וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודני סטאקי שוחרר מבית החולים

מצבו של שחקן דטרויט, שהתמוטט במשחק נגד קליבלנד, מוגדר כעת כסביר: "זה היה נראה יותר דרמטי משהיה באמת"

קרוב ליממה אחרי ההתמוטטות, שוחרר הלילה (שבת) רודני סטאקי מבית החולים כאשר דובר של דטרויט פיסטונס אמר כי מצבו יציב. כזכור, הגארד האתלטי התמוטט במהלך הרבע השלישי בהפסד של הפיסטונס לקיבלנד אמש, ופונה לבית החולים בקרבת האולם, לאחר שטופל על ידי הצוות הרפואי עם מסיכת חמצן.

את הלילה בילה סטאקי בבית החולים ועבר סדרת בדיקות. על פי דיווחים הוא היה בהכרה והצליח לנשום בכוחות עצמו, ובקבוצה טוענים כי לא מדובר בשבץ. ארני קאנדר, מהצוות הרפואי של הפיסטונס, מסר: "זה היה נראה יותר דרמטי ממה שבאמת, כי זה היה בטלוויזיה. אני חושב שהוא הוא הולך להיות בסדר".

סטאקי, שקולע 17.1 נקודות בממוצע למשחק, הספיק לקלוע שמונה נקודות ב-25 דקות לפני ההתמוטטות. הוא לא הראה שום סימן לפני הנפילה. "הוא אמר לארני שהוא מרגיש מסוחרר", אמר צ'רלי וילנואבה עם תום המשחק. "הוא שתה קצת מים והשלב הבא שהוא נפל. זה מפחיד מאוד. דקה אחת אתה חושב הכל בסדר, ובשנייה אחרי זה זה מתהפך כל כך מהר".

לברון ג'יימס גם הוא היה המום מהמתרחש על המגרש. הזכרונות שלו בעיקר הגיעו מסרט שראה רק ביום חמישי על מותו של האנק גאת'רס, שמת מהתקף לב במהלך משחק ב-1990. "זה הדבר הראשון שחשבתי עליו", סיפר ג'יימס. "רק קיוויתי כמובן שזה לא המקרה. אני שמח לשמוע שהוא בסדר. אני מכיר טוב את החברים בדטרויט".

עדכון ראשון: 12:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully