וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: גודוי קרוז בראש

הקבוצה הקטנה ממנדוזה תפסה את המקום הראשון, אחרי 1:2 על לאנוס. אינדפנדיינטה במקום השני, 0:1 לריבר על סן לורנצו

המחזור השביעי בליגה הארגנטינאית על סף סיום ועדיין קשה לקבוע מי הן המועמדות לאליפות. עונת הקלאוסורה משוגעת מתמיד, כאשר הגדולות ממשיכות לאכזב וקבוצות הצמרת האחרות של השנים האחרונות עסוקות בעיקר בגביע הליברטדורס. כל זה מאפשר לגודוי קרוז הקטנה להוליך את הטבלה אחרי ניצחון 1:2 על לאנוס, ולאינדפנדיינטה לחלום על חזרה לימי הזוהר עם 0:1 קטן על טיגרה ומקום שני.

גודוי קרוז - לאנוס 1:2

עם שלושה שערי חובה בלבד ויעילות רבה של שחקני ההתקפה, עונת הבכורה של עומאר אסאד כמאמן נפתחה בהצלחה גדולה. גודי קרוז עלתה ליתרון משער של הקולומביאני חאירו קסטיז'ו (36), סנטיאגו סאלסדו איזן עבור לאנוס (57) וקרלוס סאנצ'ז האורוגוואי הכריע את המשחק (73).

טיגרה - אינדפנדיינטה 1:0

אחרי הניצחון בדרבי על ראסינג, הקבוצה של אמריקו גאז'גו השיגה המשכיות עם שלוש נקודות בוויקטוריה. דאריו גאנדין החמיץ פנדל בדקה ה-11 עבור אינדפנדיינטה, אבל אנדרס 'קוקי' סילברה הכריע עם שער הניצחון בדקה ה-57. טיגרה עם הפסד שלישי העונה ועדיין ללא ניצחון ביתי.

אסטודיאנטס - ארחנטינוס 1:0

הפינצ'ה, שהציבו לעצמם למטרה לשמור על גביע הליברטדורס, עלו כמובן ללא הקפטן חואן ורון שטס עם הנבחרת לגרמניה, והופתעו במגרשם על ידי ארחנטינוס. את שער הניצחון, באופן אירוני, הבקיע בדקה ה-33 דווקא חוסה לואיס קלדרון בן ה-39, שכבר הודיע במהלך העונה שעברה על פרישה כשלבש את מדי אסטודיאנטס, אך לבסוף שב למגרשים והעניש את הקבוצה בה נחשב לסמל.

בנפילד - קולון 1:3

האלופה הנחילה הפסד בכורה בטורניר לקבוצה מסנטה פה, למרות חסרונו של החלוץ סבסטיאן פרננדז. רובן רמירז, שחקן קולון לשעבר, הבקיע שער אדיר בחצי מספרת בדקה ה-14 וכריסטיאן גרסיה קבע 0:2 בדקה ה-32. אסטבן פוארטס הוותיק צימק עבור קולון בבעיטה חופשית בדקה ה-86, אבל המילה האחרונה הייתה של רמירז, שהשלים צמד עם מבצע אישי נאה בתוספת הזמן.

ריבר פלייט - סן לורנצו 0:1

קלאסיקו המאכזבות במונומנטל הסתיים בניצחון דחוק לריבר פלייט, כשהצרות של דייגו סימאונה בצד השני רק הולכות ומתעצמות. דווקא הילד פקונדו אפראנצ'ינו, שנכנס כמחליף בדקה ה-69, הכריע את המשחק בחלוף חמש דקות וחגג את שעער הבכורה שלו בבוגרים. ניצחון ליגה שני העונה לריבר, הפסד רביעי לסן לורנצו.

אתלטיקו טוקומן -ניואל'ס אולד בויס 1:1
לטוקומן: חואן פאבלו פריירה (90). לניואל'ס: מאוריסיו ספרדוטי (63)

צ'קאריטה - חימנסיה לה פלאטה 1:0
לחימנסיה: הרנן אנסינה (86)

4:4 סוער ודרמטי בין בוקה לוולז

עוד ביום שלישי, המחזור השביעי של הקלאוסורה סיפק ללא ספק את אחד המשחקים הגדולים והמותחים בשנים האחרונות, ולבטח הטוב ביותר העונה, אחרי שבוקה ג'וניורס סיימה ב-4:4 במשחק החוץ שלה נגד ולז סארספילד. אז מה היה לנו במשחק הזה? שני שערים של סנטיאגו סילבה, החלוץ האורוגוואי והופעה טובה של מרטין פאלרמו, שאותת למראדונה על יכולתו, אחרי שער שכבש, אבל החמיץ פנדל, ובכל מקרה הוא הישווה את שיא הכיבושים של המועדון (218), ששייך לרוברטו צ'רו, שעד היום היה הכובש המצטיין של בוקה, שיא שהחזיק בו מאז 1938.

גארי מדל כבש את השער המאוחר של בוקה (89), שהוציאה נקודה מהמפגש והיא מדורגת רק במקום ה-11. ולז, לעומתה, שומרת על המקום הראשון למרות התיקו, אבל קולון וגודוי קרוז, שעדיין לא שיחקו, יוכלו לעבור אותה אם יסיימו לפחות בתיקו.

ולז הובילה 0:1 בדקה ה-12 אחרי שויקטור זפאטה כבש, אבל בוקה חזרה עם שלושה שערים, כשלוסיאנו מונזון (37), פאלרמו (39) וניקולס גאיטן (56) העלו אותה ליתרון 1:3. מכאן ולז הראתה שהיא לא נבהלת מפיגור, כשסילבה כבש פעמיים (64, 82) וחואן מנואל מרטינז (75) הוסיף שער, כשולז הובילה כבר 3:4, אבל אז כאמור הגיע שער הניצחון של מדל, שהשאיר את בוקה עם נקודה.

במשחקים נוספים ארסנל ניצחה 2:3 את רוסאריו סנטרל. חאבייר ז'אקוצי (17), מאורו אובולו (21) וסרחיו סנה (61) כבשו לארסנל, מילטון קראגליו (10) ולוצ'ו פיגרואה (79) הבקיעו לרוסאריו. ראסינג והוראקן סיימו ב-1:1, אחרי שאדוארדו דומינגז כבש בזמן הפציעות את שער השוויון של הוראקן. קלאודיו ביילר כבש את היתרון לראסינג כבר בדקה ה-15.

עדכון ראשון: 3/3 11:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully