וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה וצסק"א כבר ברבע הגמר

ברצלונה התעללה במארוסי עם 58:85 בחוץ, צסק"א גברה על מלאגה, ושתיהן בהצלבה. ציבונה הביסה את חימקי 63:82

ארבעה ימי משחקים נשארו בשלב הטופ 16 של היורוליג, ועדיין לא מעט קבוצות נאבקות על מקום בהצלבה אחרי שכמעט כל הבתים נותרו פתוחים כמעט לגמרי. בבית ה' ברצלונה הבטיחה סוף סוף את העפלתה עם ניצחון חוץ מוחץ 58:85 על מארוסי. בבית ז' סופוט המפתיעה נבלמה במסעה אל רבע הגמר עם הפסד 93:88 לז'לגיריס המתאוששת. מי שניצלה זאת עד תום היא צסק"א מוסקבה, שגברה בספרד על מלאגה, 70:76, ובעקבות הפסד הפולנים, הבטיחה את מקומה בהצלבה. בבית ח' חימקי, שהייתה חייבת ניצחון הובסה 82:63 על ידי ציבונה זאגרב.

בית ה'

מארוסי - ברצלונה 85:58

עם שלושה ניצחונות לעומת הפסד אחד בלבד (ואחד במשך כל העונה), ברצלונה סגרה את הסיפור ביוון, והפעם היא לא נזקקה לקאמבק מהסרטים דוגמת הניצחון על פנאתינייקוס בשבוע שעבר. אחרי פתיחה טובה של מארוסי, שבעזרת הקהל הביתי המשולהב שלה הוליכה 18:20 בסיום הרבע הראשון, הפכה ברצלונה את הקערה ברבע השני והוליכה במחצית 35:42, לפני שלחצה על הדוושה כמו שרק היא יודעת ברבע השלישי שהסתיים בתוצאה המשוגעת 3:17 לאורחים מקטלוניה, והפכה את ההפסד של היוונים הסימפטיים לתבוסה כואבת. ארזם לורבק הוביל את קלעי המנצחים עם 14 נקודות, חואן קרלוס נבארו הוסיף 13. בילי קיז היה היחיד אצל המקומיים שקלע בדאבל פיגרז עם 12 בלבד.

בית ז'

ז'לגיריס קובנה - פרוקום סופוט 88:93

עם סיכוי אחד קטן בכל זאת להשתחל אל בין שמונה האחרונות, הקבוצה הליטאית עשתה את המקסימום נגד הפולנים, שנראו בעמדה הטובה ביותר להגיע אל ההצלבה ערב המחזור, אבל התפרקו בקובנה. ז'לגיריס, שניצחה לראשונה בטופ 16 בשבוע שעבר מול מלאגה, המשיכה במומנטום המפתיע שלה בזכות הסתערות רבתי ברבע השני, בסיומו ירדה להפסקה ביתרון 34:50, ממנו ניסו האורחים להתאושש בעזרת קאמבק מרשים ברבע האחרון, אבל לא הצליחו לעשות יותר מלצמק את ההפרש. מרכוס בראון קלע 23 למנצחים, דייויד לוגאן קלע 22 שלא הספיקו לסופוט.

מלאגה - צסק"א מוסקבה 76:70

מלאגה, שמאכזבת מאוד עד כה בטופ 16, ידעה שזה הצ'אנס האחרון. היה עליה לגבור על צסק"א מוסקבה בבית, משימה לא פשוטה בפני עצמה, ולאחר מכן לנצח את המשחק האחרון שלה. אלא שכאמור, גם לגבור על צסק"א בימינו זה לא ממש אפשרי עבור הספרדים, והם נאלצים להיפרד כבר עכשיו מאירופה. הרוסים שמעו על ניצחונה של ז'לגיריס וידעו כי ניצחון שלהם יבטיח להם סופית את העלייה להצלבה, ופתחו בטירוף. שישקאוסקס הוליך את חבריו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, שהסתיים בתוצאה 10:24. מלאגה נראתה נורא בהתקפה, וקלעה רק 8 נקודות ברבע השני, בדרך ל-18 (!) בלבד במחצית, ופיגור 15.

או אז התעורר משהו אצל המארחים, והם החלו לאט לאט לנגוס בהפרש. 3 דקות לסיום הצליחה מלאגה להגיע עד כדי פיגור 3 בלבד, אבל שלשה של וורונטסביץ' שמרה את הרוסים מלפנים, והבטיחה להם את הניצחון והעלייה. שישקאוסקס עצמו הוליך את קלעי צסק"א עם 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, סאשה קאון קלע 14, וורונטסביץ' הוסיף 13. למלאגה: עומאר קוק 17.

בית ח'

ציבונה זאגרב - חימקי מוסקבה 63:82

ציבונה הצליחה להשיג ניצחון ראשון בשלב הטופ 16, אבל בעיקר להרוס לחימקי. סיכוייה של הקבוצה הרוסית לעלות לשלב הבא קטנו בצורה משמעותית, שכן היא מחזיקה כעת במאזן של שני ניצחונות ושלושה הפסדים והתרחקה מקאחה לבורל ויטוריה, לה יש שני ניצחונות מול שני הפסדים לפני המשחק מול אולימפיאקוס מחר.

המשחק נשאר צמוד ברבע הראשון, אלא שברבע השני פתחו הקרואטים פער גדול כשניצחו 8:20 וסגרו את המחצית בתוצאה 25:40. המחצית השנייה כבר הייתה לפרוטוקול בלבד, כשהפער גדל בארבע נקודות עד לסיום. ג'מונט גורדון הצטיין בציבונה עם 23 נקודות, בויאן בוגדנוביץ' קלע 22 ומרקו תומאס הוסיף 15. בחימקי רק שני שחקנים סיימו עם דו ספרתי: קית' לאנגפורד עם 16 נקודות וקלי מקארתי עם 10.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully