וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי: "כולנו צריכים לשכוח מזה עכשיו"

אחרי הניצחון על מצרים, בלם נבחרת אנגליה מנסה לשים את פרשת ווין ברידג' מאחוריו: "הראנו שהרוח הקבוצתית לא נפגעה"

נבחרת אנגליה הציגה יכולת לא רעה בכלל במשחק הידידות מול מצרים לפני יומיים. החבורה של פביו קאפלו ניצחה 1:3, אלא שהסיפור המרכזי המשיך להיות זה של ג'ון טרי. בלם צ'לסי לבש את המדים הלאומיים לראשונה מאז פרשיית ווין ברידג', וחלק מהקהל בוומבלי קיבל אותו בקריאות בוז. עם זאת, טרי עצמו דווקא יצא מחוזק מהמשחק. "הראנו שהרוח הקבוצתית שלנו לא נפגעה, הראנו שהשחקנים, האוהדים והמדינה כולה מאוחדת מאחורי הנבחרת", אמר הבוקר (שישי) טרי, באחת ההתייחסויות הראשונות לפרשה.

"הרוח בין החבר'ה היא פנטסטית, והוכחנו שאנחנו יכולים לחזור מפיגור של שער נגד נבחרת טובה מאוד. נתרכז באנגליה ובגביע העולמי, ואם נשחק ככה יש לנו סיכוי טוב מאוד להמשיך ולהתקדם. לפני 18 חודשים אמרנו שאנחנו צריכים להשתפר, ועשינו את זה". כאמור, חלק לא קטן מהקהל לא ממש עמד לצידו של טרי, אך חלק אחר עודד אותו, והבלם אסיר תודה על כך. "אני מודה לקהל שהראה את התמיכה שלו אחרי המשחק, זה חשוב מאוד, כולנו צריכים לשכוח מזה עכשיו".

פרנק למפארד, חברו של טרי לנבחרת ולצ'לסי, המשיך את הקו של הבלם. "ניסינו לאטום רגשות שליליים. השחקנים מבינים את קריאות הבוז, אבל בין אם זה נוגע לעניינים שעל המגרש או מחוצה לו, זה לא עוזר. אנחנו צריכים להתרכז בלעמוד מאחורי הנבחרת ולהוקיע את השליליות, כי זה יכול להשפיע על אנשים. אני חושב ששמנו את זה מאחורינו. הראנו קשיחות ורוח קבוצתית על כר הדשא", הוסיף הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully