וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בסלע מפסיד למאסו: "נתתי לו נקודות מתנה"

המחבט הבכיר של ישראל נוצח 3:1 ע"י מאסו במשחק הפתיחה מול צ'ילה בגביע הדייויס, וסיפר בסיום: "הייתה חסרה לי סבלנות"

רויטרס

וידאו: ספורט 5

דודי סלע איכזב הערב (שבת) כשפתח את התמודדות הדייויס מול צ'ילה בסיבוב הראשון של הבית העליון עם הפסד 4:6, 6:2, 6:2, 6:4 למחבט מספר שתיים של צ'ילה, ניקולאס מאסו (92 בעולם), שקבע 0:1 לצ'יליאנים בהתמודדות כולה. הישראלי, שבדרך כלל נחשב דווקא לנקודה הבטוחה של הנבחרת, ניסה לנתח את ההפסד אחרי 3:53 שעות מתישות. "הייתה חסרה לי עוד סבלנות היום ועוד קצת ניסיון על החימר", אמר סלע.

מהלך המשחק

סלע פתח את המשחק בצורה מאכזבת כשנשבר כבר במשחקון הפתיחה אחרי שביצע שלוש טעויות בלתי מחויבות המציאות. הישראלי התאושש מהר, שבר מיד את מאסו, שמר על חבטות ההגשה ועלה ל-1:2. שני הטניסאים שמרו על חבטות ההגשה בארבעת המשחקונים הקרובים כשסלע עולה ל-3:4, אך מתקשה מאוד בחבטות ההגשה שלו, לעומת מאסו שלוקח את משחקוני ההגשה שלו די בקלילות. אז התחיל רצף של שבירות, סלע היה הראשון ועלה ל-3:5, מאסו שבר בחזרה בדרך ל-4:5 וסלע הכריע במשחקון הבא את גורל המערכה הראשונה עם 4:6.

המערכה השנייה נפתחה עם משחקון הגשה קשה של סלע, שהצליח להתגבר על הלחץ, לעלות ל-0:1 ולהשיג שתי נקודות שבירה במשחקון הבא, אלא שמאסו עמד בלחץ והצליח לחזור ל-1:1. שני הטניסאים שמרו על חבטות ההגשה גם בשני המשחקונים הבאים, בדרך ל-2:2. במשחקון הבא הצליח מאסו לשבור את חבטות ההגשה של סלע בקלות כשהוא משדר שפת גוף חיובית בהרבה, מקבל תמיכה גדולה מהקהל המקומי ושומר על ההגשות שלו בדרך ל-2:4. הצ'יליאני שבר את סלע גם במשחקון הבא ושמר על ההגשה שלו בדרך ל-2:6.

המערכה השלישית התחילה כמו שהסתיימה השנייה, או במילים אחרות עם שבירה של מאסו את ההגשה של סלע, שבקושי עמד על הרגליים וביצע 13 טעויות בלתי מחויבות המציאות עד אמצע המערכה, בדרך ל-2:4 לצ'יליאני, ששבר שוב והביס את סלע 2:6.

מאסו לקח הפסקה כדי ללכת לשירותים בין המערכות, מה שגרם דווקא לסלע להתאושש, לחבוט רק לחבטת גב היד הלא קיימת של הצ'יליאני, לשבור אותו ולשמור על חבטות ההגשה שלו בדרך ל-1:3. אך בדיוק כשהיה נדמה שהמדורג 66 בעולם עלה על הסוס, שבר מאסו את חבטות ההגשה שלו וסגר את הפיגור ל-3:3. מכאן שמרו השניים על חבטות ההגשה, עד שמאסו הצליח לשבור ולעלות ל-4:5 עם הזדמנות להגיש למשחק.

סלע: "לא הייתי במיטבי"

"נתתי לו הרבה נקודות מתנה ונקודות קלות מדי", הודה סלע, שביצע 70 טעויות בלתי מחויבות המציאות לעומת 44 של יריבו. "אין ספק שלא הייתי במיטבי אבל אסור לשכוח שהוא שיחק טוב. הוא ברח מגב היד והזיז אותי עם הרבה טופ ספין".

על הקהל הצ'יליאני שלא פספס את ההזדמנות לעודד את נבחרתו, אך רק במסגרת המותר ולא חרג מכך במאום, אמר סלע: "הם עזרו לו בנקודות הקשות וידעו איך להרים אותו. מצד שני, הקהל הישראלי גם עשה הרבה בלאגן וכל הכבוד לו".

סלע לא ביטל גם את סיכויו של הראל לוי להפתיע את פרננדו גונזאלס. "מאוד חשוב שנביא היום את הנקודה. אני מאמין בהראל ולמרות שזה נראה בלתי אפשרי על החימר אני חושב שהוא יכול לנצח. אם נגיע לזוגות במצב של 1:1 הכול פתוח".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully