וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב והפועל באר שבע נפרדו ב-1:1

אבי נמני התעקש לטעון שמכבי תל אביב לא במשבר, אבל הצהובים שוב קרטעו וסיימו רק ב-1:1 ביתי מול הפועל באר שבע

כאשר שתי קבוצות במשבר נפגשות, אחת מהן אמורה לצאת ממנו, אבל כשהמשחק מסתיים בשוויון 1:1, אף אחת מהן לא ממש מרוצה.מכבי תל אביב והפועל באר שבע נפגשו הערב (שבת) בבלומפילד במסגרת המחזור ה-25, ואם הייתה קבוצה שיכלה לחייך בסיום מה-1:1, זו בוודאי הקבוצה מבאר שבע, שחזרה מפיגור, הראתה אופי ועצרה את ההידרדרות. יוסי שבחון העלה את הצהובים ליתרון בשער נגיחה יפה בדקה ה-15, אביתר אילוז השווה בבעיטה נהדרת מחות לרחבה בדקה ה-74.

אחרי ההפסדים של מכבי תל אביב בדרבי ובפתח תקוה, וכמובן מחאת האוהדים הזכורה עם החיתולים והמוצצים, רצו הצהובים להוכיח כי הם בכל זאת בכיוון הנכון העונה. אבי נמני, שהתבשר השבוע שהבעלים של הקבוצה מיטש גולדהאר נפגש עם דרור קשטן, קיווה להשקיט את הרוחות אבל חניכיו שוב נראו לא ממוקדים ורשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

מנגד, הפועל באר שבע החבולה, שהגיעה אחרי שבוע סוער בו נפרדה מהמאמן גיא עזורי ומהבעלים אלונה ברקת, יכולה להיות מרוצה מאוד מהיכולת במחצית השנייה וה-1:1 בקאמבק של ויקו חדד למגרשי ליגת העל, כשגם האוהדים הפגינו תמיכה גדולה בקבוצה ובברקת שצפתה מהיציע. אולי יציאה לדרך חדשה?

אוהדי מכבי תל אביב. איתי חסיד
בלי חיתולים ושוב בלי ניצחון. אוהדי מכבי תל אביב/איתי חסיד

המאמן הבאר שבעי הוותיק ביצע ארבעה שינויים בהרכב קבוצתו, אך ההגנה בדקות הפתיחה נותרה כפי שהייתה כל העונה, חדירה להפליא. מכבי תל אביב תקפה דרך האגפים, במיוחד מצד ימין של באר שבע שאוייש על ידי נדב קידר, בלם במקורו, ובדקה ה-15 הגבהה של שרן ייני הסתיימה בנגיחה מדויקת של יוסי שבחון לרשת, הודות למיקום נורא של טברטקו קאלה שהיה מחוץ לשערו. המארחים היו קרובים לכבוש את השני, אך קאלה במגוון הצלות החזיר חלק מהחוב ושמר את קבוצתו במשחק.

לאחר ההפסקה ביצע חדד חילוף והכניס את יוסי אופיר במקום משה אסולין במרכז המגרש. השינוי עשה טוב לאדומים, שנהנו גם מהתעוררות של מאור מליקסון, המצטיין במשחק, אבל אוהד קדוסי לא ניצל שני מצבים נהדרים ובאר שבע לא באה על שכרה בדקות בהן הייתה ראויה לשער.

תגבור ההתקפה מצד האורחים גרם לדלילות בעורף וגם מכבי תל אביב הגיעה להזדמנויות להגדיל את התוצאה, אבל אז הוציא אוהד קדוסי את אילוז למתפרצת והמגן שתופקד הערב תור קשר ירה נהדר אל הרשת וקבע שיוויון בדקה ה-74. התוצאה נותרה בעינה למרות מצבים קורצים ליד שני השערים, ואבי נמני בהחלט יכול להודות אחרי משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון כי קבוצתו נקלעה למשבר. חדד ובאר שבע יקוו לקצור את הפירות במלואם במחזור הבא.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מהלך המשחק

דקה 8: שפונגין שלח כדור חזק מצד ימין לרחבה, יברויאן הקפיץ עם העקב ושבחון מצב נהדר בעט ברשלנות החוצה.

דקה 12: מליקסון סובב כדור חופשי מ-17 מטרים, מעט מעל המשקוף של שטראובר.

דקה 14: קדוסי נותר לבדו מול שטראובר וכבר עבר את השוער, אך במקום להמשיך ולכבוש נפל ללא מגע והיה ראוי לצהוב על התחזות.

דקה 15: גול! ייני הגביה לרחבה ושבחון נגח מ-14 מטרים לפינה של קאלה, שהיה במיקום גרוע רחוק משערו וספג שער לא מחויב מבחינתו. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 18: מליקסון הגביה כדור חופשי וסוארס נגח מעמדה קורצת החוצה.

דקה 32: ז'אן הגיע ראשון לכדור קרן שנהדף, ובעט כדור שפגע בקרקע ועשה דרכו לחיבורים, אבל קאלה הדף מצוין.

דקה 39: שבחון קיבל כדור מיברויאן ומ-11 מטרים בעט מהאוויר וראה את קאלה שוב הודף טוב.

דקה 45: יברויאן הוריד מצוין למאיוקה, שסובב באומנות כדור שטוח שפגע בקורה השמאלית של קאלה.

דקה 56: מתפרצת נהדרת של באר שבע. בדש שלח את מליקסון בצד שמאל, הקפטן העביר רוחב וקדוסי הצליח איכשהו להחמיץ מארבעה מטרים ולבעוט החוצה.

דקה 61: הגנת באר שבע התקשתה להרחיק כדור מהרחבה ובוזגלו בעט החוצה מ-10 מטרים.

דקה 71: ייני בעט חזק למרכז השער, קאלה שוב היה במקום והדף.

דקה 73: שבחון בעט מ-20 מטרים, קאלה זינק ומנע עוד שער.

דקה 74: גול! קדוסי העביר כדור ימינה לאילוז, שהניף את רגל ימין ומ-17 מטרים קבר את הכדור בפינה הרחוקה של שטראובר. שער נהדר לאילוז, 1:1.

דקה 85: גפני העביר רוחב משמאל ואבידור בעט בסיבוב כדור שחלף סנטימטרים מהקורה.

דקה 87: מליקסון שלח בכדור נהדר את בדש, אבל החלוץ עשה הכל לאט וכשנותר מול שטראובר בעט החוצה.

הרכב מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, רונאלד ראלדס, ליאור ז'אן, רוני גפני, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ' (ציון צמח, 81), יוסי שבחון, מאור בוזגלו (תמיר כחלון, 63), עמנואל מאיוקה, איליה יברויאן (יובל אבידור, 70).

הרכב הפועל באר שבע: טברטקו קאלה, נדב קידר, דנילו מוריירה, וויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה (חנן פדידה, 79), אייל שן, משה אסולין (יוסי אופיר, 46), אביתר אילוז (סיראז' נאסר, 75), מאור מליקסון, אוהד קדוסי, ברק בדש.

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע, לצידה אבישי ברוורמן, השר לענייני הנגב והגליל. איתי חסיד
מחוות האוהדים שכנעה אותה? ברקת ביציע עם השר ברוורמן/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully