וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד הביסה את מכבי נתניה 0:3

אשדוד דרסה את הקבוצה של עטר, ששחקניה הציגו משחק נוראי. מקרייב (42), שריקי (44) ושדה (79) כבשו, סבע הורחק (69)

לא מעט פרצופים מאוכזבים נראו במ.ס אשדוד במחזור הקודם, אז היתה הקבוצה קרובה להשיג תוצאת תיקו מול מכבי חיפה. אלא שכפי שקרה לא פעם העונה, החיפאים מצאו את הרשת, והותירו את אשדוד רק עם המחמאות. הערב (שבת) חזרו שחקניו של מזרחי להציג את היכולת שהביאה אותם אל החלק העליון של הטבלה, עם ניצחון ביתי גדול, 0:3 על מכבי נתניה בבית, שנתן לה דחיפה גדולה לכיוון הפלייאוף העליון.

בנתניה לעומת זאת צריכים להיות מודאגים מאוד, ולא רק מהעבודה שזהו ההפסד השני ברציפות שלהם. קבוצתו של ראובן עטר רשמה את אחד ממשחקיה החלשים ביותר העונה, כלל לא היתה פקטור במשחק, וראתה את יריבתה פותחת עליה פער של 6 נקודות במעלה הטבלה. כבר מהפתיחה היה ברור שהמשחק הזה יילך אל המארחים. אשדוד תקפה ללא הרף את שערה של נתניה, החזיקה יותר בכדור, והשכיחה לחלוטין שמדובר בשתי קבוצות המתמודדות על הדשא. למרות השליטה, התקשו המארחים למצוא את הרשת, כל זאת, עד הדקה ה-42: דימיטאר מקרייב ניצל טעות בהגנה, והעלה את אשדוד ליתרון. לא חלפו שתי דקות, והמארחים כבר ב-0:2, כשהפעם עידן שריקי מכניע את זוגבו, ומוריד את אשדוד עם שני שערי יתרון בהפסקה.

חדרי ההלבשה לא שינו הרבה במשחק הנתנייתי, שפשוט לא הצליחו להיכנס למשחק, ובשביל להקשות עוד יותר עבור קבוצתו של עטר, הגיעה הדקה ה-69, בה ראה אחמד סבע את הכרטיס הצהוב השני שלו, והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. אשדוד לא ריחמה, ותרגמה את היתרון המספרי שלה על המגרש לשער נוסף, כשהפעם ההגנה הרעועה של האורחים מאפשרת לעידן שדה, שרק נכנס, לכבוש את השלישי.

מהלך המשחק

דקה 3: אשדוד פתחה חזק, ניר ביטון מסר כדור טוב לעידן שריקי בתוך הרחבה, אבל זוגבו היה במקום.

דקה 29: אשדוד שלטה במגרש, אבל קבראל הגיע למצב טוב ובעט כדור חזק, אך סטויקיץ' הדף לקרן.

דקה 42: שער! המארחים סוף סוף מצאו את הרשת, כשדימיטאר מקרייב השתלט על כדור שלא הורחק כראוי מהגנת נתניה, ומול זוגבו גלגל נהדר פנימה, 0:1 לאשדוד.

דקה 44: שער! נתניה לא הספיקה להתאושש, ומיד חטפה את השער השני, כשהפעם עידן שריקי מתכבד להכניע את זוגבו, 0:2 לאשדוד.

דקה 69: אם העניינים לא היו מספיק גרועים עבור האורחים, הראה משה בוחבוט את הכרטיס הצהוב השני לאחמד סבע, והותיר את נתניה ב-10 שחקנים.

דקה 79: שער! ההגנה הנתנייתית המשיכה להיות נוכחת-נפקדת, איפשרה למארחים לנוע ללא הפרעה, ועידן שדה לא התקשה כדי לשים את השלישי, 0:3 לאשדוד.

הרכב מ.ס. אשדוד: דרגאן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, ניר ביטון, סטפן קינגאווה, משה אוחיון, ניר נחום (עידן שדה, 68), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב.

הרכב מכבי נתניה: ארסטיד זוגבו, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, עמרי בן הרוש (יגאל אנטבי, 48), אלמוג כהן, רביד גזל, פבריציו קבראל (גל גניש, 66), שלו מנשה, דיוויד גומז, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully