וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ראשון לציון של הפועל, תל אביב של אס"א

האדומים של ראשון לציון גברו 25:26 על מכבי בדרבי, ויפגשו בגמר הגביע את אס"א, שניצחה 27:31 את מכבי תל אביב

הכדוריד הישראלי לבש חג הערב (שלישי) לכבוד אחד האירועים המרכזיים של העונה, כשבאולם מטרו ווסט ברעננה נערכו צמד משחקי חצי גמר גביע המדינה. המשחק שפתח את הערב היה הדרבי התל אביבי בו גברה אס"א תל אביב, מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות, 27:31 על יריבתה העירונית מכבי תל אביב. היריבה של אס"א תגיע כמובן מראשון לציון, כאשר במשחק השני ניצחה הפועל ראשון לציון 25:26 את האלופה מכבי במשחק דרמטי כמיטב המסורת.

הפועל ראשון לציון - מכבי ראשון לציון 25:26

רק בשישי האחרון נפגשו שתי הקבוצות של ראשון לציון, והפגינו משחק לא מבריק שהסתיים בניצחון 22:26 של הפועל, שלא זכתה בגביע מאז 2001 וראתה את הצהובים מניפים בינתיים ארבע פעמים. מכבי, שנטלה חלק בכל אחד מהגמרים מאז 2003, הגיעה כפייבוריטית לשני הגמרים האחרונים, אך פעמיים נוצחה על ידי אס"א וירדה מתוסכלת בגלל שערים דרמטיים שספגה בדקות הסיום. הפעם הסיפור שלה הסתיים כבר בחצי הגמר.

כרגיל בדרבי של ראשון לציון, האווירה הלוהטת שלטה החל משריקת הפתיחה, עם כרטיסים צהובים מהירים והרחקה של חן בירנבוים ממכבי. גל אברהם ואריאל רוזנטל העניקו למכבי יתרון קל, אבל הפועל לא נתנה ליריבתה לברוח וירדה למחצית ב-13:13, הודות לארבעה שערים של יותם טל שעלה מהספסל.

המומנטום האדום נמשך עם צמד של אמיר לנגליב בפתיחת המחצית השנייה, אך יואב נאמן דאג לשיוויון. הפועל שוב ניסתה לברוח והפעם הצליחה, הודות ליכולת מצוינת של השוער אנדריי קמישב. כשנותרו פחות מארבע דקות לסיום הוליכה הפועל 22:25, אך מכבי נלחמה בשיניים וסחטה דרמה מורטת עצבים בדקות האחרונות, אם כי האדומים הם אלה שחייכו לבסוף עם 25:26. הפועל, שניצחה בשני המפגשים האחרונים בליגה, רושמת עוד ניצחון יוקרתי על יריבתה העירונית ותעניק לקפטן עידן מימון אפשרות להניף גביע מספר 11 בקריירה.

אס"א תל אביב - מכבי תל אביב 27:31

שתי התל אביביות התחזקו לפני העונה הנוכחית ושמו להן למטרה לזכות באליפות ואולי להעביר את ההגמוניה אליהן, אך בליגה בינתיים הן נמצאות במקומות השלישי (אס"א) והרביעי (מכבי). אס"א המנוסה יותר ניצחה פעמיים העונה בליגה לעומת הפסד בודד, וגם הערב הראתה כי לפחות כרגע היא קבוצה יותר טובה. המשחק החל בקצב טוב והמחצית הראשונה הייתה צמודה לכל אורכה, כאשר אס"א מובילה ומכבי מצליחה להישאר צמודה עם פיגור 17:16 במחצית.

לאחר ההפסקה הקבוצה של אבי רש כבר לא החזיקה מעמד, ועם שער אחד בשש דקות היא נקלעה לפיגור של ארבעה שערים. פסקי הזמן של רש לא הועילו מול ההגנה החזקה שהעמידו הכחולים-לבנים של אולג בוטנקו, שיצרו יתרון מבוסס של 18:24. מכבי תל אביב עוד ניסתה לחזור לקראת הסיום, אך בכל פעם שהחלה ליצור איזשהו מומנטום שחקני אס"א, בראשות איציק חליפי ומריו סאריץ' (10 שערים, 6 מ-6 בפנדלים), השיגו שער שהרגיע את העניינים בדרך לניצחון 27:31.

עדכון ראשון: 21:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully