו לתת לי את הכדור בדקות האחרונות כי אמרתי לו שאני חם. זה גדול, אנחנו עושים עונה מדהימה".

סימונס: "בליגה הישראלית הרמה שלנו יורדת"

מנגד, בהפועל ירושלים היו מדוכדכים מההפסד הצמוד. "היתה לנו מחצית שניה נוראית", הודה גיא גודס בסיום. "הכדורים לא נכנסו ולא הצלחנו לעצור את פינוק. עשינו טעות בהגנה, יובל עזב את ברנר שעשה סל והפסדנו. נותר לנו רק להצטער, כי אנחנו עושים את זה בדרך הקשה". לגבי המשך העונה אמר גודס: "הכל עדיין בידיים שלנו והקבוצות שיהיו יותר מרוכזות יסיימו בארבע הראשונות. אנחנו בועטים בדלי כל פעם מחדש, ואין לי מושג מה קורה לנו השנה במלחה. זה לא מובן לי".

טרה סימונס, שנתן מחצית ראשונה מצוינת ונעלם בדקות ההכרעה, הוסיף: "היו לנו הרבה עליות וירידות. אני לא יודע מה קרה, כשאנחנו משחקים בליגה הישראלית הרמה שלנו יורדת. אנחנו מקצוענים ונצטרך לשים את המשחק הזה מאחורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully