וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - נתניה: הקרב על הפלייאוף העליון

עם שלוש נקודות פור על יריבתם, האורחים יקוו להמשיך להתבסס בין שש הראשונות. גומז ודגני חוזרים (שבת, 19:00)

מ.ס.אשדוד תארח מחר (שבת, 19:00, אצטדיון הי"א), את מכבי נתניה בקרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון. אשדוד נמצאת כיום במקום החמישי, מרחק שלוש נקודות מנתניה, ונצחון ביתי מחר יהיה צעד משמעותי להבטחת המקום בין שש הראשונות בתום הליגה הסדירה.

מאמן הקבוצה, יוסי מזרחי, יחסר מחר את המגן אדיר טובול המורחק ועידן וייצמן שצבר חמישה כרטיסים צהובים. מי שצפוי לחזור לסגל ואולי אף לפתוח בהרכב הוא הקשר שי רביבו, שהחלים ממחלה, וקיים בימים האחרונים אימונים מלאים וסדירים. מזרחי עדין מתלבט בין רביבו לבין עידן שדה וניר נחום בחוליית הקישור, כאשר רק אחד מהשלושה יקבל לבסוף את חולצת ההרכב. שחקן נוסף שחוזר לסגל הוא הקשר הצעיר ניר ביטון, שמחלים משבר באפו. ביטון צפוי לפתוח לצידו של סטפן קינגאווה בקישור האחורי.

החלוץ הזמבי הנבחן, רוג'ר קולה (20), שהחל את העונה בבני לוד מהליגה הלאומית, ממשיך להתאמן במדי הקבוצה וטרם נתקבלה החלטה לגביו. בכל מקרה, גם אם יוחלט באשדוד לצרף את החלוץ הצעיר, מדובר בהשקעה לעונה הבאה.

מי שיהיה נוכח מחר באצטדיון הוא הבעלים חיים רביבו, שחזר לישראל לאחר שהות בלוס אנג'לס. רביבו, שממשיך לתפקד כבעלים של המועדון יחד עם ג'קי בן זקן, יגיע לצפות מקרוב בשחקניו לאחר מספר חודשים בהם לא נכח במשחקיה של הקבוצה.

הרכב משוער: דרגאן סטויקיץ', מרקו פופוביץ', כריסטיאן גונזאלס, מתן אוחיון, רחמים צ'וקול, ניר ביטון, סטפן קינגאווה, משה אוחיון, עידן שדה (שי רביבו, ניר נחום), עידן שריקי, דמיטאר מקרייב

גומז ודגני חוזרים להרכב

לאחר התבוסה בטדי ובצל הודעת דניאל יאמר על נטישתו עם תום העונה, תנסה מכבי נתניה למצוא נחמה באשדוד (שבת, 19:00) עם ניצחון שיעזור לה להתקרב אל הפלייאף העליון. "אם נגיע לשם זה יהיה הישג אדיר, וזו המטרה שלנו", הסביר מאמן הקבוצה ראובן עטר. "אבל אסור לשכוח שאנחנו גם חמש נקודות מהפלייאוף התחתון ומשחקים קודם כל כדי לא להגיע לשם".

עטר מקבל בחזרה את הבלם הצעיר אוראל דגני שריצה עונש הרחקה עקב צבירת צהובים מול בית"ר ירושלים, וצפוי להרכיבו במקום ליאוניד קרופניק. לראשונה מזה כחודשיים גם יגאל אנטבי יעמוד לרשות המאמן, אך הוא צפוי לפתוח על הספסל כשעמרי בן הרוש שעלה לאחרונה מהנוער צפוי להמשיך ולפתוח בהרכב. בחוד, אחמד סבע צפוי לחזור להרכב לראשונה זה שבועות רבים ולהחליף את פיראס מוגרבי. גם דיוויד גומז יחזור להרכב לאחר שבטדי נכנס במקומו של שניר גואטה. גואטה עצמו פצוע ולא יהיה בסגל, כשפבריציו קברארל יתפוס את מקומו בהרכב.

הרכב משוער: ארסטיד זוגבו, קלמי סבן, אוראל דגני, ביוואן פרנסמן, עמרי בן הרוש, אלמוג כהן, רביד גזל, פבריציו קבראל, שלו מנשה, דיוויד גומז, אחמד סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully