וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה 0:5 את מכבי אחי נצרת

בהילוך ראשון וללא מאמץ מיוחד, מחצה מכבי חיפה את אחי נצרת בתוצאה 0:5, כשכל השערים הובקעו במחצית הראשונה

הערב (שבת) כבר אפשר להגיד בפה מלא: הגדלת הליגה עשתה שירות נהדר... לסטטיסטיקאים. מכבי חיפה הגיעה למגרש בעילוט אחרי שהבקיעה שער אחד בשני משחקיה האחרונים ויצרה סביבה לחץ מסוים, אך אחרי 23 דקות היא כבר הובילה בשלושה שערים ושייטה לניצחון 0:5 קל מבחינתה ומבזה מבחינת מכבי אחי נצרת, כששלומי ארבייטמן חוגג שלושער ומעלה את מאזנו ל-22 ישראלים ופיטר מסיללה מבשל פעמיים בדרך ל-13 בישולים העונה. השיא של ניסים אלמליח, שהבקיע 30 שערים בעונה אחת ב-1954/55, עומד בסכנה ממשית.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, מימין יניב קטן. ברני ארדוב
קל מדי. קטן והחברים/ברני ארדוב

שחקניו של ג'ון גרגורי, שמשכורותיהם מעוכבות בתקופה האחרונה ומתקשים להתרכז בכדורגל, כלל לא האמינו בסיכוי שלהם לעשות משהו במשחק הזה. מכבי חיפה שיחקה בהילוך ראשון, אבל זה הספיק לה לזכות בפנדל בדקה התשיעית, אותו שלח לרשת שלומי ארבייטמן שנתן את האות לשיטפון.

החלוץ רצה עוד, כבש את השני שלו (16) ואחרי שכדור חופשי של יניב קטן עשה דרכו פנימה (23), ארבייטמן התפנה להשלים שלושער, הודות לשיתוף הפעולה הנהדר עם פיטר מסיללה (34). גם רפאלוב הצטרף לחגיגת השערים עוד לפני המחצית, כשנגח את הרביעי בדקה (43) בתום המהלך היפה במשחק, אליו היו שותפים גם בירם כיאל והמבשל ולדימיר דבאלישווילי, והירוקים חגגו ביציעים.

לאחר שהמשחק כבר הוכרע, ההשפלה הושלמה והפער בפסגה גדל מבחינת החיפאים ל-12 נקודות, התפנו שני המאמנים לבצע חילופים חברתיים לקראת גארבג' טיים ארוך ומייגע של 45 דקות. אחי נצרת הציגה מספר מהלכים לא רעים בחלק הקדמי, אך בסך הכל הייתה זו הופעה שרק המחישה עד כמה גדולים הפערים בין קבוצות הליגה ובין שתי הקבוצות הללו בפרט. אחי נצרת תצטרך למצוא כוחות נסתרים כדי להינצל מירידה, האפסנאי של האלופה לא צריך הערב אפילו לכבס את החולצות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מהלך המשחק

דקה 9: גול! קטן הכניס כדור עומק לארבייטמן שנתפס ברחבה על ידי בראון, מאיר לוי שרק לפנדל. ארבייטמן ניגש לבעוט וכבש את שערו ה-20 העונה. 0:1 למכבי חיפה.

דקה 16: גול! מסיללה העביר כדור רוחב פשוט מצד שמאל, נראה היה כי מאייבי קולט את הכדור, אך השוער פיספס וארבייטמן דחק עם גופו לרשת. עוד שיתוף פעולה בין מלך הבישולים ומלך השערים, 0:2 לאלופה.

דקה 23: גול! קטן הגביה כדור חופשי וכיאל ניסה לגעת, אך הכדור עבר את כולם ונכנס פנימה. 0:3 מהיר למכבי חיפה, השער של קטן.

דקה 34: גול! מסיללה דהר מצד שמאל והציא כדור לארבייטמן שמ-12 מטרים בעט חזק למשקוף ופנימה. 0:4 למכבי חיפה.

דקה 42: ג'ידה קיבל מתנה מהגנת חיפה, אבל מ-10 מטרים בעט לשמיים. מיד לאחר מכן ניסה נ'טויה מחוץ לרחבה, דוידוביץ' קלט ללא קושי.

דקה 43: גול! מהלך יפה של כיאל ורפאלוב, שמסר לדבאלישווילי ורץ לרחבה כדי לנגוח לרשת החשופה את ההגבהה של הגאורגי. 0:5 לחיפה, נצרת מתבזה.

דקה 51: נ'טויה ניצל טעות של משומר וכבר הכניע את דוידוביץ', אבל קינן זרק עצמו לעבר הכדור והציל מהקו.

דקה 69: גדיר הגביה מימין ובוקארי תוך כדי תנועה לתוך הרחבה נגח החוצה.

דקה 72: גדיר בעט מ-16 מטרים מצד ימין, אך הכדור חלף סמוך לקורה.

דקה 75: מהלך יפה בין רפאלוב, בוקארי וקולמה הסתיים בבעיטה של הקולומביאני שנעצרה ברגליו של מאייבי.

דקה 81: ג'ידה בעט כדור קשתי מ-18 מטרים, מעל השער.

הרכב מכבי אחי נצרת: ז'וסלן מאייבי, אסף בראון, רמי דואני (מוחמד עמרייה, 46), מארק גורמן, נאור פסר (מאג'ד יונס, 51), שלומי חנוכה, מייקל טוקורה, לוהאב כיאל, טצ'ם נטויה (האני שאהין, 55), איב ג'ידה, תומר חמד.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'ורז'ה טשיירה, פיטר מסיללה, בירם כיאל (מוחמד גדיר, 46), גוסטבו בוקולי (ג'ון קולמה, 58), ליאור רפאלוב, יניב קטן (סאדאת בוקארי, 53), ולדימיר דבאלישווילי, שלומי ארבייטמן.

שלומי ארבייטמן שחקן מכבי חיפה עם גוסטבו בוקולי. ברני ארדוב
השיא של ניסים אלמליח/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully