וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורה: "עכשיו בהחלט אפשר לדבר על הפלייאוף האמצעי"

מאמן הפועל חיפה היה מבסוט אחרי ה-1:3 שהפציץ עדן בן בסט על הפועל רעננה. טרטצקי: "לא ראיתי תסריט שלא ננצח"

לא תמיד שינוי מאמן מביא לתוצאות הרצויות. עמי וזאנה ערך הערב (שבת) הופעת בכורה כמאמן הפועל רעננה במשחק מול הפועל חיפה, ולמרות יתרון מוקדם, רעננה ירדה מנוצחת 3:1 ונותרה עמוק במקום האחרון. וזאנה, מי שהיה מנהל מחלקת הנוער עד שהחליף את אלי כהן, ינסה להשיג את ניצחון הבכורה במשחק העונה של התחתית מול הפועל עכו בשבוע הבא.

מנגד, בהפועל חיפה יכולים לחייך. האדומים מהכרמל השיגו שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים, וחלפו על פני בני סכנין בדרך למקום ה-10 הנכסף, שמוביל לפלייאוף האמצעי. האיש של המשחק היה עדן בן בסט. החלוץ המושמץ, שהבקיע רק פעמיים העונה, התפוצץ עם שלושער מהסרטים שסידר לקבוצתו את הניצחון.

רעננה פתחה נהדר וכבשה ראשונה כעבור 12 דקות. גיל קופר הגביה מימין אל ראשו של דודו ביטון, שנגח פנימה וקבע 0:1. השער העיר את הפועל חיפה שחיפשה שוויון מהיר. בדקה ה-21 מצא אבו ניל את ירו בלו, שהחמיץ ברשלנות. דקות ספורות לאחר מכן טרטצקי בעט בחוזקה וסחט הצלה גדולה מסמדג'ה. הלחץ עזר והשוויון הגיע בדקה ה-39. מבצע אישי מרהיב של אבו ניל הסתיים בבישול נהדר לעדן בן בסט שקבע 1:1.

בן בסט השלים צמד בדקה ה-48 כששלח כדור חופשי נהדר לרשת של סמדג'ה. הערב המדהים של בן בסט המשיך כעבור 10 דקות עם שער ענק בבעיטה מ-16 מטרים שקבע 1:3 להפועל חיפה. עד לסיום יכלה חיפה להגדיל את התוצאה, אבל שחקניה הרבו להחמיץ. בדקות הסיום נאלץ שלומי דורה לבצע שינוי בין הקורות בעקבות פציעה של אוהד כהן.

הרכב הפועל חיפה: אוהד כהן (עומרי אלון, 81), חי בן לולו, סביטי ליפנייה, אושרי רואש (עודד אלקיים, 69), שרון לוי (הישאם כיוואן, 37), אייל טרטצקי, בריאן חרסיסיץ', גל אראל, אמיר אבו ניל, עדן בן בסט, ירו בלו.

הרכב הפועל רעננה: שאול סמדג'ה, עומרי עטיה, איתי טואף, אירמנטס זלמיקאס, אבי סופר, שניר שוקר (חיים פונטרמולי, 46), איתי אלקסלסי (מאור זוהר, 54), גיל קופר (אבי כנפו, 67), סטיבן כהן, דודו ביטון, רז כהן.

דורה: "המשחק הזה היה קריטי עבורנו"

שמחה רבה שררה במחנה האדום אחרי הניצחון והתקרבות הקבוצה לפלייאוף האמצעי. מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, אמר בסיום: "המשחק הזה היה קריטי עבורנו ועכשיו בהחלט אפשר לדבר על הפלייאוף האמצעי. עלינו היום עם הרבה נחישות ואני שמח שידענו לחזור מפיגור, מה שלא עשינו הרבה מאוד זמן. כל המשחקים הקרובים הם חשובים מאוד ונתכונן לרמת גן בצורה הטובה ביותר".

הקפטן, אייל טרטצקי, הוסיף: "למרות שלא פתחנו טוב את המשחק, לא היה ספק שננצח אותו. לא ראיתי שום תסריט אחר. אנחנו במגמת עלייה ואני שמח מאוד על הניצחון היום".

שוער הקבוצה, אוהד כהן, נפגע במהלך המשחק ויעבור בדיקת אולטרה סאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully