וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי ג'יי טאקר חתם בבני השרון

3.3.2010 / 22:36

שנתיים אחרי האליפות ההיסטורית עם הפועל חולון, חוזר הפורוורד המאסיבי לישראל. אקוניס: ”הוא מאד רעב להצלחה”

באחת ההחתמות המעניינות של העונה החתימה הערב (רביעי) בני השרון את פי.ג'יי טאקר עד סיום העונה. השחקן צפוי לנחות בארץ כבר ביום שישי ויוכל לקחת חלק במשחקה החשוב של הקבוצה ביום שני בחיפה. טאקר מגיע לקבוצה יום לאחר שהקבוצה שיחררה את הפורוורד אוגונה אוניקווה למכבי ראשון לציון ובמקביל לניסיון של בני השרון להחתים גארד ישראלי במקומו של דורי אסף שגמר את העונה. בין המועמדים לאייש את עמדת הגארד נמצאים ליאור ליפשיץ מהפועל חולון וגוני יזרעאלי מגלבוע/גליל עליון.

"קודם כל אני רוצה להודות לבעלים ונשיא הקבוצה לני רקאנטי. המהלך הזה לא יכול היה להתבצע בלי החלטה ועזרה אישית שלו על מנת שנוכל להביא חיזוק ברמה הזאת", אמר לאחר ההחתמה יו"ר בני השרון אלדד אקוניס, "בתקופה האחרונה אנחנו סובלים מהרבה חוסר מזל ובעיות כאלה ואחרות, כשאחרון בשרשרת היה פציעתו של דורי אסף שגמר את העונה. בעקבות כל זאת הרגשנו שאנחנו צריכים שינוי, ובעיקר שחקן שיוכל לשחק במספר עמדות, ולעזור בהובלת הכדור וביצירת מצבים בהתקפה".

"אנחנו מאמינים שטאקר יוכל מאד לעזור לנו בכל התחומים האלה", המשיך אקוניס, "מדובר בשחקן שהיה הMVP של הליגה לפני שנתיים והוביל את חולון לאליפות. שחקן על ניסיון שמכיר את הליגה ואפילו חלק מהשחקנים שלנו, וככה שיכול להיות לו אימפקט מידי וחיובי על הקבוצה. דיברנו איתו מספר פעמים בימים האחרונים, הוא מאד רעב להצלחה ומאד רעב לחזור למגרש ואנחנו מקווים שההצטרפות שלו תעזור לנו להגיע למטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת השנה".

טאקר (25, 1.98), בוגר מכללת טקסס משנת 2006, רשם בעונתו האחרונה במכללה 16.1 נקודות ו-9.5 ריבאונדים למשחק, בעונה שהכניסה אותו לשורה אחת עם שחקני המכללות הטובים ביותר של אותה עונה. טאקר נבחר במקום ה-35 בדראפט 2006 על ידי טורונטו, ואף שיחק בעונה שלאחר מכן 17 משחקים במדי הקבוצה אך בעקבות פציעה עבר לליגת הפיתוח. בתחילת עונת 2007/8 חתם בהפועל חולון ובין רגע הפך לשחקן הטוב ביותר בישראל. טאקר העמיד ממוצעים של 14.6 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק, וזכה בתואר המצטיין בליגה בכל אחד ממשאלי סוף העונה.

לאחר הזכייה באליפות הוזכר טאקר כמועמד למכבי תל אביב והפועל ירושלים, אך חתם בכסף הגדול של בי סי דונייצק האוקראינית. טאקר הספיק לשחק חודשיים באוקראינה לפני שנפצע בצורה קשה ונעדר מהמגרשים לחודשיים. במהלך העונה שעברה רשם 19.6 נקודות ו-5.9 ריבאונדים למשחק. גם העונה המשיך להצטיין, אך דונייצק התפרקה לפני כחודש וחצי ומאז שמו שוב עלה בהקשר של ליגת העל, כשהפועל ירושלים בדקה אפשרות לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully