וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביצ'ה אילייב ערך אימון מלא

למרות זאת, לא בטוח שהוא ייכלל בסגל מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע. גם דור מלול שב להתאמן. שבחון אמור לפתוח

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת משחק הבית נגד הפועל באר שבע בשבת בבלומפילד, שממנו נעדרו אנדריי קומאץ', רוני גפני ואיליה יברויאן, שנמצאים עם נבחרותיהם, וכן מאור בוזגלו, שישחק הערב במדי הנבחרת הצעירה נגד רומניה.

מי שערך היום אימון מלא הוא הקשר הסרבי, איביצ'ה אילייב, שסובל מפציעה בברכו, כאשר נכון לעכשיו עדיין לא ברור אם הוא יכלל בסגל. במועדון החליטו להמשיך ולטפל באילייב בסדרה של טיפולים מיוחדים, שכוללת גם זריקות שאמורות להקל את פציעתו. עדיין לא ברור אם אילייב יהיה כשיר בשבת או בכלל למשחקים הקרובים.

שחקן נוסף שחזר לאימונים הוא המגן דור מלול, שמחלים מקרע ברצועת הקרסול והחל באימונים אישיים עם הפיזיולוג, בוקי ירון. בשל החוסרים הרבים באימון, התקשו בצוות המקצועי לתרגל את ההרכב הראשון, אך מי שמתוכנן לחזור להרכב אחרי שני הפסדים רצופים של הקבוצה הוא הקשר יוסי שבחון, שנכנס כמחליף במשחק נגד מכבי פתח תקוה ואף כבש שער.

הבעלים הקנדי, מיטש גולדהאר, שהיה אמור לעזוב את ישראל, נשאר בארץ והוא עשוי להיות נוכח גם במשחק נגד הפועל באר שבע בשבת.

אתמול נערך טיול בירושלים לשנתון ילדים ב' של מכבי צפון ודרום, שכלל ביקור במנהרות הכותל, הכנסת ומפגש עם שרת הספורט, לימור לבנת, ומפגש עם הח"כים רונית תירוש ואיתן כבל. הטיול יועד לילדי בר המצווה של המועדון.

הערב ספגה מכבי תל אביב קנס של 2,000 שקל בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות בעקבות זריקת הנעל מיציע אוהדי הקבוצה, לעברו של וינסנט אניימה בדרבי האחרון בבלומפילד. כמו כן, נקנסו הערב גם הפועל רמת גן ב-8,000 שקלים בעקבות אי הגשת דוחות כספיים בזמן. יו"ר הפועל פתח תקוה דני לוי נקנס ב-1,000 שקלים בפועל ו-3,000 נוספים על תנאי בעקבות ההתבטאויות שלו נגד חלים זאטמה, אחרי המשחק מול בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully