וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך: "צריכים להיות אגרסיביים"

יוני ארליך מתכונן למפגש הדייויס בצ'ילה. אייל רן: "הסיטואציה שונה ממה שחווינו עד היום". הגרלת המשחקים בשישי

אחרי המסע הארוך והמייגע למדינה שסבלה מרעידת האדמה הקשה, התחילה נבחרת הדייויס בהכנות למפגש הקשה מול צ'ילה בשבת (16:00, ערוץ 5). מחר (שישי) בשעה 17:00 שעון ישראל (12:00 שעון צ'ילה) תערך הגרלת לוח המשחקים שתקבע אם המשחק הראשון יהיה בין דודי סלע לניקולאס מאסו או שמא יהיה זה הראל לוי שיפגוש את פרננדו גונזאלס.

"לקח לנו יום להתאקלם מבחינה פיזית ומנטלית אחרי חמישה ימים באוויר ומהיום אנחנו מתרכזים בטניס", אמר יוני ארליך והתייחס גם למצב הרחובות בצ'ילה. "לא ראינו הרבה הרס פה, הייתה מסביבנו אבטחה כבדה שלא ראיתי כבר הרבה זמן, אבל העיקר שכולנו ביחד ישנו טוב ואין את החרדה של לאן פנינו יהיו בבוקר". בדור הנוכחי של שחקני הנבחרת לא תמצאו שחקנים שהחימר הוא המשטח האהוב עליהם, את ארליך זה לא מלחיץ. "המגרש פה ברמה נמוכה יחסית עם הרבה מהמורות וחורים, הוא יחסית איטי אבל לא באופן קיצוני. אחרי שישה ימים בהם התאמנו בכל יום במקום אחר אנחנו רגילים לכל סוגי המשטחים ובעצם לא רגילים לאף משטח".

ארליך התייחס גם להתמודדות עצמה: "אנחנו צריכים להיות אגרסיביים ולהשתלט על איזור הרשת בחוכמה. כמה שהם ייכנסו פחות לרשת כך זה יהיה יותר טוב בשבילנו. הייתי חולה כמה ימים אבל עכשיו אני מרגיש טוב, יש עוד מה לשפר לקראת יום ראשון אבל יהיה בסדר. יש אווירה טובה וכיף לחזור לפה".

גם הקפטן אייל רן התפנה להתייחס לסיטואציה החריגה. "אנחנו מתאקלמים אחרי יום אחד של שינה סדירה. אנחנו מתרגלים למשטח, עוברים טיפולים. זאת סיטואציה קצת שונה ממה שחווינו עד היום אבל בסך הכל כולם מרוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully