וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: קאזאן נותרה במאבק על רבע הגמר

יריבת הפועל ירושלים ניצחה במשחק צמוד את גלאטסראיי 89:92 (פופוביץ' קלע 22). אריס של בלאט ונימבורק של קצורין הביסו

עוד לפני הניצחון של ולנסיה על הפועל ירושלים, ניצחה קאזאן במחזור החמישי של הטופ 16 ביורוקאפ את גלאטסראיי 89:92 בתום משחק צמוד, כשהרוסים ימשיכו להיאבק על המקום בשלב הבא אחרי שעלו למאזן 2:3. הטורקים כבר סיימו את דרכם בתחרות אחרי שספגו את הפסדם החמישי בחמישה משחקים.

קאזאן ניצחה בשני הרבעים הראשונים וירדה למחצית ביתרון 41:46, אבל ברבע השלישי הטורקים הכתיבו את הקצב וירדו בסיומו בפער של 66:69. בדקה האחרונה היתרון של קאזאן עמד על נקודה, אבל זריקות מוצלחות מהקו של מרקו פופוביץ' והחטאה של דריוס וושינגטון הובילו את מאצ'יי לאמפה להכריע את ההתמודדות, גם הוא מהקו. פופוביץ' סיים עם 22 נקודות, לאמפה קלע 19 והוריד עשרה ריבאונדים. קרסימיר לונצ'אר קלע 16. אצל המפסידים סיים וושינגטון עם 32 נקודות.

גם נימבורק עשתה צעד חשוב לשלב הבא. שחקניו של מולי קצורין השיגו ניצחון שלישי בטופ 16 כשהביסו בחוץ 55:73 את הכוכב האדום. פטר בנדה הוליך את הצ'כים עם 18 נקודות, ארתור לי קלע 17. אצל המפסידים בלט פיליפ וידנוב עם עשר נקודות בלבד. כעת לשתיים ולגראן קנאריה יש מאזן זהה של 2:3. במחזור האחרון תארח נימבורק את אנקרה למשחק נוח על הנייר.

אריס סלוניקי, קבוצתו של דייויד בלאט, השיגה אף היא ניצחון שלישי אחרי שמחצה 54:84 את חובנטוד בדאלונה. ג'רמי ריצ'ארדסון סיים עם 19 נקודות, מאט וולש קלע 17 נקודות ליוונים וקיידרן קלארק הוסיף 16. אצל המפסידים לוקה בוגדנוביץ' סיים עם 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully