וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב ומטה אשר מתקרבות לגמר

הצהובים ניצחו בקלות 1:3 את הפועל כפר סבא בחצי גמר הפלייאוף ועלו ל-0:2, גם מטה אשר ניצחה - 0:3 את קרית אתא

נראה שאין מנוס ממפגש בין מכבי תל אביב להפועל מטה אשר בגמר הפלייאוף בכדורעף. שתי הקבוצות השיגו כבר ניצחון שני בסדרות חצאי הגמר למרות שהן שיחקו בחוץ. מכבי תל אביב ניצחה שוב 1:3 את הפועל כפר סבא ועלתה ל-0:2, כשהפועל מטה אשר ניצחה 0:3 חלק את עירוני קרית אתא וגם היא כבר עם אותו יתרון. הסדרות מתקיימות בשיטת הטוב מחמישה משחקים ושתי הקבוצות רחוקות כעת מניצחון אחד בדרך לגמר.

הערב נפתחה סדרה נוספת שתקבע מי תהיה היורדת לליגה הלאומית, בה נפגשות מ.ס עילבון ואליצור כרמיאל. במשחק הראשון, שנערך באולם הספורט בעילבון לעיני 150 צופים, ניצחה כרמיאל ועלתה ל-0:1 בסדרה של הטוב משלושה משחקים. המערכה הראשונה הייתה צמודה מאוד והסתיימה ב-24:26 לכרמיאל, האורחים השתחררו לאחר המערכה הזו וניצחו את שתי המערכות הבאות פעמיים בתוצאה זהה 16:25 עם משחק טוב של אנדריי זיידמן, אלכס קפלן ופבל דמיאנסקו, שהוליכו את כרמיאל ל-0:3 במשחק כולו. בשבת ב-19:30 בכרמיאל תוכל הקבוצה להבטיח את הישארותה בליגה ולשלוח ללאומית את עילבון.

הפועל כפר סבא – מכבי תל אביב 3:1

לאולם בר לב בכפר סבא הגיעו 300 איש, שקיוו לראות את כפר סבא המארחת, שסיימה רביעית בבית העליון, מנחילה לדאבליסטית הפסד ראשון העונה. במשחק הקודם בסדרה ניצחה תל אביב בבית 1:3. המשחק נפתח כמו הראשון, כשתל אביב שלטה במערכה הראשונה וניצחה 16:25.

כפר סבא חזרה למשחק, ניצחה מערכה שנייה העונה מול מכבי, 20:25 והשוותה ל-1:1. אלא ששון פייגה ועומר דננברג הוליכו את האורחים לשני ניצחונות מהירים במערכות הבאות 7:25 ו-11:25 בדרך לעוד ניצחון קליל.

עירוני קרית אתא – הפועל מטה אשר 3:0

באולם בגבעת הרקפות, קרית אתא, שסיימה שלישית בבית העליון אירחה את מטה אשר שסיימה שנייה. 200 צופים הגיעו לאולם, כאשר מתוכם כ-50 ממטה אשר, שעודדו את קבוצתם כל המשחק. האורחים הגיעו למשחק ביתרון 0:1, לאחר הניצחון במשחק הראשון בסדרה 1:3.

מטה אשר שיחקה היטב לאורך כל המשחק, כשהיא נהנית בעיקר ממשחק נפלא של הזר קרלוס קולה. לאחר 19:25 במערכה הראשונה, התפתחה מערכה שנייה צמודה, שהסתיימה ב-23:25 למטה אשר. אתא ידעה שהיא חייבת לנצח את המערכה השלישית, אך מטה אשר, במשחק קבוצתי מצוין בראשותם של קולה, ג'ואלסון ברבוסה והקפטן עידו כהן, ניצחה גם את המערכה השלישית 20:25 והשלימה 0:3 חלק. בקרית אתא בלט רומן אוסטרובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully