וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: צפו בצ'ילה עולה ליתרון 0:2 על ישראל

אחרי ההפסד של דודי סלע למאסו, שהעלה את צ'ילה ל-0:1 במפגש הדייויס, לוי שיחק מצוין אך הפסיד 2:6, 6:3, 6:4, 6:4

ספורט 5

וידאו: ספורט 5

זה היה קרוב, זה היה כמעט, אבל נבחרת ישראל נמצאת בפיגור 2:0 לצ'ילה אחרי יום המשחקים הראשון, שנערך הערב (שבת) בסיבוב הראשון של הבית העליון בגביע דייויס. שני משחקי היחידים היו די דומים, אבל שניהם הסתיימו באכזבה והפסד 3:1.

הראל לוי ראוי לכל המחמאות. המחבט מספר שתיים של ישראל עלה למגרש בידיעה שהנבחרת בפיגור של 1:0 אחרי ההפסד של דודי סלע לניקולאס מאסו. לוי הצליח לזכות במערכה הראשונה בתוצאה 2:6 אחרי 26 דקות בלבד, כשהוא מציג טניס ברמה פנטסטית מול פרננדו גונזאלס (המדורג 10 בעולם), אך בסופו של דבר נכנע אחרי ארבע מערכות, 2:6, 6:3, 6:4, 6:4. לוי ראוי לכל המחמאות על כך שנתן פייט רציני עד למשחקון האחרון, בו חזר מפיגור 40:15 ליתרון, אך בסופו הפסיד.

האכזבה הגיעה דווקא מדודי סלע (66 בעולם), שלפחות מבחינת הדירוג העולמי היה פייבוריט מול ניקולאס מאסו (92 בעולם), אך הישראלי המשיך בכושרו הלא יציב, התקשה על החימר הביתי של הצ'יליאנים, קרס פיזית ונוצח בתום ארבע מערכות 4:6, 6:2, 6:2, 6:4. מחר ינסו אנדי רם ויוני ארליך לנצח את פרננדו גונזאלס וניקולאס מאסו במשחק הזוגות כדי להשאיר את ישראל בחיים.

שחקן נבחרת ישראל בגביע דייויס הראל לוי. Max Montecinos, AP
הפסד, אבל הרבה כבוד. לוי/AP, Max Montecinos

מהלך המשחק

הראל לוי פתח בצורה חלומית ועלה ליתרון מאוד מפתיע של 1:4 אחרי שבירת חבטות ההגשה של גונזאלס כבר במשחקון השלישי והחמישי. הצ'יליאני ביצע תשע טעויות בלתי מחויבות במהלך חמשת המשחקונים הללו. לוי שמר על חבטות ההגשה שלו, בדרך לניצחון 2:6 במערכה הראשונה תוך 26 דקות בלבד, כשהוא חובט 3 אייסים, שבעה ווינרים וגורם לצ'יליאני לבצע 17 טעויות בלתי מחויבות, לעומת שמונה בלבד שלו.

המערכה השנייה נפתחה בצורה צמודה עם טניס ברמה גבוהה, כשלוי ממשיך לשמור על חבטות ההגשה שלו ולתסכל את גונזאלס בדרך ל-2:2 מהיר. במשחקון החמישי במערכה התחיל גונזאלס להשתחרר ולהציג את הטניס הטוב שלו, שמר על חבטת ההגשה שלו ושבר את לוי בדרך ל-2:4. הישראלי התלונן בסיום המשחקון לשופט בטענה ששמע את הקוון קורא חוץ באחד מהכדורים במשחקון, גונזאלס ישב על החימר והשתעשע. בהמשך המערכה שמרו השניים על חבטות ההגשה וגונזאלס ניצח המערכה 3:6 אחרי 48 דקות.

המערכה השלישית נפתחה בסטטוס קוו כששני הטניסאים שומרים על רמת טניס גבוהה ועל חבטות ההגשה שלהם, בדרך ל-3:3. עד שבמשחקון השביעי הצליח גונזאלס לשבור את חבטות ההגשה של לוי, כשהוא מקבל דחיפה אדירה מהקהל המקומי ומשדר שפת גוף מלאת ביטחון. המערכה השלישית הסתיימה ב-4:6 לגונזאלס.

המערכה הרביעית המשיכה במגמה של השתיים הקודמות. רמת טניס גבוהה מאוד, משחק צמוד, אבל בסופו הצ'יליאני שובר את חבטות ההגשה של לוי ומנצח. שני השחקנים שמרו על ההגשות עד המשחקון השלישי בו הצליח גונזו לשבור. בהמשך המערכה נאלץ לוי לרדוף אחרי הצ'יליאני, אך ללא הצלחה והפסיד 6:4.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לוי: "מקווה שאנדיוני יעשו את העבודה"

"אני מאוד מאוכזב", אמר הראל לוי בסיום. "אני חושב שהייתה טעות שיפוט בנקודה קריטית, במצב של 2:3 במערכה השנייה, כשהוא שבר אותי בפעם הראשונה. משם הוא עלה ל-2:5 והיה לי קשה מאוד להסתדר עם ההגשות שלו ובכלל לשמור על הרמה. הוא שחקן טופ 10 והרגשתי את זה במהלך המשחק. אני מקווה שמחר אנדיוני יעשו את העבודה, הם עולים פייבורטים. בינתיים הכל נשאר פתוח ואי אפשר לדעת מה יקרה", סיכם לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully