וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה ישראל: מחלוקת לגבי עלות האבטחה

ארבעה ימים לפני הזינוק, קיימים פערים בין מארגני הטור, שכבר פנו לשר לביטחון פנים, ובין המשטרה, שדורשת 214 אלף ש"ח

ארבעה ימים לפני יריית הזינוק למרוץ האופניים הבינלאומי ה"טור דה ישראל", מארגני הטור שוקלים להרים ידיים ולהודיע על ביטולו. 124 רוכבים, 44 מהם מחו"ל, נרשמו לתחרות הראשונה מסוגה בישראל, אשר במהלכה הם עתידים לחצות את ישראל מהגבול בצפון ועד אילת, אך דרישות המשטרה לתשלום של 214 אלף שקלים מעמידה את המארגנים בפני קשיים שעשויים לבטל את התחרות.

דן בזנר, מבעלי חברת ההפקות צימוק, אשר מפיקה את הטור, מספר: "מזה מספר שבועות שאנחנו מקיימים פגישות עם המשטרה לגבי הצירים שבהם יעבור הטור. המשטרה היא שקובעת את מספר השוטרים בשכר שיחסמו את הצירים השונים. על פי כל ההערכות שלנו, התשלום עבור שכר השוטרים אמור להיות כ-60 אלף שקלים, אך להפתעתנו באגף התנועה של המשטרה רוצים שנממן גם את הניידות והאופנועים ודורשים מאיתנו 214 אלף שקלים. אני מבין את הצורך לשלם שכר לשוטר שבמקום להיות ביום חופש יוצא ליום עבודה, אבל למה אנחנו צריכים לממן את עלות הניידת והאופנוע שמסיעים אותו? הרי המשטרה לא צריכה לשכור כלי רכב מיוחדים לרגל הטור דה ישראל".

בזנר פנה היום בפנייה דחופה לשר לביטחון פנים, למפכ"ל, לשר התיירות ולשרת הספורט וביקש את התערבותם הדחופה כדי לשנות את הדרישות המוגזמות של המשטרה, תוך שהוא מציין שלמרות שיתוף הפעולה ההדוק עם המשטרה, רק לפני יומיים התבררה לו לראשונה הדרישה לתשלום הכבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully