וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: גם רומא וגם מילאן הפסידו

נפרדו ב-0:0 במשחק צמרת שבסופו של דבר שירת בעיקר את אינטר שתשחק ביום ראשון. יובנטוס ניצחה את פיורנטינה 1:2

המחזור ה-27 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם שני משחקים מרתקים. יובנטוס חסרת היציבות המשיכה במאבקה על מקום בליגת האלופות כשהשיגה ניצחון מאוד חשוב 1:2 על פיורנטינה בפירנצה. לאחר מכן התעמתו שתי הקבוצות היחידות שעוד יכולות לאיים על דהרתה של אינטר לעבר סקודטו נוסף, רומא ומילאן, אלא שהן נפרדו ב-0:0 שעזר בעיקר לנראזורי.

רומא - מילאן 0:0

אחרי שבעה ניצחונות ליגה רצופים נבלמה רומא בשבוע שעבר כששמטה יתרון של שני שערים וסיימה ב-2:2 בנאפולי, ויחד עם ההדחה המפתיעה מהליגה האירופית, המומנטום של קלאודיו ראניירי נבלם סופית בקרב הישיר על המקום השני, בו הג'אלורוסי לא הצליחו לנצח יריבה חזקה בבית. מצד שני גם מילאן לא יכולה להיות מרוצה מדי מהנקודה שהיא השיגה, בטח לא אם אינטר תנצח מחר את גנואה.

הקבוצה מהבירה דווקא פתחה יותר טוב, אבל בהמשך הייתה זו מילאן שיצרה יותר הזדמנויות, אם כי היא לא ניצלה אותן. אלשנדרה פאטו לא שיחק, אבל עשוי להיות כשיר לגומלין נגד מנצ'סטר יונייטד באמצע השבוע בליגת האלופות. התוצאה של מילאן היום בכל מקרה, עזרה בעיקר ליריב העירונית.

פיורנטינה - יובנטוס 2:1

בימים האחרונים דיווח ה"אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני שפרנק ריברי עשוי לעבור ליובנטוס ולא לריאל מדריד או ברצלונה, וזאת בתמורה לדייגו. הברזילאי די מאכזב העונה בטורינו, אבל הערב שם בצד את השמועות וכבר אחרי שתי דקות העלה את הגברת הזקנה ליתרון אחרי בישול של אנטוניו קנדרבה.

יובה הוליכה ומומו סיסוקו עוד החמיץ נגיחה שיכולה הייתה לקבוע 0:2, אבל היתרון לא החזיק עוד זמן רב. חואן ורגאס התחיל לאיים מרחוק, ג'ילרדינו פיספס, אבל בדקה ה-32 הוויולה השיגו את שער השוויון מנגיחה של אקס היריבה, מרקו מרקיוני. יחד עם זאת, המילה האחרונה הייתה שייכת לפאביו גרוסו, שניצל בישול של סיסוקו כדי לכבוש שער ניצחון בדקה ה-68.

בשבוע שעבר רשמה יובנטוס הפסד ראשון תחת אלברטו זאקרוני עם 2:0 ביתי לפאלרמו, שחלפה על פניה בדרך למקום הרביעי בטבלה. הערב היא חזרה למקום ממנו מעפילים למוקדמות ליגת האלופות, לפחות עד מחר. פיורנטינה מנגד, ממשיכה לאכזב בליגה ותנסה לפצות את אוהדיה בליגת האלופות נגד באיירן מינכן השבוע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully