וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל אואן גמר את העונה

חלוץ מנצ'סטר יונייטד, שנפצע בשריר הירך האחורי בגמר גביע הליגה, עלול להחמיץ גם את המונדיאל. פרגוסון: "מכה אדירה"

הדקה ה-12 בגמר גביע הליגה האחרון בין מנצ'סטר יונייטד ואסטון וילה היתה בוודאי אחת הדקות המשמחות ביותר של מייקל אואן העונה. החלוץ האנגלי הוותיק, שפתח בהרכב על חשבון ווין רוני, איזן מקרוב ל-1:1 ובבת אחת קטע את הפתיחה האדירה של הקבוצה מבירמינגהאם. יונייטד המשיכה הלאה כדי להניף את הגביע, אלא שכדרכו של אואן, הרגע המשמח בסך הכל היווה בסיס למפח נפש נוסף.

בדקה ה-42 נפצע החלוץ הסימפטי בשריר הירך האחורי, וצלע אל מחוץ לקווים. רוני החליפו והבקיע את שער הניצחון שהעניק ליונייטד תואר ראשון העונה, אלא שהבוקר (שישי) מתברר כי הרגע המשמח של הקבוצה הפך לרגע טראגי עבור אואן, שגמר את העונה. בשורות האלופה קיוו כי החלוץ יוכל לשוב למשחק הליגה החשוב נגד ליברפול ב-21 לחודש, אלא שלאחר סדרת בדיקות שעבר אואן הבוקר, התברר כי הוא לא יוכל לשחק יותר כדורגל העונה, וחלומו, להיכלל בסגל של נבחרת אנגליה לגביע העולמי בדרום אפריקה, עומד גם כן תחת ספק גדול כרגע.

מנג'ר השדים האדומים, אלכס פרגוסון, היה מדוכדך מאוד עם קבלתו את החדשות הרעות. "זו מכה אדירה עבורו וחדשות מצערות עבורנו גם כן. לרוע המזל זה חמור יותר משחשבנו, והוא יעבור ניתוח ביום שני בבוקר. אני חושב שלמשטח הכבד בוומבלי היה חלק בפציעה, אבל באמת שזה רק מזל רע".

השחקן עצמו נשמע שבור במיוחד. "נהנתי מכל דקה שלי עד עכשיו במנצ'סטר יונייטד, ויש לי כמה רגעים בלתי נשכחים. אני נחוש לחזור בתחילת העונה הבאה בכושר שיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully