וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "צריכים לשחק טוב יותר בהתקפה"

מאמן הנבחרת הצעירה שם את האצבע על הבעיה ב-1:1 מול רומניה. גיא אסולין: "ניסיתי לעזור לקבוצה בהחזקת כדור"

נבחרת ישראל הצעירה סיימה הערב (רביעי) בתיקו 1:1 מול נבחרת רומניה החזקה במשחק ידידות בנס ציונה. קונסטנטין ג'ינג'יבואנו העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השישית, בלם הפועל חיפה אושרי רואש איזן אחרי שלוש דקות.

היכולת של השחקנים בכחול לבן הייתה מעט מאכזבת, במיוחד במחצית השנייה בה גם רומניה לא הציגה כדורגל טוב, אבל המאמן הישראלי מוטי איווניר נשמע מאוד מעודד בסיום. "היה משחק אימון מצויין. הנבחרת הרומנית היא טובה מאוד", אמר המאמן הישראלי ופנה לניתוח המשחק: "אני מרוצה מזה שניסינו צורת משחק שונה וזה עבד לא רע. לקח לנו 15-20 דקות להיכנס לעניינים".

איוניר התייחס לדברים שעודדו אותו. "אני מרוצה מהנחישות וההקרבה של השחקנים. נתתי לכמה מהצעירים והם שיחקו בסדר. שיחקנו בלי חלק משחקני ההרכב שלנו ושיחקנו די בסדר. אני לא הכי מרוצה כי אנחנו צריכים לשחק בחלק הקדמי יותר טוב. טענה אחת אין לי לאף שחקן".

שחקן ברצלונה אתלטיק גיא אסולין, שסיכן את שער הרומנים מספר פעמים, ניסה להבין מה לא עבד בישראל. "עשינו הכל, היה חסר לנו רק סיומת, אבל צריך לקחת את הדברים הטובים. ניסיתי לעזור לקבוצה בהחזקת הכדור. ככל שיש יותר דקות לשחקן, יש לו הזדמנות להוכיח את עצמו. אני מקווה שנבוא מוכנים לשבדיה ונדע לנצל את המצבים שיש לנו. הדבר הכי חשוב זה הרצון להצליח".

בן סהר נשמע מעודד והסתכל קדימה: "אני נותן לכולם ציון טוב. זה משחק ידידות וזה הזדמנות טובה בשבילי לשחק. מילה טובה גם לגיא ששיחק מצויין. יש לנו שחקנים מצויינים ואני מאמין שנגיע רחוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully