וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ניצחה 81:93 את הפועל גלבוע/גליל

הצהובים לא התקשו מול קבוצתו של קטש, ראשל"צ הביסה את חולון 74:93, אשקלון ניצחה את נהריה, עפולה הביסה את ר"ג

מי שזרק מבט אל הטבלה של ליגת העל לפני משחקה של מכבי תל אביב מול הפועל גליל/גלבוע הערב (ראשון), עוד היה עלול להתבלבל ולחשוב שמדובר במאבק צמרת לוהט. אלא שכפי שקורה לא אחת העונה, העובדה שקבוצות כמו גליל מגיעות ליד אליהו כשהן מדורגות גבוה, לא מבטיחה שהן ייצאו בחיים, וכך היה הערב. הצהובים של פיני גרשון המשיכו את הרבע הרביעי המצויין מול סיינה ודרסו את קטש וקבוצתו, 81:93, כשכבר באמצע המשחק יכול היה גרשון לחלק את הדקות בין שחקניו, כדי שיגיעו מוכנים לקראת המשחק הסופר חשוב מול ריאל מדריד ביום חמישי, שיקבע האם תצליח מכבי לסיים בראשות הבית.

המשחק בין מכבי ראשון לציון להפועל חולון היה אמור להיות מאבק על הכניסה לפלייאוף העליון, אבל בפועל היתה במשחק הזה רק קבוצה אחת: ראשון הביסה את חולון 74:93, בתוצאה שהיתה יכולה להיות גבוהה בהרבה. עירוני אשקלון, שרצף הניצחונות שלה נעצר בשבוע שעבר, התאוששה הערב מול נהריה והשיגה ניצחון 74:85 חשוב. הפועל עפולה, עם המאמן אלי רבי שמעמדו היה מעורער, הצליחה להביס את עירוני רמת גן 80:101 במשחק תחתית חשוב, ואולי כעת לרבי יהיה עוד אוויר לנשימה.

מכבי תל אביב – הפועל גלבוע/גליל עליון 81:93

הצהובים פתחו בקצב מהיר את המשחק, ונהנו מהגנה חלשה של שחקניו של קטש, בדרך ליתרון מוקדם, 2:6. גליל נהנתה מחמש נקודות רצופות של אלישי כדיר, אבל פניני ואנדרסון ניצלו רצף של התקפות חלשות של האורחים בדרך ליתרון 5:11. כדיר המשיך להיות היחידי שמייצר נקודות עבור האורחים, אבל שלשה של אנדרסון שמרה את הצהובים רחוק, עם יתרון 7. מקל סבל מניהול משחק נוראי, ואיבוד כדור שלו מיד אחרי סל של מכבי הוביל לחטיפה, וסל ועבירה על לימונד, שפתח פער 13. מקל החזיר עם נקודות, ושלשה של פארגו עם הבאזר הורידה את האורחים עם פיגור מינימלי, 24:18, בסיום הרבע הראשון.

הריצה הנהדרת של גליל המשיכה גם בפתיחת הרבע השני, כשפארגו וכדיר ממשיכים להעניש את ההגנה הצהובה, בדרך לפיגור 2 בלבד. דורון פרקינס הוציא את מכבי מההלם ההתקפי, אבל האלי-אופ נהדר של פארגו לכדיר ושלשה של גוני יזרעאלי קיצצה את היתרון של מכבי ל-31:30. לימונד המשיך להיות פעיל מאוד בצד ההתקפי, אבל עוד שלשה של יזרעאלי הקשתה על הצהובים לפתוח יתרון. קבוצתו של גרשון החלה להתחמם והגיבה בריצת 0:13, כשפישר מקנח עם דאנק נהדר ממסירה של פניני, בדרך ליתרון 34:48. ההתפרקות של קבוצתו של קטש נמשכה עד לסוף המחצית, כשמכבי חטפה את הכדור האחרון, הוציאה סל ועבירה, ובלות'נטל הוריד את הצהובים ביתרון 37:55.

מקל פתח עם נקודות עבור האורחים, אבל פרקינס מיד הגיב עם שלשה גדולה בצד השני, והצהובים פתחו פער של 18. רנדל הצליח להחזיר את גלבוע/גליל עם מהלך נאה משלו, אבל ההגנה של האדומים פשוט לא תפקדה, ואנדרסון יחד עם שלשה של בלות'נטל ניצלו זאת כדי לקבוע 46:65. למרות היתרון, קבוצתו של גרשון לא נראתה טוב באותן דקות, אבל יכולת חלשה עוד יותר של הגליל בהתקפה, בצירוף בחירת זריקות גרועה, מנעה מהם לצמק את ההפרש, ושלשה ענקית של אנדרו ויז'נייבסקי עם הבאזר הורידה את הצהובים לקראת הרבע האחרון כשהם מוליכים 53:76.

הרבע הרביעי המשיך בצורה דומה, יזרעאלי מצא שלשה פנויה, וכדיר הוריד את היתרון ל-20, אבל באותם רגעים היה נדמה שקטש מוותר על המשחק, והעדיף לשבת על הספסל ולצפות בשחקניו שרק ניסו לגמור את המשחק. מוסקוביץ' ניצל את הזמן כדי לצבור נקודות, ועבירה בלתי ספורטיבית על יזרעאלי איפשרה לאדומים לצמק את הפער ל-14. יזרעאלי תפר עוד שלשה וגליל התנחמה בכך שהפער בסיום הציג תמונה אחרת לחלוטין ממש שראו כל אלו שהגיעו להיכל הערב.

קלעו למכבי תל אביב: דורון פרקינס 26, אלן אנדרסון 17, רביב לימונד 13 ו-5 ריבאונדים, דייויד בלות'נטל 11, אנדרו ויז'נייבסקי 9 ו-6 אסיסטים, סטפון לאזמה 7, גיא פניני 6 ו-6 ריבאונדים, יניב גרין ודיאור פישר (12 ריבאונדים) 2 נקודות כל אחד.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: גוני יזרעאלי 18 (4 מ-9 לשלוש), אלישי כדיר (4 ריבאונדים) ובריאן רנדל (14 ריבאונדים) 16 נקודות כל אחד, גל מקל 10 (5 אסיסטים), מוטי מוסקוביץ' 8, ג'רמי פארגו 7, אבישי גורדון 6 ו-4 אסיסטים.

מכבי ראשון לציון – הפועל חולון 74:93

למשחק הערב חולון הגיעה במומנטום נפלא, אחרי הנצחונות על חיפה וירושלים, אבל מה זה שווה כשמתפרקים כך, בעיר היין. הנקודות הראשונות במשחק היו שייכות ללארי אובאנון המצוין, ואחרי שלוש דקות הובילו הכתומים 0:7. בן שימול הצטרף לחגיגה, כאשר שלשה מצוינת של יהוא אורלנד הקפיצה את היתרון ל-1:12. הדהירה המדהימה של המארחת נמשכה גם בדקות הבאות, כשאורלנד הוסיף שלשה נוספת ולאחר שגם לארי אובאנון דייק מחוץ לקשת, עלתה ראשון לציון ל-1:18 מדהים. רוד גריזארד קם מהספסל ודאג להגדיל את היתרון עוד יותר, כאשר נקודות של מאיר טפירו על הבאזר הורידו את ראשון לסיום הרבע עם 4:25 יוצא דופן.

בפתיחת הרבע השני רצה חולון ל-2:10 מהיר, הרבה בזכות אנטוניו גרייבס המצוין, שתפר חמש נקודות רצופות והיתרון הצטמק ל-27:14. אלא שדווקא בשלב הזה נקטע נסיון הקאמבק, כשאובאנון ומגי קבעו 16:36. דארל טאקר קיבל דקות בכורה בשורות המארחת, והתכבד בסל האחרון של המחצית, כדי להוריד את אפי בירנבוים ושחקניו לחדר ההלבשה ביתרון מפלצתי, 25:47.

הכתומים פתחו את המחצית השניה בדיוק באותו מקום בו סיימו את הראשונה, כשמגי העניק להם את היתרון הגדול ביותר עד אותו רגע, 25:51. אובאנון הנפלא פשוט לא מצא דרכים להחטיא, ומנגד ניסתה חולון להמתיק את הגלולה, כשבראטיץ' צימק ל-58:42. אלא שאובאנון ומגי לא אהבו את זה, ושבע וחצי דקות לסיום הובילו הכתומים 48:72. משם והלאה זה היה גארבג' טיים אחד ארוך, אותו ניצלו אבי בן שימול ובעיקר מאיר טפירו הבלתי נגמר כדי לשפר סטטיסטיקות אישיות, ובסיום זה 74:93 נפלא לראשל"צ, שעושה צעד גדול אל עבר הפלייאוף העליון. חולון, מנגד, תתקשה מאוד להגיע לשם.

קלעו לראשל"צ: לארי אובאנון 23 (7 מ-7 מהשדה, 7 ריבאונדים, 5 אסיסטים), מאיר טפירו 15 (5 ריבאונדים, 12 אסיסטים), אבי בן שימול 13 (9 אסיסטים), ארון מגי 13, דארל טאקר 8, יהוא אורלנד 7, אוגונה אוניקווה 4.

קלעו לחולון: אנטוניו גרייבס 15, סאשה בראטיץ' 12, שון דניאל 11, דווין מיטשל 9, ליאור ליפשיץ 7 (4 חטיפות, 5 אסיסטים), ג'ון תומאס 6, וויקין קלי 6, טייטוס אייבורי 6, יוני ניר 2.

עירוני אשקלון – עירוני נהריה 74:85

אחרי ההפסד לנתניה במחזור הקודם, ידעו הדרומיים כי אם ברצונם לקבע את מקומם במירוץ על הפלייאוף העליון, ניצחון ביתי על החבורה של יעקב ג'ינו יהיה הכרחי. ואכן, פתיחת המשחק היתה כולה אשקלון וברוקס סיילס, כשהסנטר האמריקאי המצוין הוליך את קבוצתו ל-8:17. אלעד הופמן ועומאר סניד נתנו את שלהם גם כן, כאשר מהעבר השני נהריה לא מצאה את עצמה, ונקודות של למאר גריר צימקו מעט את הפער, כאשר בסוף הרבע הראשון הובילו האשקלונים 16:23. ברבע השני ניסה אדם בולינגר להחזיר את נהריה לחיים, אלא שמנגד דאג דרור דוידי שהיתרון הדרומי יישאר בעינו. המופע של בולינגר נמשך גם בדקות הבאות, אלא שסוכר טולברט וסניד השיבו, ושלשה של הפורוורד קבעה 28:37, כשאל חדרי ההלבשה ירדו המארחים ביתרון 35:41.

סניד וסיילס התחילו את הרבע השלישי איפה שסיימו את השלישי, ואשקלון עלתה ל-37:47. צמד האמריקאים של אשקלון המשיך לשלוט בנעשה וההפרש כבר הגיע ל-15, ובשלב הזה נכנסו סטיבן סמית' ופול דילייני לעניינים, על מנת לצמק ל-57:49, ועם העליה לרבע המכריע הובילו הדרומיים 50:59. אדם בולינגר היה פשוט היחיד שתפקד בשורות נהריה, ושלשה של עודד שעשוע צימקה את הפער האשקלוני ל-67:61, חמש דקות לסיום. נהריה המשיכה לחפש דרכים לסגור את הפער, אלא שנקודות של סניד הנפלא העלו את אשקלון ל-68:75, ומשם החבורה של יעקב ג'ינו כבר לא הצליחה לחזור.

קלעו לאשקלון: עומאר סניד 27 (4 מ-5 ל-3, 8 ריבאונדים, 3 אסיסטים), ברוקס סיילס 19 (5 מ-5 ל-2, 6 ריבאונדים), אלעד הופמן 10 (4 חטיפות), אבי סוכר 10, בריאן טולברט 7, דרור דוידי 7, ג'ימי בקסטר 2, מורן רוט 2, אוויס וואייט 1.

קלעו לנהריה: אדם בולינגר 26 (10 מ-11 ל-2, 7 ריבאונדים), סטיבן סמית' 13 (9 ריבאונדים), פול דילייני 10, למאר גריר 7, עודד שעשוע 6, אור איתן 6, ליאור שגב 3, דניאל גור אריה 2, ג'רון רוברטס 1.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הפועל עפולה – עירוני רמת גן 80:101

במחזור הקודם הושפלה עפולה מול נהריה, והערב היא דאגה להפוך את הקערה במשחק תחתית נוסף, ולהביס ללא רחמים את נועלת הטבלה. המשחק החל דווקא צמוד מאוד, כשכריס ווטסון מקשה מאוד על הגנתה של עפולה, אבל מספר פעולות טובות של ניר כהן שמרו את המארחים קרוב, ושלשה של כריסמס יחד עם נקודות של הול הביאו את עפולה ליתרון 12:15. רמת גן הגיבה בריצת 0:8 תודות ליכולת טובה של ג'וליאן קאזו בדרך ליתרון 15:20 אחרי הרבע הראשון. הריצה של האורחים נמשכה גם בפתיחת הרבע השני, כשהיתרון של רמת גן עולה ל-10. אלא שאז התעורר דיונטה כריסמס, ובמו ידיו החזיר את קבוצתו למשחק, כשניצן חנוכי הוריד את עפולה ביתרון 41:43.

נדנדת היתרון המשיכה לעבור מקבוצה לקבוצה בפתיחת הרבע השלישי כששארפר ואוחיון מנסים לברוח לעפולה, אבל כריסמס פשוט היה בלתי ניתן לעצירה, והמשיך לאמלל את הגנת האורחים כשהוא כמעט ולא מחטיא מהשדה, והמארחים שמרו על יתרון שלהם, כשהם מוליכים 66:67 בסיום הרבע השלישי. חמש דקות לסיום הצליחה קבוצתו של אלי רבי למצוא את הפירצה במשחק, דנטמון החל לסייע לכריסמס, ויחד הם העלו את קבוצתם ליתרון 78:87, שתי דקות לסיום. האורחים חיפשו לחזור לחיים עם זריקות מחוץ לקשת, אבל לא הצליחו, וכהן הרחיק את עפולה עד יתרון 14, משם כבר רמת גן לא הצליחה לחזור, והיא בצרות צרורות.

קלעו לעפולה: דיונטה כריסמס 30 (7 מ-7 ל-2), 4 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, ג'סטין דנטמון 17 ו-7 ריבאונדים, ניר כהן 16 ו-10 ריבאונדים, גור פורת 12 ו-11 אסיסטים, ניצן חנוכי וג'ייקוב ג'אקס 7 כל אחד, ג'רמיין הול 6, מתן איפרגן 4.

קלעו לרמת גן: ג'וליאן קאזו 19, גרי פורבס 18, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, איציק אוחנון 11, כריס ווטסון 10, ג'ון שארפר וברנדון יואינג 9 כל אחד, אנטון קזרנובסקי ואור ברנר 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully