וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: נבחרת ישראל ניצחה את רומניה 0:2

הנבחרת לא הרשימה עם אלי אוחנה מאחורי הקווים, אבל ניצחה בחוץ 0:2 את רומניה, משערים של בניון (45) וברדה (פנדל, 82)

מילים רבות נשפכו על הנבחרת בחודשים האחרונים, בעיקר על זהותו של המאמן הבא, ועל ההגרלה הנוחה יחסית לה זכתה נבחרת ישראל, במוקדמות 2012. כל כך הרבה מילים שניתחו את סיכוייה של ישראל במידה ושם כמו רוברטו דונאדוני יגיע בכדי לעמוד מאחורי הקווים, שכבר כמעט ונשכחה היכולת האמיתית של השחקנים הישראליים. הערב (רביעי) חזרה ישראל אל הדשא, והשיגה ניצחון חוץ מרשים על הנייר, 0:2 ברומניה מול הנבחרת המקומית. למרות הניצחון, חייבים לומר שישראל היתה רחוקה מלהרשים במשחק, שנשלט ברובו על ידי הרומנים.

שחקן נבחרת ישראל יוסי בניון חוגג שער עם איתי שכטר. AP
ניצחון חוץ נאה. בניון וישראל חוגגים על רומניה/AP

שחקניו של אוחנה נראו אנמיים מאוד על המגרש, במיוחד בחלק הקדמי, ולא הצליחו באמת לסכן את שערו של השוער הרומני במחצית הראשונה, שנותר במשך דקות ארוכות ללא הזדמנות למתוח את אבריו. גם רומניה לא ממש הרשימה באותם רגעים, אם כי החל מהדקה ה-20 היא השתלטה על המשחק, והחלה תוקפת את ההגנה המבוהלת של ישראל, שהתקשתה להרחיק היטב כדורים. אלא שאז, כשהיה נדמה שהמחצית הולכת להסתיים בתיקו מאופס, הגיע אחד, יוסי בניון, ועשה את השינוי. קפטן הנבחרת ניצל איבוד כדור בחצי המגרש של הרומנים, ועם מהלך נאה שביצע עם שכטר, מצא את עצמו פנוי מול השוער כדי להעלות את ישראל ליתרון.

לכאורה, השער היה אמור להכניס קצת יותר מוטיבציה בקרב הנבחרת הרומנית במחצית השניה, אבל בפועל לא הרבה השתנה, ומלבד החמצה מסמרת שיער של מאריקה בדקה ה-46, המארחים לא הצליחו לחבר מהלכי כדורגל טובים מספיק בכדי לסכן את שערו של ניר דוידוביץ', שנכנס במחצית. גם ישראל המשיכה ביכולת החלשה, הלכה צעד אחורה וכמעט ולא ביקרה ברחבה הרומנית, כשנראה שהיא מסתפקת בשער היתרון של בניון. 8 דקות לסיום יצאה ישראל למתפרצת, ברדה השתלט טוב על הכדור, הוכשל ברחבה, ואת הפנדל הוא שלח פנימה, כדי להבטיח את הניצחון הראשון (ואולי האחרון) בעידן אלי אוחנה.

מהלך המשחק

דקה 5: הזדמנות ראשונה טובה לנבחרת, כשבניון מצא את קולאוטי ברחבה, אבל הבעיטה של החלוץ לא התלבשה, ונהדפה לקרן.

דקה 11: ההגנה הישראלית שוב איפשרה לרומנים להסתובב חופשיים, ורומן שלח בעיטה טובה ושטוחה, אבל אוואט הדף והכדור הורחק מהרחבה.

דקה 42: הרומנים החלו להתקרב לשער, רומן הרים כדור לרחבה, אבל הנגיחה של ניקולאו הלכה היישר אל אוואט.

דקה 45: שער! יוסי בניון ניצל איבוד כדור אומלל של הרומנים, פרץ קדימה, החליף דאבל פס עם שכטר ברחבה, ואז מול השוער הרומני כבש את שערו ה-20 במדי הנבחרת, 0:1 לנבחרת ישראל.

דקה 46: הזדמנות מדהימה לרומנים עם פתיחת המחצית השניה, כשהכדור הוגבה לרחבה, ההגנה הישראלית קפאה, ומאריקה עמד כשלושה מטרים מול השער, אבל הבעיטה הרעה שלו נהדפה על ידי יואב זיו.

דקה 56: ארבייטמן ביצע עבירה טיפשית, הרומנים קיבלו בעיטה חופשית, ותאמאש שלח טיל נהדר מ-30 מטרים, שחלף ליד הקורה של דוידוביץ'.

דקה 81: עומר גולן רק נכנס, וכבר קיבל כדור מושלם בתוך הרחבה, אבל לא הגיע אליו מוכן, ואיבד אותו ברשלנות גדולה.

דקה 83: שער! אליניב בדרה רדף אחרי כדור ארוך, חטף אותו ופרץ אל הרחבה. נשו הכשיל אותו והשופט סימן על הנקודה הלבנה. ברדה ניגש לבעוט, ושלח כדור גבוה אל החיבור השמאלי, 0:2 לנבחרת ישראל.

הרכב נבחרת ישראל: דודו אוואט (ניר דוידוביץ', 46), קלמי סבן, אבי סטרול (דקל קינן, 54), טל בן חיים (דין מורי, 70), יואב זיו, אביחי ידין (תמיר כהן, 46), בירם כיאל (רוני גפני, 90), גילי ורמוט (ביברס נאתכו, 70), יוסי בניון (עומר גולן, 80), איתי שכטר (אליניב ברדה, 46), רוברטו קולאוטי (שלומי ארבייטמן, 46).

הרכב נבחרת רומניה: קוסטל פנטילימון, ואסילה מאפטיי, דורין גויאן, מירל ראדוי, מיחאי נשו, מיחאי רומן, פול קודריאה, ראדו פלורסקו, באנל ניקוליצה, דניאל ניקולאו, צ'יפריאן מאריקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully