וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל עכו 0:3

בית"ר ירושלים הציגה מחצית ראשונה רעה, אבל יכולת עלובה של הפועל עכו אפשרה לה להפציץ במחצית השנייה ולנצח 0:3

ההתלהבות ממינויו של דוד אמסלם למאמן בית"ר ירושלים קצת שככה באצטדיון המעניין בנצרת עילית, ברק יצחקי לא כבש עוד שלושער כמו נגד מכבי נתניה, אבל בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה שני ברציפות, 0:3 על הפועל עכו האומללה. אחרי ימים בהם נראה היה שמחזיקת הגביע תאבק בחירוף נפש על הופעה בפלייאוף העליון, היום נראה שהדרך שלה לשם סלולה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אבירם ברוכיאן. אדריאן הרבשטיין
רק בית"ר התאוששה ממחצית ראשונה רעה במיוחד/אדריאן הרבשטיין

במחצית הראשונה המשחק היום בית"ר ירושלים דווקא לא נראתה שונה בהרבה מזו ששיחקה תחת יצחק שום. היריבה ממעמקי התחתית הייתה טובה ממנה במחצית הראשונה, כשהקבוצה מהבירה נראית לא מחוברת ולא מקושרת ומסתמכת על ורק על הכישרון של שחקניה. למזלה אותו כישרון קיים בשפע בסגל שכולל שחקנים כברק יצחקי, טוטו תמוז, אבירם ברוכיאן ואחרים ולמרות חוסר הארגון שניכר במשחק שלה, הוא זה שסייע לבית"ר להגיע לכמה מצבים וגם לשערים נגד קבוצה נאיבית ושבירה.

בדקה ה-56 זו אפילו לא הייתה ההזדמנות הטובה ביותר של מחזיקת הגביע, אבל בעיטה של עידן טל פגעה ברגלו של גבע ברקאי, הכדור התרומם מעל דודו גורש וירד בזמן כדי לחדור לרשת. 12 דקות מאוחר יותר טייל אבירם ברוכיאן בתוך הרחבה הכחולה-לבנה וכבש בקלות כדי לבסס את היתרון וחן עזריאל כבש שער יפה דקה לסיום וקבע את התוצאה, 0:3. היום זה הספיק לבית"ר, במשחקים נגד קבוצות חזקות יותר המבחן כבר יהיה קשה בהרבה.

עכו הגיעה אחרי 11 משחקים ללא ניצחון והיום היא סופרת כבר תריסר. אם הם יצפו במשחק פעם נוספת, ירון הוכנבוים ושחקניו יבינו את גודל ההזדמנות שהם פיספסו לניצחון בית ראשון העונה או לפחות לנקודה. הם היו טובים במחצית הראשונה, אבל התפרקו מהר מדי במחצית השנייה. למזלם בליגת העל יש לפחות שתי קבוצות שנראות אפילו גרוע יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל עכו אובודו אוקוצ'ה מעל שמעון גרשון, בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
עכו הייתה מסוכנת יותר בפתיחה, אבל נשברה בשנייה. אוקוצ'ה מעל גרשון/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

דקה 3: בן שושן קיבל כדור מצוין מטוטו תמוז, ניצב לבדו מול גורש, אבל במקום לבעוט, החליט למסור והכדור הורחק.

דקה 17: אוקוצ'ה קיבל כדור ארוך ובעט שטוח מהאוויר מ-17 מטרים, הרוש ירד היטב והדף לקרן.

דקה 22: אמנגואה אסף כדור בצד שמאל ובעט חזק, משמאל לימין, הרוש הדף לקרן. גבע ברקאי נגח היטב את כדור הקרן, אבל הרוש שוב זינק ושוב הציל.

דקה 40: ריקן הגביה מצד שמאל, בן שושן נגח כדור קשתי שחלק סמוך לקורה של גורש.

דקה 56: גול! ברוכיאן העביר לעידן טל, זה בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע ברגלו של גבע ברקאי שגלש לעברו, עלה בקשת גדולה מעל גורש ונחת ברשת. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 68: גול! אבירם ברוכיאן קיבל כדור בשפיץ של הרחבה והחל לנוע מימין לשמאל, דודי פדלון השקיף בעניין במקום לנסות לעצור את השחקן שמולו וברוכיאן בעט שטוח ברגל שמאל, פנימה. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 79: ברוכיאן הכניס כדור עומק יפה לתמוז, אבל דודו גורש יצא היטב ובלם את חלוץ בית"ר.

דקה 85: יצחקי מצא פרצה נוספת בהגנה הביתית, נכנס לרחבה בקלות, אבל מול גורש בעט החוצה.

דקה 90: גול! ההגנה של עכו הרחיקה רע מאוד, הכדור הגיע לחן עזריאל וזה שיגר בעיטה מ-17 מטרים שנעצרה רק בחיבור של גורש. שער יפה ו-0:3 לבית"ר ירושלים.

הפועל עכו: דודו גורש, ליאור ראובן, גבע ברקאי, איציק כהן, דודי פדלון, בן בנימין, ליעד אלמליח, עמנואל אמנגואה (שחר סימנטוב, 59), איברהים עבדול ראזאק (אושרי גיטא, 65), רועי דיין, אבודו אוקוצ'ה (בן מרטין, 74).

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, איתן טיבי, אריק בנאדו, שמעון גרשון, אבי ריקן, קובי מויאל, עידן טל, עמית בן שושן (סבסטיאן ואסקז, 80), אבירם ברוכיאן (חן עזריאל, 86), טוטו תמוז (תומר בן יוסף, 89), ברק יצחקי.

אוהדי בית"ר ירושלים באצטדיון בנצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
המעטים שהגיעו נהנו ממחצית שנייה טובה. אוהדי בית"ר באצטדיון גרין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully