וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': נמנעו ממעידות

הפועל הרצליה שמרה על הבכורה בדרום עם 0:2 על נתיבות, חדרה נשארה צמודה אליה אחרי 1:2 בערד. סטטוס קוו גם בצפון

אחרי שבשבוע שעבר טיפסה הפועל הרצליה לפסגת טבלת ליגה א' דרום, שמרה היום (שישי) הקבוצה מהשרון על הבכורה עם ניצחון 0:2 על עירוני נתיבות. הפועל חדרה נשארה במרחק נקודה בודדת ממנה עם ניצחון חוץ 1:2 בערד, והשקמה/רמת חן סיימה בתיקו שלישי ברציפות, הפעם 0:0 מול הפועל כפר שלם.

הפועל הרצליה - עירוני נתיבות 0:2

המוליכה המשיכה בדהירה לליגה הלאומית למרות משחק לא מרשים, ולאחר שקבוצת התחתית מנתיבות הקשתה עליה את החיים במשך 75 דקות, הכריע עומר פרץ את המשחק עם צמד בזק בדקות 75 ו-78.

הפועל ערד - עירוני חדרה 2:1

בחדרה נאלצו להסתדר ללא החלוץ שי אבוקסיס, שנפגע אתמול קשה באימון הקבוצה ונלקח לבית החולים. אחרי שער יתרון של שלומי טולדו בדקה ה-39 השווה אלעזר לביא למקומיים, לפני ששער עצמי של גלעד צנעני חמש דקות לסיום נתן לחדרה את מלוא שלוש הנקודות.

השקמה/רמת חן - הפועל כפר שלם 0:0

המקומיים איבדו לחלוטין את המומנטום המצוין שלהם עם תיקו שלישי ברציפות, שהרחיק אותם לפער של שבע נקודות מהמוליכה. בכפר שלם, שלא הפסידה בשבעת משחקיה האחרונים, כבר יכולים להסתכל גבוה יותר לעבר מעלה הטבלה.

שאר התוצאות:

בית"ר כפר סבא - מכבי קרית גת 2:1
לקרית גת: ניר חזות 32, 90. לכפר סבא: מתן אלגאווי 20.

צפרירים חולון - הפועל נחלת יהודה 2:2
לחולון: צחי שרון 50, מאור דוז 76. לנחלת יהודה: שרון מרצינו 13, אור חסון 64.

הפועל מבשרת ציון - עמישב פתח תקוה 1:1
למבשרת: בן פישמן 37. לעמישב: כפיר דהן 44.

עירוני כפר יונה - שמשון בני טייבה 2:2
לכפר יונה: גילי חג'ג' 7, אופיר חלאווני 15. לטייבה: מומה מסארווה 72, 85.

מכבי יבנה - עירוני קרית מלאכי 1:1
ליבנה: אורי קרגולה 73. לקרית מלאכי: יוני רביבו 45.

צפון

הפועל עפולה - עירוני אום אל פאחם 2:1

אחרי התיקו מול ג'ת במחזור הקודם הגיעו יותר מאלף אוהדי עפולה כדי לתמוך בקבוצתם בניסיונה לחזור לתמונת מאבק העלייה, אבל אזרף סולימן כבר למוליכה בדקה ה-13. יובל שווט איזן בדקה ה-60, אבל כעבור שלוש דקות בלבד כבש אמיר אבו את שער הניצחון.

אסי גלבוע - עירוני ג'ת 2:1

הקבוצה של דני ניראון יצאה בשלום מהתענכים בעזרת שער מוקדם של עוז ברנדווין בדקה ה-29, ואחרי שחן עזרן איזן בדקה ה-60 בבעיטה חופשית החזיר ברנדווין עם בישול לאלן טל שנגח את שער הניצחון בדקה ה-73.

בני טמרה - מכבי טמרה 2:2

הדרבי של טמרה היה גם קרב תחתית קשוח וסוער, שגם סיפק מנה נאה של שערים. מוטי בן חמו ואניס אבו העלו את מכבי טמרה ליתרון 0:2 עד הדקה ה-20, לפני שבני טמרה חזרה במחצית השנייה עם שערים של נאיף חוסין ועלי עראקי שחילקו את הנקודות.

מכבי כפר קנא - עירוני קרית אתא 1:1

אחרי תקופה טובה שהקפיצה אותה לחלק העליון של הטבלה נבלמה קרית אתא בכפר קנא, כשאסף דגאש כבש ראשון למקומיים, ואלכסיס ויינשטיין סייע לאורחים לחלץ נקודה בשער שוויון.

במשחק נוסף:

מכבי צור שלום - עירוני כרמיאל/צפת 0:1
לצור שלום: אדם וייר 39.

בשבת, התקיימו שלושה משחקים נוספים במחוז הצפוני. בתחתית, בני ג'דידה נחלצה מהמקום האחרון בעקבות 1:1 במשחק החוץ מול עירוני טבריה. טירת הכרמל הפסידה 4:3 למכבי אום אל פאחם וירדה למקום האחרון. הפועל כפר קנא הפתיעה עם ניצחון חוץ 0:1 על מכבי כפר קרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully