וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונגה: "עבורי זו הפתעה שאנחנו פייבוריטים במונדיאל"

מאמן נבחרת ברזיל לא מתרגש מה-0:2 על אירלנד. על אי זימונו של רונאלדיניו: "שחקנים באים ושחקנים הולכים". טרפאטוני כועס

רויטרס

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

לא מעט עיניים יהיו נשואות הקיץ לעבר ברזיל, שממשיכה להתכונן לגביע העולמי ואתמול (שלישי) היא סימנה לעצמה עוד וי באיצטדיון האמירויות אחרי ניצחון במשחק ידידות 0:2 על אירלנד. לא מעט הזדמנויות היו לסלסאו, אבל רק פעמיים הצהובים של דונגה הצליחו להבקיע, כשקית אנדרוס הבקיע שער עצמי (44) ורוביניו השלים את התוצאה (76).

ובינתיים מירב השאלות שמופנות לדונגה גם לאחר המשחק קשורות לאי זימונו של רונאלדיניו להתמודדות ולשאלה האם שחקנה של מילאן יגיע לדרום אפריקה. "פלה היה פעם השחקן הכי טוב בעולם", אמר בהקשר הזה המאמן. "גם אני שיחקתי בנבחרת. שחקנים באים ושחקנים הולכים. יש לנו את השחקנים שנבחרו אבל אנחנו צריכים לקבוע עוד כמה דברים".

על היכולת של רוביניו והשתלבותו בסגל, אמר: "אפשר לראות כמה רוביניו שמח שוב. הוא צריך את הכדור ברגליים ולשחק טוב כדי להיות שמח. עם המאמץ שהוא משקיע במגרש, הוא הראה לכולנו למה הוא מסוגל. רוביניו הוא תמיד מישהו שיש לו רגש נהדר עבור הנבחרת הלאומית".

דונגה גם התייחס לסיכויים של ברזיל לקטוף את התואר בעוד מספר חודשים, ואמר: "להיות עדיפים או לא זה לא אומר שום דבר, אנחנו צריכים לשחק. עבורי זו הפתעה שאנחנו עדיפים מכיוון שקראתי שהשחקנים בנבחרת משחקים רע באירופה. אנחנו צריכים לעבוד עם 23 שחקנים, צריכים ליצור לעצמינו קבוצה ולדעת אילו שחקנים אנחנו יכולים להחליף ואילו לא. הכל כמעט ברור לנו. יש לנו אפשרויות שונות לגבי איך אנחנו צריכים לשחק".

באירלנד, שלא תשחק במונדיאל, ג'ובאני טרפאטוני, שלא יאמן במונדיאל, כעס על אישור השער הראשון, שהובקע אחרי שרוביניו היה בנבדל. "ראינו 45 דקות יפות מאוד מבחינת המשחק. אני חושב ששיחקנו באותה רמה של ברזיל וחשבתי שאנחנו יכולים להמשיך ברמה הזו ולא להפסיד. בשער היו לשופט עיניים מיוחדות, השער הובקע בנבדל. אם היינו מסיימים את המחצית הראשונה ב-0:0, הגישה של ברזיל למחצית השנייה הייתה שונה כי מבחינה פסיכולוגית הם היו מנסים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully