וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מ.כ. הבקעה ניצחה במשחק העונה

שחקניו של דרור כהן ניצחו 81:83 את יקנעם/מגידו ושמרו על הפסגה. אשדוד עלתה למקום השני אחרי 74:80 על לב השרון

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, נראה שמ.כ. הבקעה תסיים את הליגה הרגילה בלאומית במקום הראשון. שחקניו של דרור כהן דהרו לעבר ניצחון חשוב נוסף, הפעם במשחק העונה נגד הפועל יקנעם/מגידו 81:83, שהיה גם ניצחונה השישי ברציפות של הקבוצה. הבקעה, שספגה העונה רק חמישה הפסדים, מתקדמת לפער של שתי נקודות על פני הקבוצות שדולקות עליה, ואילו יקנעם מאבדת גובה ונושרת למקום השלישי.

לא מעט קבוצות ביקשו לנצל את משחק העונה כדי לקזז פערים בצמרת. מכבי אשדוד הצליחה לעשות זאת עם ניצחון חשוב נוסף 74:80 על הפועל לב השרון, שהעלה אותה ל-13 ניצחונות. גם הפועל קרית טבעון חגגה ניצחון, שהעלה אותה למקום הרביעי אחרי 67:81 בחוץ על מכבי באר יעקב. טבעון ניצלה את הפסדה של הפועל חיפה המידרדרת 96:88 לאליצור יבנה, ששבה לנצח אחרי ההפסד בשבוע שעבר.

הפועל יקנעם/מגידו - מ.כ. הבקעה 83:81

הבקעה כאמור ביקשה להגדיל את הפער בטבלה מיריבותיה והצליחה במשימה שלה עם משחק קשה מאוד נגד קבוצתו של אוהד יתום. המארחים היו דומיננטיים מאוד ברבע הראשון והובילו 17:23 בסוף הרבע הראשון, כשגם למחצית הם ירדו ביתרון, 39:42. הבקעה החלה לחזור לעניינים, כפי שהיא נוהגת בדרך כלל, במחצית השנייה וירדה בנקודה הפרש בסוף הרבע השלישי, כשהיא מצליחה לשמור על הפער עד הסיום.

"חזרנו לבסיס שלנו השבוע וזה מה שעזר לנו לנצח", הסביר דרור כהן בסיום. "יש פה סגל ישראלים רחב ואני צריך למצוא את השלושה שיהיו טובים באותו יום. מתחילת העונה אנחנו עובדים שבוע לשבוע והעיקר זה שלא נעשה שטויות". נועם מטלון, שקלע 18 נקודות, סיכם: "המטרה שלי היא לחזור לליגת העל. יש פה שחקנים מצוינים, אולי החומר הכי טוב בליגה, אבל בפלייאוף נצטרך לתת את הסחורה. זה היה משחק עם הרבה לחץ".

אוהד יתום, מאמן יקנעם מגידו, שירד מנוצח, אמר: "הם השתלטו על המשחק ואנחנו מצידנו איבדנו כדורים. לא זרמנו בהתקפה, תקענו את הכדור, אבל אני גאה בחבר'ה. השיא יהיה בפלייאוף, ועכשיו זה ממש לא השיא. אנחנו נעלה ליגה".

הפועל לב השרון - מכבי אשדוד 80:74

מכבי אשדוד ממשיכה להתאושש מהעזיבה של רמי הדר, ואחרי שבשבוע שעבר היא הביסה במשחק הצמרת את יקנעם/מגידו, רוני צוקרמן חגג ניצחון נוסף. האחרונה בטבלה, שלא ניצחה ארבעה משחקים ברציפות, עשתה חיים קשים ושמרה על משחק צמוד, כשלמחצית היא ירדה בפיגור שתיים בלבד (40:38), אבל אשדוד החלה לברוח ברבע השלישי ודאגה לחזור הביתה עם ניצחון חוץ חשוב.

אליצור רמלה - כוכב יאיר/כפר סבא 97:85

הקבוצה מרמלה עדיין חולמת להשתלב בשמינייה הראשונה של הליגה, אבל ההפסד הביתי לשכנתה בטבלה לא ממש עזר כדי להתקדם לעבר המטרות. רמלה, שדווקא הגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים, נכנעה ליריבה, שכבר עם ארבעה ניצחונות רצופים. היתרון התנדנד מצד לצד, ואחרי יתרון נקודה לרמלאים בסיום הרבע השלישי, כוכב יאיר הצליחה לברוח והשיגה את ניצחונה העשירי העונה.

אליצור יבנה - הפועל חיפה 88:96

אחרי שדאגו להראות לכל קבוצות הליגה בתחילת העונה שיש מועמדת רצינית לעלות, יבנה החלה לגמגם והשבוע נמשכת ההתנדנדות שלה מניצחון להפסד. המארחים, שנכנעו בשבוע שעבר לכוכב יאיר/כפר סבא, פיגרו במחצית 43:37 ובסוף הרבע השלישי 65:58, אך מהפך נהדר שלהם סידר להם ניצחון מספר 11 העונה, שמקפיץ אותם למקום השישי בטבלה.

מכבי באר יעקב - הפועל קרית טבעון 81:67

באר יעקב עם רמי הדר על הקווים בסך הכל קיוותה להשיג ניצחון ראשון אחרי שני מחזורים שבהם לא עשתה זאת, אבל לטבעון היו תוכניות אחרות, כשהרצון העיקרי שלה היה להתקרב לשלישייה המובילה. שלושה רבעים המארחים החזיקו מעמד, אבל טבעון הצליחה לברוח ברבע האחרון, והיא נותרה במקום הרביעי עם מרחק סביר מהמוליכות.

מכבי הוד השרון - הפועל בארי 75:71

האורחים מקיבוץ בארי לא ראו ניצחון בשני המחזורים האחרונים, אבל ידעו שאפשר להשיג אחד כזה במשחק נגד הוד השרון מהתחתית, שנלחמת על חייה. בארי הצליחה ליצור לעצמה יתרון בסוף הרבע הראשון (18:21), אבל הוד השרון הפכה ל-35:37 עד המחצית. אחרי שתיים להוד השרון בסוף חצי שעה של משחק, בארי נתנה את הגז וביטלה את המאזן השלילי שלה, שהשתפר ל-10:10.

הפועל נצרת עילית - אליצור קרית אתא 65:74

קרב התחתית הסתיים בצורה צורמת ליורדת מליגת העל, שממשיכה לאבד גובה ודווקא אחרי הניצחון בשבוע שעבר על באר יעקב, היא חזרה למסלול ההפסדים כשיש לה שבעה בשמונת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully