וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כל עקיבא לטובה

שער של עקיבא מגרלשווילי סידר להפועל ראשל"צ 0:1 בחוץ על עירוני רמת השרון והכתומים מתקרבים לפלייאוף העליון

הליגה הלאומית מתקרבת לשלבי החלוקה, והצפיפות הגדולה בצמרת היא שמרכזת את מירב המתח לפני המחזור ה-25, כאשר קבוצות רבות רואות עצמן משתחלות לפלייאוף העליון. היחידה שיכולה להיות רגועה באשר למעמדה היא קרית שמונה, שניצחה גם היום (שישי), 0:1 את עראבה, והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות. מכבי באר שבע החבולה המשיכה לדעוך והפסידה 1:0 לסקציה נס ציונה, ואילו נועלת הטבלה, הפועל מרמורק, נכנעה באותה תוצאה לבית"ר שמשון תל אביב. בשבת, סיבכה הפועל ראשון לציון את תמונת הפלייאוף העליון עם 0:1 רביעי במחזור על רמת השרון. הכח עמידר רמת גן קטעה רצף של חמש תוצאות תיקו עם ניצחון ביתי על עירוני בת ים, 1:2.

עירוני קרית שמונה - אחווה עראבה 0:1

אחרי שהשיג רק נקודה בשבועיים האחרונים עם עראבה, אייל לחמן חזר למגרש בקרית שמונה, שם אימן לפני ארבע שנים ולא הצליח לעלות את הקבוצה של איזי שירצקי לליגת העל. לחמן החל בסערה את הקדנציה שלו בעראבה, אך לאחרונה הקבוצה נעצרה, והיום היא המשיכה בדעיכה. מנגד, הצפוניים, שמוליכים את הטבלה בבטחה ונראים כעולים בטוחים לליגת העל, רשמו היום ניצחון שביעי ברציפות, וקשה לראות מי יעצור אותם. גם היום עשה זוראן בלדובלייב את ההבדל, כאשר חלוץ הרכש המקדוני הבקיע את השער היחיד במשחק (והשלישי ברציפות שלו) בדקה ה-75, אחרי בישול מצוין של אלרואי כהן.

מכבי באר שבע - סקציה נס ציונה 1:0

ימים לא קלים עוברים על העיר באר שבע, והם אינם פוסחים על הקבוצה השנייה של העיר, מכבי. מלבד מעצרו של היו"ר מוטי אבוקסיס והחשד לגבי אי כשירות משחקי העלייה בעונה שעברה, מכבי באר שבע סוחבת שלושה הפסדים רצופים, והיום היא רשמה את הרביעי, שעוד עלול לסבך אותה בקרבות התחתית. לאחר שרן מלכה הורחק בדקה ה-60 והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים, ניצלו זאת האורחים, ושער ניצחון של גאגה צ'קטיאני בדקה ה-76 העניק להם את מלוא שלוש הנקודות. נס ציונה מתקרבת להבטחת מקומה בפלייאוף העליון.

הפועל מרמורק - בית"ר שמשון תל אביב 1:0

אחרי שמונה הפסדים רצופים וכשהמרחק מחוף מבטחים עומד על תשע נקודות, עופר פביאן הרים ידיים והתפטר מתפקידו בהפועל מרמורק. מי שיחליף את המאמן הפתח תקואי עד תום העונה הוא ניסים אלימלך, מאמן הכושר של הקבוצה, שניסה לייצב את המערכת הקורסת, אך גם הוא התקשה להושיע היום. שער בודד של שי והבה בדקה ה-69 העניק לאורחים שלוש נקודות חשובות, שקטעו רצף של שישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עירוני רמת השרון - הפועל ראשון לציון 1:0

ערן קוליק השיג בשבוע שעבר את ניצחונו הראשון כמאמן עירוני רמת השרון, אבל מול הקבוצה החמה של יעקב הלל לא הצליח לייצתר המשכיות ורשם הפסד ראשון במשחקו השלישי בקבוצה. בעיטה אדירה ממרחק של עקיבא מגרלשווילי בדקה ה-28 הכריע את ההתמודדות וסידר לאורחים ניצחון שלישי ברציפות ומשחק רביעי ברציפות ללא ספיגה. ראשון לציון עלתה זמנית למקום השביעי עם 36 נקודות והיא חזק במאבק על הפלייאוף העליון. רמת השרון רחוקה 11 נקודות מקרית שמונה המוליכה, אבל בליגה כל כך צפופה היא צריכה קודם כל להסתכל למטה ולנסות לשמור על יציבות ולהבטיח את המקום בשישייה הראשונה. כל קבוצה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים. בלם ראשל"צ רובי רגב הורחק בצהוב שני בדקה ה-88 ואילו שוער רמת השרון, מנחם קורצקי, הורחק בתוספת הזמן לאחר שפגע ללא כדור בתום גולן.

הכח עמידר רמת גן - עירוני בת ים 1:2

המארחים כבר יכולים להרגיש היטב את הקו האדום בוער מאחוריהם, ואחרי לא פחות מחמש תוצאות תיקו רצופות, הצליחו הסגולים למצוא שלוש נקודות מלאות, שמרחיקות אותה מעט מהפועל ירושלים. בת ים שסובלת מתקופה חלשה במיוחד ניסתה לתקוף את השער בפתיחה, אבל מצאה דווקא את שערה שלה, כשיניב סבג כבש שער עצמי בדקה ה-13. רמת גן נכנסה למומנטום, ו-9 דקות מאוחר יותר הצליחה לנצל זאת עד תום, כשיוגב בן סימון קבע 0:2 בדקה ה-22. האורחים נאבקו לחזור למשחק, אבל מצאו רק שער מצמק מרגלי אקקי מיקוצ'דזה בדקה ה-88, שלא באמת עזר להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully