וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "לפחות עצרנו את שרשרת ההפסדים"

מנג'ר מכבי ת"א מצא את הנחמה בתיקו נגד ב"ש וסירב להתייחס לפרשת קשטן. ויקו חדד: "המטרה - פלייאוף עליון וגמר גביע"

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

שתי קבוצות במשבר, מכבי תל אביב והפועל באר שבע, נפגשו הערב (שבת) בבלומפילד למשחק שהגיע עבור שתיהן לאחר ימים סוערים. אצל הצהובים היה זה בעקבות הפגישה בין הבעלים מיטש גולדהאר לדרור קשטן וההשפעה על המנג'ר אבי נמני, ואילו בבאר שבע גיא עזורי ואלונה ברקת עזבו והמאמן החדש-ישן ויקו חדד ערך בכורה. האחרון הוא האיש שיכול להיות מרוצה לאחר המשחק, כשקבוצתו הציגה יכולת טובה במחצית השנייה וחזרה מפיגור בדרך ל-1:1 משקף שרק מגביר את תחושות השבר בקרית שלום.

נמני: "היינו צריכים לדעת לשמור על התוצאה"

"גם חבל וגם פספוס. המשחק היה צריך להיות מוכרע במחצית הראשונה כי הגענו להרבה מצבים. לצערי, לא השכלנו לנצל אותם", סיכם אבי נמני את המשחק, "במחצית השניה, ככל שהמשחק התקדם, שיחקנו פחות טוב. התפתנו לצאת קדימה והיינו צריכים להבין שגם 0:1 זה ניצחון. היינו צריכים לדעת לשמור על התוצאה, אבל לפחות עצרנו את שרשרת ההפסדים וזה גם משהו. היו לנו פרקים יפים במחצית הראשונה, אין תירוצים, היינו צריכים לצאת עם תוצאה יותר טובה, אבל זו התוצאה הסופית".

נמני התחמק משאלות לגבי הידיעות על פגישת הבעלים מיטש גולדהאר עם דרור קשטן: "השחקנים צריכים לפקס את עצמם על מה שיכול להביא תועלת במהלך המשחק. אני מאמין בהם. יהיה לנו פיניש צמוד וגדול ונבוא מוכנים. אחרי כל כך הרבה שנים בכדורגל אני כבר לא נפגע. אני חסין".

בבאר שבע אופטימיים לגבי חזרת ברקת

בבאר שבע היו מרוצים מאוד מתצוגת העידוד של הקהל הערב בבלומפילד. בהנהלת הקבוצה בטוחים כי אם הקהל ימשיך לעודד את הקבוצה בצורה הזאת ויגלה חרטה על המחאה כנגד גיא עזורי, לא מן הנמנע שהבעלים אלונה ברקת תודיע בקרוב כי היא מחליטה להישאר. בסביבתה של ברקת אמרו היום כי הבעלים לא תמהר לשחרר הצהרה כזאת עד עד שיתברר כי מדובר בתופעה ולא באקט חד פעמי של הקהל.

בצד המקצועי, שחקנים בבאר שבע הדגישו לאחר המשחק כי: "כולם ראו שחלק מהטענות שלנו היו מוצדקות. אייל שן היה השחקן הכי חשוב במגרש היום". אבל לא רק שן זכה למחמאות על יכולתו. ברקת הודתה באופן אישי לאביתר אילוז על השער שכבש. ויקו חדד יבקש כבר מחר מאוניברסיטת בן גוריון, שם הוא עובד, אישור לאמן את הקבוצה עד תום העונה. בבאר שבע עלה עוד לפני המשחק רעיון לפיו ז'אן טלסניקוב יקבל את הקבוצה בעונה הבאה. לא מן הנמנע כי גם עזורי יחזור בסופו של דבר לקבוצה.

ויקו חדד, מאמן הפועל באר שבע, אמר לאחר משחק הקאמבק שלו: "אמנם תיקו זה יותר טוב מהפסד, אבל הגענו לכל כך הרבה מצבים, במיוחד במחצית השניה, ולא ניצלנו אותם. אני שמח שהשחקנים לא נשברו מהפיגור, המשיכו לעבוד והאמינו שהם יכולים לחזור למשחק. זה השתלם. מה היה שונה? המחויבות ההגנתית".

על עתידה של הבעלים אלונה ברקת אמר חדד: "השחקנים, אני, האוהדים וכל העיר צריכים לעשות כל מה שאפשר כדי שאלונה תישאר". לקראת המשחק הבא נגד בני סכנין אמר המאמן: "אם אני אמשיך לאמן להפועל באר שבע יהיו שתי מטרות: פלייאוף עליון וגמר גביע המדינה. יש בבאר שבעב אוהדים נפלאים שעשו להם עוול נוראי. היום הם נתנו תצוגה".

אביתר אילוז, שכבש את שער השוויון של באר שבע היום, הוסיף: "בדקות האחרונות הגענו למצבים לנצח, אבל תיקו בחוץ נגד מכבי תל אביב זו תוצאה טובה. אף אחד לא היה צריך לתת לנו מוטיביציה היום. הייתה אווירה לא טובה בקבוצה אחרי השבוע האחרון ואני שמח שהשחקנים לקחו את זה לתשומת ליבם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully