וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו ובן סהר יפתחו בהרכב הצעירה נגד רומניה

מוטי איוניר פירסם את הסגל למשחק הידידות בנס ציונה (18:00, 5+ לייב). גם אסולין ועומר דמארי בין ה-11. נס זמיר הצטרף

רגע לפני המשך קמפיין מוקדמות אליפות אירופה, הנבחרת הצעירה של ישראל תערוך הערב (רביעי, 18:00, 5+ לייב) הכנה נוספת ותארח את רומניה למשחק ידידות בנס ציונה, שהכניסה אליו תהיה חופשית. אתמול קיימה הנבחרת אימון בהשתתפות כל השחקנים, ביניהם השגרירים בן סהר, גיא אסולין ורמי גרשון.

דין מורי, בירם כיאל וביברס נאתכו, שזומנו לבוגרת, יחסרו למוטי איוניר, כמו גם טוטו תמוז הפצוע. בלי קשר, נס זמיר מקבוצת אלבסטה הספרדית, שנמצא בסגל הרחב של הנבחרת, זומן למשחק אחרי שהגיע להסדר עם שלטונות צה"ל, לפיו לא ייעצר עם הגעתו לארץ ובשל העובדה שהצוות המקצועי של הנבחרת מעוניין לבחון את יכולתו. גם גל ספיר מהפועל ראשון לציון זומן במקום מורי.

"זה משחק הכנה ראשון שלנו לפני המשימה האמיתית בחודש יוני נגד שבדיה", אמר מוטי איוניר, מאמן הנבחרת הצעירה, לאתר ההתאחדות לכדורגל לקראת המשחק. "אנחנו לא בסגל מלא אבל זו הזדמנות לתת לכמה שחקנים להוכיח את עצמם. היום אנחנו כבר יודעים שמצפה לנו משחק קשה מחר מול אחת הנבחרות הטובות השנה בקמפיין מוקדמות היורו, וכמו תמיד נבוא נחושים ומוכנים כדי להפגין משחק טוב".

בשלב הזה הנבחרת מדורגת במקום השלישי בבית שש עם עשר נקודות, כמו לשבדיה ומונטנגרו, שמובילות את הבית. משחקה הבא של הנבחרת יתקיים ב-4 ביוני, אז היא תארח את שבדיה.

הרכב הנבחרת הצעירה: אריאל הרוש, אבי ריקן, אוראל דגני, אושרי רואש, רמי גרשון, רחמים צ'קול, אלמוג כהן, גיא אסולין, עומר דמארי, מאור בוזגלו, בן סהר.

עדכון ראשון: 2/3 17:39
עדכון אחרון: 3/3 15:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully