וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני נגד מחאת האוהדים

מנג'ר מכבי תל אביב מקווה שמחאת הקהל הצהוב תיפסק מול הפועל באר שבע. גולדהאר נפגש עם קשטן "לצרכי למידה בלבד"

ברני ארדוב

צילום: ברני ארדוב. עריכת וידאו: עידן גוראל

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון טקטי לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת (19:30, ספורט 1), בו ייפגשו שתיים מהקבוצות המאכזבות בליגה בשבועיים האחרונים.

אל אימון הצהובים, שהופסק אחרי שעה ורבע עקב הפסקת חשמל בקרית שלום, חזרו מאור בוזגלו, שפתח בתיקו של הנבחרת הצעירה מול רומניה אתמול, רוני גפני, שנכנס כמחליף בניצחון הנבחרת הבוגרת ברומניה, ואיליה יברויאן שחזר ממשחק נבחרת ארמניה. אנדריי קומאץ', ששיחק עם נבחרת סלובניה, ישוב לארץ רק מחר, אך הוא בכל מקרה לא מתוכנן לפתוח בהרכב.

על פי התרגול באימון, נראה שניסו קפילוטו צפוי לאבד את מקומו בהרכב, כשליאור ז'אן יחזור למרכז ההגנה לצידו של רונלד ראלדס, ואת מקומו בקישור האחורי יתפוס שרן ייני. אל ייני יצטרפו ג'יזרמו ישראלביץ', יוסי שבחון, מאור בוזגלו ועמנואל מאיוקה, כשיברויאן יפתח לבדו בחוד.

"צריך להגיד את האמת", אמר נמני באימון. "צמד המשחקים האחרון לא היה טוב מבחינתנו, מבחינת המחויבות והגישה. אני מקווה שזו ירידה זמנית ונחזור למסלול הניצחונות. יש רגעים פחות טובים במהלך עונה לכל קבוצת כדורגל, וכנראה שאלה הרגעים שלנו. אבל גם בזמנים לא טובים לא צריך להפסיד משחקים, ונעבוד קשה כדי שמשחקים כאלה לא יחזרו בעתיד".

לגבי מחאת אוהדי הקבוצה, שהניפו לעבר השחקנים חיתולים במשחק ההפסד למכבי פתח תקוה, אמר נמני: "אנחנו לא רוצים שתהיה מחאה של אוהדים ואנחנו אומרים את זה בפה מלא. אני חושב שזה לא טוב לא לאוהדים ולא לקבוצה. הקבוצה עושה עבודה טובה, וכדי שהעונה הטובה הזאת תימשך אנחנו צריכים את התמיכה של האוהדים כפי שהם תמכו בנו עד עכשיו בצורה יוצאת מן הכלל, ואין לי ספק שהם ימשיכו לתמוך בנו".

תמיר כחלון התייחס גם הוא ליחס מהקהל, ואמר: "אני יודע שהאוהדים שלנו פגועים, וזה באמת דבר שגם פגע בנו, כי אתה נפגע בדרך כלל ממי שאתה אוהב. אבל אנחנו צריכים להוציא את עצמנו מהמצב אליו נכנסנו רק בכוחות עצמנו. אנחנו צריכים פשוט לעשות את הדברים שעשינו בתחילת העונה ולעשות את זה בשקט ובעבודה קשה. זה ברגליים שלנו, ואני מקווה שהאמון של הקהל בנו יחזור".

הבעלים מיטש גולדהאר נפגש היום עם המאמן דרור קשטן וממכבי תל אביב נמסר כי אין בכוונת הבעלים לבצע שינוי בצוות המקצועי לקראת העונה הבאה וכי כי לקשטן לא הוצע שום תפקיד במועדון. המנכ"ל עוזי שעיה שנכח בפגישה עם קשטן, אמר הערב לוואלה! ספורט: "ביום שאבי נמני לא יהיה במכבי תל אביב, גם עוזי שעיה לא יהיה במכבי תל אביב".

עוד נמסר מהמועדון כי גולדהאר נפגש עם אנשי כדורגל רבים, ביניהם קרל היינץ רומיניגה ואברהם גרנט, מאז רכש את מכבי תל אביב וימשיך לעשות כך. מטרת הפגישות, צוין בהודעת המועדון, הן לצורך מאמציו של הבעלים ללמוד את הכדורגל הישראלי והעולמי ואין בכוונתו לבצע שינוי בצוות המקצועי ממנו הוא שבע רצון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully