וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניקווה סיכם במכבי ראשון לציון

2.3.2010 / 20:27

בני השרון הציעה לכתומים את הפאוור פורוורד, שסיכם את תנאיו אחרי משא ומתן מהיר ויצטרף לאימוני הקבוצה מעיר היין

אוגונה אוניקווה סיכם הערב (שלישי) במכבי ראשון לציון. שחקנה של בני השרון ניהל משא ומתן עם הקבוצה מעיר היין, אחרי שהצוות המקצועי של הכתומים בראשות אפי בירנבוים ורועי חגאי, סימנו אותו כמועמד מרכזי להשלים את מצבת הזרים של הקבוצה.

ההחלטה בבני השרון לקיים משא ומתן להעברתו של אוניקווה נבעה בעיקר ממחשבה שקיימת בתקופה האחרונה בקבוצה שהפאוור פורווד אינו מתאים מבחינה מקצועית. הפנייה נעשתה על ידי בני השרון, שהציעה לראשון לציון לקלוט את השחקן ולצרפו עד תום העונה. אוניקווה יצטרף לדארל טאקר, שחתם מוקדם יותר השבוע במקום דלרון ג'ונסון הפצוע, וכבר מחר יערוך את אימון הבכורה שלו. בני השרון תנסה השבוע לצרף שחקן שיחזק את הקו האחורי שלה.

אוניקווה (30, 2.03 מ'), בריטי ממוצא ניגרי, שיחק במכללת פנסילבניה, אותה סיים בעונת 2003 ולאחר מכן חזר לאירופה לליאון הספרדית. לאחר עונה נוספת בהואלבה, חתם בבני השרון בתחילת עונת 2005/6, וב-30 משחקים רשם 18.7 נקודות ו-6.4 ריבאונדים למשחק. אוניקווה חזר לליגה השנייה בספרד לסראגוסה ובעונה שעברה הגיע לבני השרון לאחר שני משחקים. אוניקווה הספיק לשחק חמישה משחקים לפני שקרע את הרצועה הצולבת בברך וגמר את העונה. העונה ב-15 משחקים רשם 10.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully