וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: לאוסון הדהימה את נתניה, רמלה בגמר הגביע

נתניה הוליכה ב-15, אבל שלשה של לאוסון עם הבאזר קבעה 75:76 לרמלה. תפגוש בגמר את רמה"ש, שהביסה את רמת חן

בזמן ששלוש קבוצות כבר הבטיחו את מקומן בחצי גמר פלייאוף הנשים בכדורסל, התפנו הערב ארבע קבוצות להיאבק על הגביע, כשעל הכף הונח כרטיס לגמר. אחרי שהתפזר האבק התברר שהמשחק על התואר יהיה המשחק הקלאסי של כדורסל הנשים הישראלי, בין אליצור רמלה לרמת השרון. אגב, בפעמיים הקודמות שזה קרה ב-2007 וב-2008, הייתה ידה של רמלה על העליונה.

את הערב פתחו אליצור מכבי נתניה ואליצור רמלה, במשחק שהציג קאמבק עצום של קבוצה אחת, וקריסה מוחלטת של קבוצה אחרת. שחקניותיו של רועי אייזנברג, שהבטיחו את עלייתן לחצי גמר הפלייאוף בשבוע שעבר לאחר שגברו על אס"א ירושלים פתחו טוב את המשחק, והוליכו בסיום הרבע הראשון ב-5 נקודות הפרש. אלא שאז הגיעה ההתעוררות של נתניה, שעצרה את רמלה על 15 נקודות בלבד ברבע השני לעומת 23 שלה, בדרך ליתרון 35:40 במחצית.

הקיפאון ההתקפי של רמלה נמשך גם ברבע השלישי כשהיא שוב נעצרת על 13 נקודות בלבד ב-10 דקות, ונתניה ניצלה זאת עד תום בדרך ליתרון 14, לקראת הרבע האחרון. נתניה המשיכה במומנטום והגדילה את היתרון שלה עד 15 ברבע הרביעי. רמלה הבינה שאם ברצונה לשמור על חלום הגביע, יהיה עליה להילחם, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. ריצה של 0:12, בראשותה של דיאנה ג'קסון הורידה את היתרון הנתנייתי ל-3, שתי דקות לסיום.

ג'קסון עצמה היתה יכולה להביא את רמלה עד שיוויון, אבל התקשתה מהעונשין. נתניה יצאה להתקפה, שוב החטיאה, והותירה רק 7 שניות לרמלה. בפיגור 2, הגיע הכדור ללאוסון שבשלשה עם הבאזר קבעה 75:76 לרמלה, והעלתה את קבוצתה אל הגמר בדרמטיות. קלעו לרמלה: פלנט פירסון 27, דיאנה ג'קסון 26, אדוויג לאוסון 14, נואל קווין 7, אינה גורביץ' 2. קלעו לנתניה: אוקישה הווארד וליעד סואץ קרני 17 כל אחת, מוניק קוקר 15, מארשיי דוטסון 12, נעמי קולודני 6, רוני בן נון וטלי נוי 3 כל אחת, יאנה שפירו 2.

במשחק השני הביסה רמת השרון את מכבי רמת חן 61:79 במשחק הרבה פחות צמוד ודרמטי מזה שקדם לו. בשנה שעברה השתיים נפגשו בקרב על התואר והשחקניות של עדני דגן ניצחו בתום דרמה גדולה כדי להניף את הגביע השלישי בתולדות המועדון. הפעם זה היה הרבה יותר חד צדדי והקבוצה הטובה בליגה הביאה את היכולת גם לגביע וניצחה.

20 הדקות הראשונות עוד היו צמודות והסתיימו ב-27:32 לשחקניות של אורנה אוסטפלד, אבל רבע שלישי של 10:19 סייע להן לעלות לפער דו ספרתי אותו הן לא שמוטו עד הסיום.

קלעו לרמת השרון: אמברוסיה אנדרסון 18, מירב דורי ולייני סלווין 13 כ"א, שרי סם 10, קטיה לויצקי 9, יעל אהרונוב 3, איילת כהן 2.

קלעו לרמת חן: טיפני ג'קסון 18, קמיל ליטל 14, דומיניק קנטי 12, מיכל אפשטיין 7, דנה יהלומי 6, לימור פלג 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully